Nee helemaal niet...hij is ook weer uiterst scherpquote:Op maandag 26 februari 2007 00:28 schreef agter het volgende:
Maar ik zie geen Huub die een kater heeft...julllie wel?
Hoezo hij speelde toch mooi op dat koffermomentje van Amanda in...? En pakt een TV moment.... zal zeker uitgezonden worden...quote:Op maandag 26 februari 2007 00:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
slap, wordt ook weer zo'n bart-verhaal met dreigen om op te stappen, als-ie een kerel was geweest had hij gewoon doormoeten lopen toen de poort openging, daar zal hij wel mee gepest worden
ahhhhh, ja! Dat wil ze graag! En dan heeft ze nu.... een lul van Eric en ruzie van Huub gehad. Niemand die met Haar bezig was, het was de grote Huub show vandaag. Met wat pech/mazzel morgen ook nog!quote:Op maandag 26 februari 2007 00:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze verwacht morgenochtend gewekt te worden met de woorden:Kom Natasia je cadeau is gearriveerd! en dan loopt ze de voordeur uit en dan staat daar de Touareg met een grote strik er omheen
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:28 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Het zou mij geen seconde verbazen
Die regel is mij niet bekent.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee helemaal niet...hij is ook weer uiterst scherp
Vind het wel oiliedom van hem om die 24 uur aan te vragen aangezien dat volgens de regels maar 2x mag
Denk dat het logischer is om het als "Huub's Masterplan" te brengen dat alles vantevoren opgezet is etc... Maar dat zal waarschijnlijk niet gebeuren...quote:Op maandag 26 februari 2007 00:29 schreef My_ het volgende:
Ik vind het trouwens wel geniaal hoe het vandaag gelopen is. Opzet of niet, Huub heeft veel, heel veel aandacht geëist vanavond en dat is gaaf!
Ik ben dan ook zwaar benieuwd hoe dit op TV wordt gebracht. Een eerlijke verdeling zou 50% verjaardag, 50% zieke Huub.
Wat?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:32 schreef obezzi het volgende:
huub heeft het gezien!!!!!!!!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |