Hoe weet Brian dat die pillen niet oplossen???? Heeft hij dat dan uitgeprobeerd???quote:Op maandag 26 februari 2007 00:38 schreef PirE het volgende:
Die slaappillen lossen niet op
goeie grap...
Maar hoe weet hij dat dan???quote:Op maandag 26 februari 2007 00:38 schreef PirE het volgende:
Die slaappillen lossen niet op
goeie grap...
Hijs para brothaaaaa!quote:Op maandag 26 februari 2007 00:39 schreef heracles het volgende:
Er gaat wat gevonden worden. Zegt Brian
Wat geeft ie toe? Heb hem niet horen zeggen: "Ik heb een pil in Huub zijn drankje gegooid"quote:Op maandag 26 februari 2007 00:40 schreef Soury het volgende:
Hij geeft het toe !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oh war een debiel !!!!!!!!!!
Dat zei de redactie toch ook al toen huub uit het ziekenhuis kwam. Hij doet dit om brainles te naaien.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet. Hij heeft het absoluut niet gedaan.
Volgens mij is het sowiesó al allemaal bluf, wat Huub over dat ziekenhuis verteld.
Nee. Hij vermoedt dat Huub zelf die pillen heeft genomen, om hem te kunnen beschuldigen.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:39 schreef Dogga het volgende:
Ahahah
Brain: Schrik niet als de test straks terug komt en het blijken mijn slaappillen te zijn
LOL
hij verraaad zich een beetje?
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:40 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve lieve lieve redactie. Pil of geen pil, mag Brian er uit ?
Ja, alles is bluf. Dat schreef DGK_REDACTIE al .....quote:Op maandag 26 februari 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet. Hij heeft het absoluut niet gedaan.
Volgens mij is het sowiesó al allemaal bluf, wat Huub over dat ziekenhuis verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |