abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46711061
VERDOMME!!!
pi_46711525
Wat een ruk redactie. Amanda had er gewoon uit gemoeten. Warme koffie kan littekens veroorzaken. Een slag of stoot geeft alleen maar een blauwe plek.

Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46711875
Eerst wat schrijven. drinken gooien= exit en dan als het echt zo is dan een waarschuwing
pi_46712538
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:41 schreef itsme het volgende:
Eerst wat schrijven. drinken gooien= exit en dan als het echt zo is dan een waarschuwing
Dat wist amanda toch niet
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_46713343
Kom gewoon even klagen over dit stomme gezeik dat Amanda er nog inzit. BAH
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_46713981
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:14 schreef Lieve het volgende:
Ik snap dat de moeder van Huub gisteren een heel fout verjaardagscadeau heeft gehad! UN FOK KING BELIEVEBLE!
`

Wat heeft ze dan gekregen?
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
  maandag 26 februari 2007 @ 22:27:40 #182
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_46714440
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:14 schreef Lieve het volgende:
Ze hebben hun rechten in de handen van deze eikels moeten geven?

En dan zitten ze in een huis met vet veel criminelen? ( de echte dan! Dat holleedertuig en de Antillenshit!)

Zonder enige vorm van bescherming? Ik snap dat de moeder van Huub gisteren een heel fout verjaardagscadeau heeft gehad! UN FOK KING BELIEVEBLE! Stijn ga verdrorie je werk eens doen! Dit is ZOOOOOO verkeerd! ( je vraagt om ongelofelijk veel slechts! Wat vreselijk DOM!)
Wat heeft zij gekregen dan? Waar heb je dit gelezen?
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_46714473
IEDEREEN TUINT ER WEER IN! LEES DIT EN JE SNAPT WAT DE BEDOELING IS VAN DE REDACTIE..... Ik voorspel je, Amanda die houdt Natasia erin en die gaat nergens heen. Als ze Amanda er vandaag hadden uitgestemt (wat overigens geheel terecht was!) dan was Natasia dus 100% weggeweest. Maar nu hebben ze het dus klaarblijkelijk op een dealtje gegooit met Amanda. Onze Dikke vriend wordt gecast op wie hij leuk vindt, in dit geval het Huub kamp.. Dus iemand uit het andere kamp wordt genomineerd, Dit meot de redactie van te voren dus al 100% weten. Natasia gaat weer ergens heen mensen, dit is een manier om de "slimme" internetters te geven wat ze willen... Mensen jullie worden weer voor de gek gehouden voor de 100ste keer. Dit is dus wederom een rookgordijn 100%%%%%
pi_46714594
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:28 schreef Thommie.nl het volgende:
IEDEREEN TUINT ER WEER IN! LEES DIT EN JE SNAPT WAT DE BEDOELING IS VAN DE REDACTIE..... Ik voorspel je, Amanda die houdt Natasia erin en die gaat nergens heen. Als ze Amanda er vandaag hadden uitgestemt (wat overigens geheel terecht was!) dan was Natasia dus 100% weggeweest. Maar nu hebben ze het dus klaarblijkelijk op een dealtje gegooit met Amanda. Onze Dikke vriend wordt gecast op wie hij leuk vindt, in dit geval het Huub kamp.. Dus iemand uit het andere kamp wordt genomineerd, Dit meot de redactie van te voren dus al 100% weten. Natasia gaat weer ergens heen mensen, dit is een manier om de "slimme" internetters te geven wat ze willen... Mensen jullie worden weer voor de gek gehouden voor de 100ste keer. Dit is dus wederom een rookgordijn 100%%%%%
Dat was al wel bekend. Zelfs in Rusland zijn ze nog niet zo corrupt als DGK redactie.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46714784
quote:
Lieve - maandag 26 februari 2007 @ 21:14
Ze hebben hun rechten in de handen van deze eikels moeten geven?

En dan zitten ze in een huis met vet veel criminelen? ( de echte dan! Dat holleedertuig en de Antillenshit!)

Zonder enige vorm van bescherming? Ik snap dat de moeder van Huub gisteren een heel fout verjaardagscadeau heeft gehad! UN FOK KING BELIEVEBLE! Stijn ga verdrorie je werk eens doen! Dit is ZOOOOOO verkeerd! ( je vraagt om ongelofelijk veel slechts! Wat vreselijk DOM!)
Wees is wat concreter en who the fuck is Stijn?
pi_46714871
Lol Nu gaat die rat zelf er heen... hahahaha
pi_46716491
DGK-->
pi_46717097
De moeder van Huub heeft haar zoon op haar verjaardag down en out zien gaan. Die moeder weet wat en hoeveel Huub drinkt en ook kan drinken en hoe zijn dronkenschap verloopt. Op haar verjaardag ging hij wel heel anders onder zeil.
Als de redactie zijn werk op voorhand beter had gedaan dan had Rat Brian zijn waarschuwing al dik en dwars gehad voor hij in de verleiding kwam. Er waren aanwijzingen dat er in ieder geval geknoeid zou kunnen zijn. Dan is het heel beroerd voor een moeder die van haar zoon ziet liggen, dat de verjaarsvisite redelijk bedreigend ( en met medenemen van kinderen ter lering ende vermaeck?) om haar bewusteloze kind staan. Als er dan een redelijk grote verdenking tot vergiftigen bestaat dan is dat heel erg eng. Dat is geen Cadeau.

Stijn is de grote denker 'achter' ( met de mooie stem). Hij is de man die er verstand van heeft of hoort te hebben.
Degeen die... in ieder geval zou moeten kunnen inschatten wat en wanneer er ingegrepen moet worden ten opzichte van crimineel gedrag en fysiek geweld en diefstal en bedrog?
Dat betwijfel ik zo langzamerhand misschien?
pi_46723079
Ben je para, Brada?

dinsdag 27 februari 2007 @ 09:41:07 #190
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46723620

goh.. wat een verrassing dit..
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Nerd met benen dinsdag 27 februari 2007 @ 11:24:12 #191
18073 miss_bleu
pi_46726113
djeees je kan daar ook bijna alles maken als je een grote bek en dikke tieten hebt
pi_46726189
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef miss_bleu het volgende:
djeees je kan daar ook bijna alles maken als je een grote bek en dikke tieten hebt
Voel ik daar wat jaloezie?
Lurf is the message and the message is Lurf
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:02:25 #193
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46731250
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef miss_bleu het volgende:
dat helpt zeker ja
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Moderator / Miss SHO dinsdag 27 februari 2007 @ 14:21:45 #194
22592 crew  Ole
pi_46731855
Die kop van Huub
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Nerd met benen dinsdag 27 februari 2007 @ 14:27:44 #195
18073 miss_bleu
pi_46732043
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:27 schreef lurf_doctor het volgende: