quote:AMSTERDAM - Bijna dertig hoerenlopers zijn de afgelopen week bekeurd in Rotterdam-West. Bij de controles heeft de politie een zogenoemde lokhoer ingezet. Doel van de actie is het terugdringen van overlast, meldt de politie maandag.
De actie vond plaats op en rond het Heemraadplein. De bekeurde mannen krijgen een brief thuis van burgemeester Ivo Opstelten. Ook drie prostituees kregen een bekeuring en mogen het gebied voorlopig niet meer in.
Kan ik beter aan jou vragen, waar was je moeder zaterdagnacht?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:26 schreef daanski82 het volgende:
ik dacht dat het uitlokken verboden was ????
wat de politie hier doet is het doel bewust uitloken van een misdrijf wat niet kan.
hoe denken jullie hier over ?
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen, waar was je moeder zaterdagnacht?
Relaties & Psychologiequote:Op maandag 26 februari 2007 11:31 schreef daanski82 het volgende:
[..]
KUT mongool wat heeft mijn moeder hier nu weer mee temaken flikker op uit dit forum als je niets zinnigs weet te zeggen.
en voor jou informatie mijn moeder is recent overleden![]()
quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:41 schreef Isegrim het volgende:
Dan nog is het uitlokking.
126 Sv.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:11 schreef Isegrim het volgende:
Uitlokking is toch helemaal niet toegestaan in Nederland?
Het kan wel zoals je zietquote:Op maandag 26 februari 2007 11:26 schreef daanski82 het volgende:
ik dacht dat het uitlokken verboden was ????
wat de politie hier doet is het doel bewust uitloken van een misdrijf wat niet kan.
hoe denken jullie hier over ?
Inderdaad, soms zetten ze ook zo o.a. LokAuto's neer in de stad met camera's er in, om autokrakers op heterdaad te pakken.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:26 schreef kevin85 het volgende:
[..]
126 Sv.
'Wet bob'
Het mag wel, in bepaalde gevallen met toestemming van de OvJ.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |