abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46694797
hahah ik heb het filmpje gezien maar die thee was dus wel goed heet. Ze was er nog van aan het drinken, dus koud zal het niet zijn!

Of we moeten wachten totdat de eerste bewoner brandwonden op gaat lopen voordat er actie wordt ondernomen.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46694829
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:27 schreef avonne het volgende:
Of zoals Bart zei "dan giet ik elke dag een fles wijn over iemand heen"
Huub is er nog voor in staat ook. Die heeft Bart zn tip ook al opgevolgd om iedere dag tegen Natasia te zeggen dat ze naar huis moet voor haar kinderen.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  maandag 26 februari 2007 @ 14:34:45 #78
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_46694884
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:31 schreef partyyboyy het volgende:
hahah ik heb het filmpje gezien maar die thee was dus wel goed heet. Ze was er nog van aan het drinken, dus koud zal het niet zijn!

Of we moeten wachten totdat de eerste bewoner brandwonden op gaat lopen voordat er actie wordt ondernomen.
Als ze hem aan het drinken was zou ie niet gloeiend heet zijn. Ik bedoel, dan verbrand je je tong.

Het is niet dat ik niet vind dat amanda weg moet (ik heb zelf ook littekens van vloeistof brandwonden) maar overdrijven is ook een vak.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_46694962
Als Amanda ,mag blijven maakt tien de GK nog ongeloofwaardiger.
Dan heb je naast Natasia nog een een bewoner die meer mag als de rest.
Ben bang dat die gekken van tien denken dat mensen thuis het leuk vinden om brainamanda bezig te zien in bed.
Die amanda is te vies voor woorden,bah bah wat een vies wijf

edit: zo kan het ook

[ Bericht 16% gewijzigd door teamlead op 26-02-2007 14:39:39 ]
pi_46695051
Wat een arrogant ordinair oerdom product van de randstad is dit wijf zeg.
Ze moet er gewoon uit , nog effe en het is de frituurpan die Huub over zijn bol krijgt.
Als Talpa haar er nu niet uithaalt krijgen wel alleen maar gejamaar.
pi_46695075
Ik denk dat ze exit gaat.
pi_46695154
Hoeveel dagen heeft Aman het uitgehouden in DGK?
Make my day!
pi_46695357
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef agter het volgende:
Veel te lang.
pi_46695526
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef agter het volgende:
ze kwam donderdag 1februari.

Ik denk dat ze om 20 uur een brief krijgt, 21 uur exit, en meteen nieuwe bewoner erin
pi_46695783
Geweldig dit

Die Huub is ook echt een koning!
pi_46696173
volgens mij hoeft ze er niet uit anders was ze toch al weg of niet.....
pi_46696279
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk dat ze exit gaat.
ik hoop het ook maar ben bang van niet..
Hoewel als je de uitspraak van DGK_REDACTIE hier op Fok! er naast legt, er geen twijfel over mogelijk is...
Screw them.
We're going home.
pi_46696563
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:17 schreef CarOnline het volgende:

[..]

ik hoop het ook maar ben bang van niet..
Hoewel als je de uitspraak van DGK_REDACTIE hier op Fok! er naast legt, er geen twijfel over mogelijk is...
Voorbeeld?
  maandag 26 februari 2007 @ 15:28:53 #89
167422 Burgundy
By the beard of Zeus!
pi_46696668
Ik hoop dat ze keihard naar huis gaat en zoniet dan heeft de redactie heel wat uit te leggen. Als gooien met vloeistoffen mag, hoop ik dat Huub elke dag een emmer water over die bimbo gooit!
pi_46696952
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:26 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Voorbeeld?
De inmiddels overbekende uitspraak over het wijngooien: "Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld."
Screw them.
We're going home.
  maandag 26 februari 2007 @ 15:39:09 #91
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46697017
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:28 schreef Burgundy het volgende:
Ik hoop dat ze keihard naar huis gaat en zoniet dan heeft de redactie heel wat uit te leggen. Als gooien met vloeistoffen mag, hoop ik dat Huub elke dag een emmer water over die bimbo gooit!
de redactie legt niet uit, de redactie bepaalt de regels.....

Afgaande op de regels zoals we ze tot nu toe kennen, zou ze weg moeten ja.. maar niets is zeker hier
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_46697139
waarom duurd het zolang voor amanda naar huis gestuurt word?
pi_46697204
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:36 schreef CarOnline het volgende:

[..]

De inmiddels overbekende uitspraak over het wijngooien: "Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld."
Dan is het dus Exit.
Hete thee is namelijk zeker niet minder erg dan wijn.
  maandag 26 februari 2007 @ 15:46:17 #94
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46697248
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:45 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Dan is het dus Exit.
Hete thee is namelijk zeker niet minder erg dan wijn.
tuurlijk wel.. in thee zit geen alcohol
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_46697302
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:46 schreef teamlead het volgende:

[..]

tuurlijk wel.. in thee zit geen alcohol
oja
pi_46697362
ik vind dat ze ook weg moet hete thee kan je je flink aan verbranden echt schandalig, maar ik vrees dat ze neit weg hoeft, daarbij heeft amanda ook nog gezegd dat ze het bewust deed en het elke dag wilde doen.
Wat mij betreft EXIT maar zoals ik al zei ik denk niet dat ze weg hoeft.
pi_46697498
Bij Nena en NL duurde het ook langer dat ze er daadwerkelijk uit gingen, Bij NL was het snachts al gebeurt het fysieke geweld en pas savonds om 22.00 uur na huis, dus kan allemaal nog.
  maandag 26 februari 2007 @ 15:56:18 #98
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_46697598
Met drank gooien in fysiek geweld, dit was hete thee dus lijkt me duidelijk.....EXIT Amandrel graag zo spoedig mogelijk!!!!!!
pi_46697699
Lijkt me een duidelijke zaak. Ze moet eruit. Linksom of rechtsom, eruit!

Mocht dit niet zo zijn dan kun je elke dag elkaar wel bekogelen met dranken/frituurvet weet ik veel.

Het is een mooie dag!
Go hard or go home
pi_46697803
Ik heb hier geen woorden voor.... wel smilies:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')