ik heb klite codec pack er al opstaan...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Probeer Combined Community Codec Pack dat helpt mij altijd uit de brand ik weer te veel heb geprutst met HD codecs.
Tuurlijk zitten er aliens in en is hij niet realistisch. Wat denk je dan. Gewoon niet downloadenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:41 schreef _GdR_ het volgende:
zo ja dan wil ik t niet eens downloaden.
Ben ik het wel mee eens. Alleen jammer dat je niet erg ver kan uitzoomen. Maar misschien ben ik op dat gebied nu ook wel verwend geraakt door Supreme Commander.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:38 schreef Mattytrix het volgende:
Ik heb de demo zojuist gespeeld, en hij is in 1 woord super! dit is zekers een must have game voor mij wanneer hij beschikbaar komt in de winkels.
Generals gevoel? Oh, dat klinkt goed...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:39 schreef Intronic het volgende:
Draait een stuk beter dan ik had gedacht, verder heb ik toch heel erg het generals gevoel..![]()
Zelfde stemacteurs voor de GDI infantry als in Generals bij de USAquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:39 schreef Intronic het volgende:
Draait een stuk beter dan ik had gedacht, verder heb ik toch heel erg het generals gevoel..![]()
Generals is kots.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 05:49 schreef Joeninator het volgende:
Grafisch helemaal niets? :S... Ik vindt het er echt tof uit zien hoor!.. Generals was allemaal veel hoekiger en ook nog eens een andere interface..
Nu zijn we weer terug bij de oude 'Classic' interface.. geweldig!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |