Naja, wat ik al zei.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen hoor, voor mij is sex met dezelfde sexe namelijk wel gewoon homofilie, en sex met beide sexen bisexualiteit...
Als ik sex heb met mannen zonder dat ik er verliefd op ben zou ik volgens jou niet zeker van mijn heterosexualiteit kunnen zijn...
Ben ik het dus totaal niet mee eens
Niks past.. Ze probeert het wel steeds.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:22 schreef 2live het volgende:
hoeveel outfits heeft natas al gepast.
Nee:quote:Huub is vanmiddag in slaap gevallen van de alchohol, en nu zijn er aanwijzingen dat Brian iets in de drank van Huub gedaan heeft waardoor hij gedrogeerd is.
En ook was het allemaal erg toevallig dat dit allemaal same viel met de komst van Wilgo de Berggorilla en zijn keuters.
Dat lijkt me logisch na Huubs onaangepaste gedrag.quote:
het is wel verstandig als hij aanpapt met een nieuwkomerquote:Op zondag 25 februari 2007 20:24 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch na Huubs onaangepaste gedrag.
Huub heeft zijn hand overspeeld, jammer maar ik heb het zien aankomen.
Dus jij wilt zeggen dat Wilgo er niet uitziet als een berg gorilla?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:23 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nee:
Huub is in slaap gevallen vanwege emmers genuttigde alcohol.
en het was ook allemaal erg toevallig dat dit allemaal samen viel met de komst van Wilgo de vriend van Natasia en haar kinderen.
Je moet de feiten niet verdraaien.
Dat zou hem kunnen redden, en als hij nou ook de booze eens laat staanquote:Op zondag 25 februari 2007 20:25 schreef 2live het volgende:
[..]
het is wel verstandig als hij aanpapt met een nieuwkomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |