quote:Op maandag 26 februari 2007 14:27 schreef avonne het volgende:
Of zoals Bart zei "dan giet ik elke dag een fles wijn over iemand heen"
Als ze hem aan het drinken was zou ie niet gloeiend heet zijn. Ik bedoel, dan verbrand je je tong.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:31 schreef partyyboyy het volgende:
hahah ik heb het filmpje gezien maar die thee was dus wel goed heet. Ze was er nog van aan het drinken, dus koud zal het niet zijn!
![]()
Of we moeten wachten totdat de eerste bewoner brandwonden op gaat lopen voordat er actie wordt ondernomen.
Veel te lang.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef agter het volgende:
Hoeveel dagen heeft Aman het uitgehouden in DGK?
ze kwam donderdag 1februari.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef agter het volgende:
Hoeveel dagen heeft Aman het uitgehouden in DGK?
ik hoop het ook maar ben bang van niet..quote:Op maandag 26 februari 2007 14:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk dat ze exit gaat.
Voorbeeld?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ik hoop het ook maar ben bang van niet..
Hoewel als je de uitspraak van DGK_REDACTIE hier op Fok! er naast legt, er geen twijfel over mogelijk is...
De inmiddels overbekende uitspraak over het wijngooien: "Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld."quote:
de redactie legt niet uit, de redactie bepaalt de regels.....quote:Op maandag 26 februari 2007 15:28 schreef Burgundy het volgende:
Ik hoop dat ze keihard naar huis gaat en zoniet dan heeft de redactie heel wat uit te leggen. Als gooien met vloeistoffen mag, hoop ik dat Huub elke dag een emmer water over die bimbo gooit!
Dan is het dus Exit.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De inmiddels overbekende uitspraak over het wijngooien: "Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld."
tuurlijk wel.. in thee zit geen alcoholquote:Op maandag 26 februari 2007 15:45 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dan is het dus Exit.![]()
Hete thee is namelijk zeker niet minder erg dan wijn.
ojaquote:Op maandag 26 februari 2007 15:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. in thee zit geen alcohol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |