abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190388
Lijkt me leuk als we hier de BB-parade gaan starten, ik zag al her en der wat voorkeuren verspreid staan. Als we nou alles bij elkaar zetten, krijg je een leuk overzichtje.

1) Maurice
omdat 'ie "zo lekker gewoon is gebleven" (lees: die jongen heeft nog geen ernstige uitspraken gedaan. Bovendien is 'ie nooit lang genoeg in beeld om te gaan irriteren!!! Die houdt het nog wel vol.)

2) Sabine
omdat ze ergens wel oprecht overkomt (als dat al mogelijk is natuurlijk).

3) Bianca
omdat dat een harde tante is. Als ze tenminste niet wordt uitgekotst door het publiek (als die iets in te brengen hebben)

Wat Ruudje betreft: die doet het nu natuurlijk leuk, maar volgens mij stijgt die ineens met stip naar nummer 1 om per direct het huis te verlaten. Gewoon omdat 'ie een beetje een viezig hoofd heeft en je zijn ogen niet ziet.

Fok!zine 2 the rescue!!!
  Admin zaterdag 25 september 1999 @ 02:10:00 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_190389
1 - Sabine
Uiterlijk - Leuk Accentje - Zegt wat ze denkt

2 - Willem
Intelligente gozer - patst niet - lekker rustig

3 - Tara
Ziet er leuk uit - beetje te naief

Meest irritant :

1 - Bianca
Arrogant - betweterig - vind zichzelf erg goed

2 - Ruud
z'n reet is te behaard - die gitaar hadden ze moeten verbieden - lult onverstaanbaar

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 25 september 1999 @ 03:27:00 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190391
OK...

Willem: "De Zwijger" (de eerste 3 dagen mocht ie er van mij uit.) is OK.

Tara: Hmmja.. misschien nog een beetje te jong(lees:naief) voor zoiets.

Bianca: één woord: "Bitch!"

Bart: klint een beetje lullig als ik zeg "Homo!"

Ruud: vind ik persoonlijk wel een toffe peer, alleen dat "praten met je ogen dicht" , ja daar houd ik dus absoluut niet van...

Sabine: alweer één woord: "Werelwijf!!!"

Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

pi_190392
Willem gaat winnen!
Sabine en Bart houden ze lang samen in de hoop dat er wat gebeurd en Bianca vliegt er de eerstvolgende keer uit
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_190393
Ik heb zo mijn voorkeuren en er zijn een paar mensen van het BB-huis waar ik zo mijn twijfels over heb.

De zeven: (willekeurige volgorde)
1. Sabine leuke meid, ziet er goed uit. Ze heeft daadwerkelijk wel eens wat te melden en lekker vrolijk. Voorlopig wel iemand om er in te houden.

2. Maurice nah, nee. Ik vind hem werkelijk niets. Heeft niet echt veel te melden. Oke, het is een mooie jongen om te zien. Maar dat is dan ook alles.

3. Ruud bepaald niet mijn type. Teveel vaderfiguur en heeft het teveel over seks.

4. Bianca: vreselijk mens, maar zeker erin houden. Voor heerlijke confrontaties (ik schat binnen twee en halve week).

5. Bart nog een knulletje. Wat mij betreft mag hij voorlopig nog wel even blijven. Ik denk overigens, gezien zijn leeftijd en "zogenaamde levenservaring" dat hij het niet redt tot de laatste drie.

6. Karin een bijtertje. Die komt nog een heel eind vermoed ik. Ben daar nog niet helemaal zeker van. Ze kan soms bot uit de hoek komen, maar heeft wel karakter.

7. Willem mag Willem wel. Inderdaad lekker rustig, babbelt leuk mee en voelt zich redelijk verantwoordelijk. Alleen jammer dat hij altijd moet koken (of heb ik daar een verkeerd beeld over?).

Tara en Martin mis ik niet zo heel erg moet ik eerlijk zijn. Martin heeft gewoon pech (als hij was gebleven had ik wel vraagtekens over zijn stabiliteit in ongewone situaties; hij vertelde toch een keer dat hij door het lint was gegaan toen zijn (inmiddels ex-)vriendin vreemd is gegaan.).

Effin, dit is wat ik erover kwijt wil.
Bedankt voor je aandacht.

Jelle

maandag 27 september 1999 @ 02:21:00 #7
248 CAT
World Traveller
pi_190394
1) Maurice- Jullie hebben Sabine, wij hebben Maurice! (echt enige argument die ik kan bedenken.

2) Sabine- komt wel leuk en spontaan over, denk wel dat dat oprecht is, maar zou ook wel leuk vinden om for a change wat negatiefs bij haar te zien.

3) Willem- Heb ik goed gevoel bij...

JAKKES:

Bart- Ik vind het echt een meelopertje, echt zo iemand zonder eigen mening...

Karin/ Bianca: Kan ik nog geen hoogte van krijgen

Ruud: Ik mocht 'm in het begin wel, maar z'n babbeltjes, accentje en gitaartje beginnen me wel een beetje de keel uit te hangen!

Tara: Grootste fout van BIG BROTHER, ondanks haar leuke koppie, echt een dom wicht! Ze doet wel haar best intelligent over te komen, maar trapt daar niet in, mensen. Ze lult zichzelf vre-se-lijk tegen!

-=***One nation under a groove***=-
  maandag 27 september 1999 @ 07:15:00 #8
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_190395
OK........

Bart :Kwalletje
Maurice :Kan ik mee leven
Sabine :Vrij eerlijk, enne toch wel lekker
Bianca e V. Bitch
Ruud edo in Spe
Willem :Lekker boeiend
Tara :Grote vergissing....stoephoer!
Karin :Een grote moederkoek

Zit ik trouwens naar V. te luisteren (ochtendkroeg) en daar vinden ze Martin maar Homo en 'Gerart Jolink' zou m graag vanachter boren.....hij heeft aandacht en liefde nodig.......ZEKER VAN AL Z'N VRIENDEN

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

maandag 27 september 1999 @ 07:17:00 #9
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_190396
Ruud wordt ook aardig afgezeken trouwens
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_190397
Nou dat is niet zo moeilijK:

1 Rolf

2 Hummie

3 Daphne

De meest irritante van het stel.

Hele regie moet ook snel verdwijnen. kan de oppergoeroe zijn plek innemen.

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

maandag 27 september 1999 @ 10:22:00 #11
269 vats
Live life to the max!
pi_190398
1 sabine lekker ding en nog leuk ook.
2 ruud wat een wereld gozer, geeft nergens om
3 maurice, gewoon ook lekker zichzelf.

thx en de mzzl

maandag 27 september 1999 @ 12:05:00 #12
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_190399
Moeilijk om een top zoveel te maken.

De meest irritante mensen (in willekeurige volgorde) vind ik:

Ruud
Maurice
Willem
Sabina
Karin
Bianca
Bart
Daphne
Rolf X.
vrouwelijke stem in dagboekkamer

pi_190400
iedereen in de dagboekkamer zelfs

I'm back, big as life and twice as ugly!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')