Dat is Bondgirl Eva Green, zij draagt een Algerijnse liefdesknoop in de nieuwste Bondfilm.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:31 schreef PhysicsRules het volgende:
Is dit een vraag?
Of gewoon wat vermaak voor tussendoor
Ik ben niet zo into bond, maar meende haar idd te herkennen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:33 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Dat is Bondgirl Eva Green, zij draagt een Algerijnse liefdesknoop in de nieuwste Bondfilm.
Vermaak dus
Maar je hebt bijvoorbeeld ook Keltischequote:Op maandag 26 februari 2007 17:24 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Uit Algerije nog wel, home of the love knots.
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef PhysicsRules het volgende:
Discworld,
geintroduceerd in ... Guards, Guards?
Uiteraard, maar deze komt natuurlijk uit Algerije, dat zie je zoquote:Op maandag 26 februari 2007 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je hebt bijvoorbeeld ook Keltische
Tijd máken zou ik zeggen. Maar dat was klaarblijkelijk al lastig. En nu helemaal met een kleintje op komstquote:Op maandag 26 februari 2007 17:41 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik ben nog druk bezig, heb nog een stuk of 8 ongelezen delen thuis liggen, maar kom er maar niet aan toe
Ik probeer het nog onduidelijk te formuleren, maar het mag niet batenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
ozon
shipsquote:Op maandag 26 februari 2007 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
ozon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |