Maar ik heb met geen enkele Linux systeem nog mee gemaakt dat ie rebootte omdat ie de floppy niet kon vindenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
windows reboot er niet om.. die hangt gewoon een poosje tot die timeout krijgt
ik wel dus :/ en ik weet zeker dat dat t probleem wasquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:43 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Maar ik heb met geen enkele Linux systeem nog mee gemaakt dat ie rebootte omdat ie de floppy niet kon vinden![]()
Kun je dan niet beter naar de fout zoeken ipv een tijdelijke "patch" te gebruikenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik wel dus :/ en ik weet zeker dat dat t probleem was![]()
Zal wel dit is een aanklootlaptop, staan geen belangrijke gevens opquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:50 schreef wdn het volgende:
Feisty!?
Heb je je repo's allemaal open staan?
Dat heb ik niet gesugerreerd (spellling?)quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:02 schreef wdn het volgende:
Oh dus je vind dat ik stompzinnig bezig ben?
Leuk, zal nog eens een keer helpen
()
Ik heb het altijd al gewetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:42 schreef Wollige_Wolly het volgende:
Ik wou even slakkie bedanken voor haar hulp aan mij destijds
Bedoel je soms Xgl?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:00 schreef Qunix het volgende:
Ik zag een ubuntu plaatje met aan alle kanten van een kubus een bureaublad wat kon switchen/draaien.
Ik heb hem!quote:
Heb je de configuratie file van httpd wel eens bekeken? Daar staat letterlijk in wat je moet doen (wat #jes weg halen en een naampje aanpassen en klaar)quote:Op maandag 26 maart 2007 13:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
WebMin installen is niet het probleem meer..
Het is juist de configuratie van Apache2 met Virtual servers...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |