abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190405
BB-pooltje; hoe ziet de toekomst eruit?

1. BB haalt 100 dagen en één van de bewoners wint een kwart ton.

2. BB wordt op tv gestaakt i.v.m tegenvallende kijkcijfers. 'Inside' gaat BB door.

3. BB wordt afgeblazen. Bewoners verlaten en masse het huis uit onvrede met de maatregelen die VOO treft om het programma spectaculairder te maken.

Greetz,
Wings
-,,C'mon Yolanda! What's Fonzy like?"-
  Admin zaterdag 25 september 1999 @ 02:20:00 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_190406
Ik ga voor optie 4.
Iedereen krijgt en masse de balen van BB en de kijkcijfers dalen.
Vanwege de klote regie op internet sterft ook dat een vroege dood.
Omdat Veronica geen gezichtsverlies wil loopt het programma echter door, maar zal nooit een vervolg krijgen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 25 september 1999 @ 02:48:00 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190407
Ik gok eigenlijk ook op 4 dan...ach het heeft ze slechts 12 miljoen gekost.
Probleem is dat het project wel MOET slagen want anders willen andere tv stations in de wereld het programma niet meer kopen.
pi_190408
Nou dan moeten ze vooral zo doorgaan mnh
pi_190409
Het programma is allang aan meerder
landen verkocht...
Ik ga dan ook voor optie 3.
pi_190410
(Big papa calling....)

Een combinatie van alle opties (5?)
1) de bewoners stellen (terecht) steeds meer eisen, omdat ze afgeknepen worden. Zo niet dan breken ze uit.

2) Veronica willigt de eisen in, natuurlijk off-camera, of onder het mom van een 'spelregel' om de mensen in godsnaam in het huis te houden. Natuurlijks lekt dit uit (via FOK), maar ontkent V alles.

3) De kijkcijfers dalen door meer vrijheden, steeds minder mensen, en gewone saaiheid. Want waar moet je het in godsnaam over hebben met zijn drieen, als de aardappels al geschild zijn?
Bovendien krijgen mensen genoeg van 'Anorexia'Daphne Kraijcek en 'King of Coke' Rolf X. (slaapt die weleens?)

4) Met Kerst komen 3 geestelijke wrakken naar buiten (hun familie en vrienden zijn de enige kijkers). Een van hen krijgt een kwart miljoen. Project geslaagd (denkt V.)

5/optie) De 2 verliezer plegen een moord, de winnaar (Ruud) wordt gewoon gek. Zijn vrouw en dochter soewen V's ass off. Dit is mogelijk door allerlei gaten in het contract. John de Mol emigreert. V gaat failliet en stopt ermee.

Paps

pi_190411
Optie 6) Kijkcijfers dalen tot een absoluut minimum. Niet meer luctatief om op prime-time uit te zenden. Besluiten om nu 1x p.w. (op zondag) de compilatie, de uitsmijter van de periode, de nieuwe nominaties en ook nog de HOPELOZE RELATIE
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_190412
(oeps SORRY!!)
Bartman en Sabinewine uit te zenden. Eigenlijk is BB dus best geflopt, maar met deze uitzend-frequentie is het wellicht net interessant genoeg om te blijven kijken.
Fok!zine 2 the rescue!!!
  zaterdag 25 september 1999 @ 15:06:00 #9
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190413
optie 7: marsmannetjes landen op aarde en schieten alle mensen overhoop....
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190414
(bip papa calling....)

Hmmm, zit wat in...

Paps

pi_190415
Optie 8)

Volgend weekeinde stormen de deelnemers van de BigBrother Meeting het huis binnen en zijn er ineens 20 kanshebbers op de 250.000 pieken??????

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_190416
yep daar ga ik voor, en dan word het project verlengd tot 10 jaar, het prijzengeld tot 10 miljoen, en krijgt iedereen een laptop met internet toegang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')