Dat wist amanda toch nietquote:Op maandag 26 februari 2007 21:41 schreef itsme het volgende:
Eerst wat schrijven. drinken gooien= exit en dan als het echt zo is dan een waarschuwing![]()
`quote:Op maandag 26 februari 2007 21:14 schreef Lieve het volgende:
Ik snap dat de moeder van Huub gisteren een heel fout verjaardagscadeau heeft gehad! UN FOK KING BELIEVEBLE!
Wat heeft zij gekregen dan? Waar heb je dit gelezen?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:14 schreef Lieve het volgende:
Ze hebben hun rechten in de handen van deze eikels moeten geven?
En dan zitten ze in een huis met vet veel criminelen? ( de echte dan! Dat holleedertuig en de Antillenshit!)
Zonder enige vorm van bescherming? Ik snap dat de moeder van Huub gisteren een heel fout verjaardagscadeau heeft gehad! UN FOK KING BELIEVEBLE! Stijn ga verdrorie je werk eens doen! Dit is ZOOOOOO verkeerd! ( je vraagt om ongelofelijk veel slechts! Wat vreselijk DOM!)
Dat was al wel bekend. Zelfs in Rusland zijn ze nog niet zo corrupt als DGK redactie.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:28 schreef Thommie.nl het volgende:
IEDEREEN TUINT ER WEER IN! LEES DIT EN JE SNAPT WAT DE BEDOELING IS VAN DE REDACTIE..... Ik voorspel je, Amanda die houdt Natasia erin en die gaat nergens heen. Als ze Amanda er vandaag hadden uitgestemt (wat overigens geheel terecht was!) dan was Natasia dus 100% weggeweest. Maar nu hebben ze het dus klaarblijkelijk op een dealtje gegooit met Amanda. Onze Dikke vriend wordt gecast op wie hij leuk vindt, in dit geval het Huub kamp.. Dus iemand uit het andere kamp wordt genomineerd, Dit meot de redactie van te voren dus al 100% weten. Natasia gaat weer ergens heen mensen, dit is een manier om de "slimme" internetters te geven wat ze willen... Mensen jullie worden weer voor de gek gehouden voor de 100ste keer. Dit is dus wederom een rookgordijn 100%%%%%
Wees is wat concreter en who the fuck is Stijn?quote:Lieve - maandag 26 februari 2007 @ 21:14
Ze hebben hun rechten in de handen van deze eikels moeten geven?
En dan zitten ze in een huis met vet veel criminelen? ( de echte dan! Dat holleedertuig en de Antillenshit!)
Zonder enige vorm van bescherming? Ik snap dat de moeder van Huub gisteren een heel fout verjaardagscadeau heeft gehad! UN FOK KING BELIEVEBLE! Stijn ga verdrorie je werk eens doen! Dit is ZOOOOOO verkeerd! ( je vraagt om ongelofelijk veel slechts! Wat vreselijk DOM!)
Voel ik daar wat jaloezie?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef miss_bleu het volgende:
djeees je kan daar ook bijna alles maken als je een grote bek en dikke tieten hebt
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef miss_bleu het volgende:
djeees je kan daar ook bijna alles maken als je een grote bek en dikke tieten hebt
Weet ik tochquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:27 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
neuh, ik heb teminste niet zo'n vreselijke stem en rotkop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |