CONTEXT!!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:07 schreef APK het volgende:
[..]
Uit die zin maak ik slechts op dat het drinken van een glaasje wijn onder fysiek geweld valt.
Wat mij betreft mag ze dus gewoon blijven.
tuurlijk welquote:Op maandag 26 februari 2007 12:33 schreef CartWOman het volgende:
'De koffie gooide ik bewust, niet uit agressie.'
Hier kunnen ze echt niet meer omheen.
Nee, dat kan in dit geval dus echt niet. Ze hebben juist expliciet vermeld een tijdje geleden dat het gooien van drank over iemand anders, gelijk staat aan fysiek geweld. Daar kunnen ze dus niet meer omheen nu. Komt nog bij dat de damp nog van de thee afkwam.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk welDe redactie kan de regels immers aanpassen zoals het uitkomt. Wat vandaag mag, is morgen verboden. Wat gisteren verboden was, mag vandaag
Gefrustreerde puber die is opgegroeid in een slecht klimaat. (lees: te weinig liefde van ouders of juist teveel liefde van ouders of te verwend of nare ervaring meegemaakt etc. etc.)quote:Op maandag 26 februari 2007 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Wat is Amanda ENORM agressief in dat filmpje trouwens. Echt niet te geloven. Ik vraag me af waar die enorme woede vandaan komt. Dat kindje is echt niet helemaal in orde.
even snel dan...quote:Op maandag 26 februari 2007 12:41 schreef vosss het volgende:
Zeg, ik volg het hele gebeuren niet echt enzo, maar hoe zit dat nou als er iemand uit gaat?
Ik heb begrepen dat er dan een nieuw iemand voor in de plaats komt.
De winnaar krijgt het huis en een berg geld, maar hoe kan je in godsnaam winnen als er steeds mensen bijkomen?
Wellicht een beetje offtopic, maar aangezien dit topic het best loopt vandaag dacht ik ik vraag het hier even
Tuurlijk eruit met dat viswijf!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:08 schreef the_undertaker het volgende:
Het bewuste incident voor het gemak ook even op youtube gezet
http://www.youtube.com/watch?v=Yych9IbDDN0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |