Jawel. Alle "belangrijke" filmpjes worden in het UPDATE-topic geplaatst.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hebben we hier geen filmpjes link topic?![]()
Ik zou het ook wel handig vinden, maar dat word hier niet nodig gevonden geloof ikquote:Op maandag 26 februari 2007 18:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hebben we hier geen filmpjes link topic?![]()
Het zou ze sieren als ze haar eruit zouden zetten, ik vermoed echter dat dit gewoon in het rijtje komt bij het wijngooien van Natasia en Brian...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:38 schreef Black_king het volgende:
19:05 - Wordt Amanda bang?
Terwijl de Miljonairs lekker aan het eten zijn roept Huub plots: “Amanda, post!” De 19-jarige staat op, loopt naar de deur, neemt de brief mee en leest hem voor. Uit de brief blijkt dat de Miljonairs vanavond om half negen moeten verzamelen op de bank naar aanleiding van de gebeurtenissen tijdens het ontbijt. Huub vertelt dat hij vanmorgen heeft gebeld omdat Amanda haar koffie over hem heen gooide. “Mijn letterlijke woorden waren dat de grens nu weer is opgezocht en dat De Gouden Kooi zelf maar moet weten wat er mee gebeurt”, laat Huub weten. Zouden er werkelijk gevolgen aan Amanda’s daad zitten of zal de nieuwe Miljonair dan komen. We zullen het zien…
Het mooiste scenario is natuurlijk dat ze haar eruit zetten en dan na bestuderen van de beelden, ze na een week weer terug mag omdat het niet raak bleek te zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou ze sieren als ze haar eruit zouden zetten, ik vermoed echter dat dit gewoon in het rijtje komt bij het wijngooien van Natasia en Brian...
Ik heb ff een heel dagje DGK moeten inhalen, dus de vraag is: ging het kopje nou wel of niet mee met de koffie richting Huub?
Het gooien van dat kopje lijkt me dan veel meer een reden tot exit. Dat is nl absoluut fysiek geweld, als het hem tenminste geraakt heeft.
Dan is er wel eerst een internetactie nodig van mensen die de beelden keer op keer bekeken hebben en zwaar verontwaardigd zijn over de exit van Amanda....quote:Op maandag 26 februari 2007 19:54 schreef PC eend het volgende:
Het mooiste scenario is natuurlijk dat ze haar eruit zetten en dan na bestuderen van de beelden, ze na een week weer terug mag omdat het niet raak bleek te zijn![]()
Je moet nooit voorspelbaar worden hequote:Op maandag 26 februari 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is er wel eerst een internetactie nodig van mensen die de beelden keer op keer bekeken hebben en zwaar verontwaardigd zijn over de exit van Amanda....
Op een of andere manier zie ik die massale verontwaardiging nog niet echt ontstaan![]()
En dan gaan ze de beelden nog een keer bekijken en zien dan dat het toch wel raak was??quote:Op maandag 26 februari 2007 20:01 schreef PC eend het volgende:
Je moet nooit voorspelbaar worden he
Die massale verontwaardiging komt vanzelf als ze dan weer terug komt![]()
Ik denk dat ze blijft met een waarschuwing..quote:Op maandag 26 februari 2007 19:38 schreef Black_king het volgende:
19:05 - Wordt Amanda bang?
Terwijl de Miljonairs lekker aan het eten zijn roept Huub plots: “Amanda, post!” De 19-jarige staat op, loopt naar de deur, neemt de brief mee en leest hem voor. Uit de brief blijkt dat de Miljonairs vanavond om half negen moeten verzamelen op de bank naar aanleiding van de gebeurtenissen tijdens het ontbijt. Huub vertelt dat hij vanmorgen heeft gebeld omdat Amanda haar koffie over hem heen gooide. “Mijn letterlijke woorden waren dat de grens nu weer is opgezocht en dat De Gouden Kooi zelf maar moet weten wat er mee gebeurt”, laat Huub weten. Zouden er werkelijk gevolgen aan Amanda’s daad zitten of zal de nieuwe Miljonair dan komen. We zullen het zien…
Denk je nou echt dat het ze gaat om de streamersquote:Op maandag 26 februari 2007 20:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan gaan ze de beelden nog een keer bekijken en zien dan dat het toch wel raak was??![]()
Ik heb geen idee, ik hoop van welquote:Maar ff serieus: had ze het kopje meegegooid en werd hij erdoor geraakt?
Ik heb nog nooit het idee gehad dat Talpa/Tien "geloofwaardigheid" als doelstelling had....quote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef Lynn-Live het volgende:
Wanneer Tien geloofwaardig wil blijven zullen ze toch echt Amandrel eruit moeten gooien, vind ik overigens ook terecht, dus EXIT Amandrel Byeeeeeee![]()
![]()
daar zullen ze toch nog wel een blik van hebben klaar liggenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:28 schreef MamaAngel het volgende:
ik ben bang dat ze alleen een sanctie krijgt!
maarja als ze indd de regels naleven dan zetten ze haar eruit. maar denk dat tien veel te bang is om dit tietenkijkcijferkanon kwijt te raken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |