Woei, ik ben gruwelijk onder de indrukquote:Op maandag 5 maart 2007 10:58 schreef KopieerMachine het volgende:
dus ga hem niet pestenanders ga ik je een pak rammel geven
Dankzij jou had ik fipoquote:Op maandag 5 maart 2007 11:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Woei, ik ben gruwelijk onder de indruk
Ik houd ook van Dizer. Zie het als een verkapte liefdes uittingquote:Op maandag 5 maart 2007 10:58 schreef KopieerMachine het volgende:
Snever is gewoon een rotjonk
Ouwe koeien uit de sloot halen kan hij als de beste.
Maar het is wel een beetje ghey.
Maar snever ik hou van Dizerdus ga hem niet pesten
anders ga ik je een pak rammel geven
Noem het zo je het wilt noemen, ik vind het in elk geval strontvervelend. Dus nogmaals het vriendelijke doch dringende verzoek ermee op te houden.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:10 schreef Snever het volgende:
Ik houd ook van Dizer. Zie het als een verkapte liefdes uitting![]()
ik onderteken deze petitie ook even..quote:Op maandag 5 maart 2007 11:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Noem het zo je het wilt noemen, ik vind het in elk geval strontvervelend. Dus nogmaals het vriendelijke doch dringende verzoek ermee op te houden.
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:37 schreef Thrackan het volgende:
ban?
Het woord is misschien niet leuk, maar geeft wel aan dat ik het ook aardig zat ben wat betreft het enorme gespam van met name Snever...quote:Op maandag 5 maart 2007 11:39 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat is écht geen leuk woord doch onderwerp voor deze SC.
Ik wil aan jullie vragen om deze kwestie achter de schermen op te lossen, Snever heeft PM functie aan staan
Maar eh.
Koffie![]()
Altijd leuk, werknemers die jubileren en dan als stagiair van alle voordelen van dien genietenquote:Op maandag 5 maart 2007 11:43 schreef KopieerMachine het volgende:
Taart en Saucijzengimmee gimmee.
I'm hungry
dat lijkt me wel wat, dit is echt een kut-afleveringquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:13 schreef Het_Biertje het volgende:
blaf
blaf
blaf
quote:
quote:
er komen hier alleen maar nette mensenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:46 schreef Thrackan het volgende:
het valt me echt zó mee dat al die plaatjes nog redelijk suited for work zijn
Dan zijn er toch een paar ernstig verdwaald zo nu en dan.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
er komen hier alleen maar nette mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |