inderdaad perfect idee, ik weet ook niet wat de normale hoogte van tafels is maar als die echt zo hoog wordt en de stoelen zijn toch ook al hoog maakt het toch niet uit? de stoelen zijn zeker zo gemaakt dat ze ook aan eettafels passenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:31 schreef CollinDH het volgende:
Hoe hoog wordt je tafel dan ? 78cm is denk zo'n beetje het maximum handige, of je moet zelf heel lang zijn![]()
Misschien een idee om 6 van die stoeltjes te kopen. Wellicht koop je later een grotere tafel (en huis). Zet je er nu 4 aan je tafel en 2 in de slaapkamers.
ze hoeft ze toch niet de hele tijd allemaal aan tafel laten staan? twee kunnen ook in de logeerkamerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:58 schreef CollinDH het volgende:
In je eentje eten/werken aan een tafel met 5 lege stoelen vind ik zelf minder gezellig.![]()
als het goed is jahquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:08 schreef Charisma het volgende:
ik zou ook even natrekken of het dak wel of niet gedaanis en anders moet dit uit de vve betaald worden
MOP is hier als het goed is overal uitgevoerd in BZH
je woont er toch nog niet zo lang? ga naar je makelaar en laat hem even checken hoe het in elkaar zat/zitquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:33 schreef becky27 het volgende:
haaai, dak is vorig jaar vernieuwd... weet niet eens hoe het hier zit met de VVE, slecht he. in het bouwkundig rapport stond dan de ruit onder het dakraam vervangen moet worden, ik heb bij vijf bedrijven een offerte aangevraag maar nog niets gehoord. en das toch al anderhalve week geleden
Maar die word alleen actief als de leden er moeite voor doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:42 schreef becky27 het volgende:
er is een slapende VVE
maar het komt wel goed, vanaf 2008 is een actieve VVE verplicht heb ik begrepen
Hi klipperquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:51 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar die word alleen actief als de leden er moeite voor doen![]()
Een verplichting wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk uitgevoerd gaat worden.
De verplichting is er met ingang van juni 2008, maar voordat een VVE daadwerkelijk op de vingers getikt gaat worden, kunnen we wel weer 10 jaar verder zijn, de ambtelijke molen draait nu eenmaal niet zo snel als we soms zouden willen het blijft tenslotte toch een log apparaat en dat verandert maar moeizaam van koers.
Hoe staat het trouwens met de lekkage?, heb je al een tijdelijke oplossing aangebracht of wacht je nog af.
Laat hem dan maar niet zien dat je logeerkamer klaar is.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:28 schreef becky27 het volgende:
De twee onder mijn (een vies oud mannetje, bracht vandaag mijn logeerbed naar boven, komt die man zegt ie "daar kun je lekker op wippen hoor"![]()
,
ja die liggen overal ter decoratie, is dat geen design dan??quote:Op zondag 17 juni 2007 17:09 schreef AndreaW het volgende:
Becky erg smaakvol ingericht allemaal, complimenten, maar die rollen wc papier is dat decoratie?![]()
dat zal ik zeker niet doen......rare kerel!quote:Op zondag 17 juni 2007 19:27 schreef klipper het volgende:
[..]
Laat hem dan maar niet zien dat je logeerkamer klaar is.![]()
Het ziet er in ieder geval goed uit, zeker dat plafond wat je ook aangepakt heb. (schrootjes op het plafond)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |