abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46667745
Hallo,

Even een vraag over het klaarkomen van vrouwen...
Nu ben ik zelf vrouw en met masturberen duurt het (als ik supergeil ben dan ) soms zelfs nog geen minuut (dan ben ik dus alleen).
Maar ben ik supergeil bij mijn partner, dan kan het soms toch nog 10 minuten duren.
Wat dan kort is, want als ik minder geil ben, loopt het soms tegen een half uur aan.
Het lijkt bij mij daar beneden anders aan te voelen als ik met mijn partner ben, het lijkt een andere aanpak nodig te hebben zeg maar.
Ik ben hier al een kleine 4 jaar mee bezig, mijn ex gaf namelijk niets om mijn orgasme en de partner die ik nu heb, vraagt zich af wat mij toch bezighoudt dat het soms (eigenlijk meestal) lang duurt.
En dat terwijl ik zelf vind dat ik mijn lichaam goed ken, omdat ik al een stuk langer masturbeer dan dat ik een partner heb.
Ik vraag me dus af hoe lang het bij jou duurt en of er verschil is tussen het klaarkomen als je alleen bent of het klaarkomen bij/met je partner?
pi_46668307
Herkenbaar

Waarschijnlijk zit het toch nog ergens in je achterhoofd, mijn ex had ook altijd zoiets van schiet nou es op, en nu heb ik soms nog steeds dat idee dat het snel moet. M'n huidige vriend vindt het juist lekker om lang met me bezig te zijn dus ik ben er inmiddels wel vanaf (ik sta niet meer onder druk zeg maar), maar toch duurt het meestal nog langer dan in m'n eentje. In je eentje heb je ook geen afleiding en kan het zolang duren als je wil, er ligt totaal geen druk op, dus gaat het gewoon makkelijker.
  zondag 25 februari 2007 @ 20:04:47 #3
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_46668555
Ik ben geen vrouw, dus waarschijnlijk geen recht van spreken. Maar het is -lijkt mij- juist dat je je helemaal op je gemak moet (gaan) voelen. Bij mijn huidige "bed-partner" duurt het soms tien minuten (dan laat ze wel 's merken dat ze baalt dat ze dan al gekomen is, ze wil dat moment graag controleren), soms een half uur. Persoonlijk vind ik dat alleen maar gaaf, hoe langer hoe beter. Oke, het moet geen 3 uur duren, maar een beetje quality time is nooit verkeerd. Take your time. Als het 10 minuten duurt: prima. Als het drie kwartier duur: prima.

Een beetje relaxete vriend gaat daar vast wel goed mee om...
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_46670483
quote:
Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef Ikook het volgende:
Hallo,

Even een vraag over het klaarkomen van vrouwen...
Nu ben ik zelf vrouw en met masturberen duurt het (als ik supergeil ben dan ) soms zelfs nog geen minuut (dan ben ik dus alleen).
Maar ben ik supergeil bij mijn partner, dan kan het soms toch nog 10 minuten duren.
Wat dan kort is, want als ik minder geil ben, loopt het soms tegen een half uur aan.
Het lijkt bij mij daar beneden anders aan te voelen als ik met mijn partner ben, het lijkt een andere aanpak nodig te hebben zeg maar.
Ik ben hier al een kleine 4 jaar mee bezig, mijn ex gaf namelijk niets om mijn orgasme en de partner die ik nu heb, vraagt zich af wat mij toch bezighoudt dat het soms (eigenlijk meestal) lang duurt.
En dat terwijl ik zelf vind dat ik mijn lichaam goed ken, omdat ik al een stuk langer masturbeer dan dat ik een partner heb.
Ik vraag me dus af hoe lang het bij jou duurt en of er verschil is tussen het klaarkomen als je alleen bent of het klaarkomen bij/met je partner?
je wordt niet afgeleid door dingen die je bij hem doet tegelijkertijd, je weet precies wanneer je NIET van ritme of plek moet veranderen met je vinger of wat dan ook.

een man kan soms het idee hebben dat verandering van ritme, plaats of zelfs even helemaal stoppen een goed idee is, bij mij is dat dus NIET ZO!!!!!
als je "er bijna bent" is het zaak niets te veranderen, doe je dat wel, dan wil het nog wel eens weer compleet afzakken naar de beginstand

is dat eenmaal gebeurd, ben je dus gefrustreerd en niet meer ontspannen waar door het een tweede poging langer duurt.
en heb je dan te maken met een man die duidelijk laat merken, verbaal of non verbaal, dat je "nou wel eens mag opschieten " dan lukt het helemaal niet.

gelukkig is dat niet de regel, maar er zitten erbij die dat niet aanvoelen of niet weten, en dan kan het redelijk frustrerend zijn, kwestie van even aangeven dus, verbaal liefst "ja, nee, niet stoppen, zo doorgaan zo zo zo jaja jaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... ah ah.... NEEEEEEEEEEEEE GODVERDOMME LUL

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46670662
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:48 schreef milagro het volgende:

je wordt niet afgeleid door dingen die je bij hem doet tegelijkertijd
Ik ben dan misschien weer een geval apart, maar als ik tegelijkertijd met hem bezig ben kom ik juist veel sneller klaar, dan ga ik het expres nog uitstellen
quote:
"ja, nee, niet stoppen, zo doorgaan zo zo zo jaja jaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... ah ah.... NEEEEEEEEEEEEE GODVERDOMME LUL

zo herkenbaar helaas
pi_46670744
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:53 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Ik ben dan misschien weer een geval apart, maar als ik tegelijkertijd met hem bezig ben kom ik juist veel sneller klaar, dan ga ik het expres nog uitstellen
[..]

zo herkenbaar helaas
ik ook, hoor, bij 69, gaat het juist snelker dan

maar andere handelingen, handwerk bv, dan is soms de hoek waarin je je hand moet houden zo onmogelijk dat het beneden bij mij dus ook niet gaat werken
pi_46672598
Hoe snel ik klaarkom varieert, is het clitoraal of vaginaal, is er veel spanning opgebouwd of komt het vanuit zin maken, zit ik met andere dingen aan mijn hoofd of is mijn hoofd lekker luchtig?

Als ik het zelf doe als de behoefte er ook echt naar is dan kan het maar zo binnen de minuut zijn, wordt ik lekker geneukt dan begint het na een stoot of 5 meestal al wel erg warm te worden, dan begint de aanloop naar het orgasme(je voelt dan echt een hele warme zweem over je heen gaan, nou ja ik dan).
Doet hij het op andere manieren(beffen, vingeren, iets in die geest) dan duurt het meestal minimaal wel een 5 minuten, soms langer.

Wil ik een combi dan heb ik of geluk en tikt hij er snel doorheen, of het duurt vrij lang met veel aanlopen tot een orgasme maar net niet genoeg en dan knalt hij zodanig dat ik soms gewoon pijn in mijn lijf krijg van de verkrampingen, dat zijn de beste orgasme's die er zijn, duren heerlijk lang en zijn ziekelijk intens, heb je minimaal 10 minuten nodig om bij te komen erna

Ik wil er nog weleens naast zitten door mijn orgasme wat uit te willen stellen, dat het extreem soepeltjes gaat maar ik net iets later wil komen, dan hou ik hem tegen, maar loop er dan toch wel regelmatig tegenaan dat het daarna toch een stuk langer gaat duren, maar ze zijn het wel waard als je ze wat uitgesteld hebt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_46672659
of dat je het tegen houdt, maar toch komt, dan is het zo'n laf golfje
pi_46675616
quote:
Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef milagro het volgende:
Niets zo frustrerend als dat

[ Bericht 25% gewijzigd door ZwarteMagika op 25-02-2007 22:36:57 ]
pi_46676297
Mijn ervaring: Het verschilt enorm per vrouw. Heeft natuurlijk te maken met de chemie tussen de personen of je snel klaar kunt (wilt) komen.
Als het bewust willen is zit je in je hoofd terwijl klaarkomen juist een gevoelskwestie is. Begrijpen jullie vrouwen toch beter?

Je hebt natuurlijk ook nog altijd de mindfuck.... maar daar is tijd voor nodig.
Grappig, 69 werkt bij mij dus ook niet zo goed. Maar ja, wij mannen kunnen ook niet meerdere dingen tegelijk.

Voordeel van masturberen blijft dat je precies kunt inhaken op je eigen gevoel en behoefte.... heerlijk.
Maar vraagje aan IkOok. Hoe gaat het masturberen je af voor de ogen van je partner?
Live is beautifull without judgement.
Eerlijk zijn is een perceptie, het is het kader van jouw normen en waarden waarbinnen je je prettig voelt.
Keep smiling (-:
pi_46676785
Gaat het je erom om snel klaar te komen bij je partner of meer om hoe lekker je orgasme is? Ik neem aan het laatste... right?
Geile Breezerhoer!
Webicon max 100kB, geen 508kB
pi_46676819
als ik egt geil ben...duurt het maar 2 minuten.... soms sneller.... en een paar keer achter elkaar...
pi_46676854
quote:
Op zondag 25 februari 2007 22:54 schreef Concordsky het volgende:
Gaat het je erom om snel klaar te komen bij je partner of meer om hoe lekker je orgasme is? Ik neem aan het laatste... right?
en jij denkt dan zeker dat een orgasme waar je langer op hebt moeten wachten, heftiger is persé, met je smilies

nou, not dus, niet per sé
pi_46676963
quote:
Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef milagro het volgende:

[..]

en jij denkt dan zeker dat een orgasme waar je langer op hebt moeten wachten, heftiger is persé, met je smilies

idd....een snelle orgasme kan heftiger zijn ....
pi_46677026
quote:
Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee nee ik bedoel niet dat een orgasme die langer op zich laat wachten per definitie lekkerder is maar het kwam op mij over alsof TS *klaag* (is misschien niet het juiste woord mja) over dat ze langer erover doet om klaar te komen met haar vriend. Daarom zeg ik dus dat het toch niet om het tijdsduur gaat maar juist om de hevigheid....
Geile Breezerhoer!
pi_46677399
quote:
Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef milagro het volgende:
Dat is echt heul erg irritant ja

En dat van die "zweem" wat Ero zegt dat heb ik ook

Ik heb sinds ik 30 ben dat ik ineens vaker kan klaarkomen op 1 dag Haha, dacht eerst dat het toeval was "Huh. Ik ben wéér geil?! Dakantochhelemaalnie-hhaaHAAAAAAAAAAAAA". En dan binnen een uur

Maar als ik het zelf doe gaat het inderdaad supersnel. Met partner soms snel, soms wat langzamer, soms niet.
We doen 't niet vaak genoeg volgens mij
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46677504
quote:
Op zondag 25 februari 2007 23:09 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb sinds ik 30 ben dat ik ineens vaker kan klaarkomen op 1 dag Haha, dacht eerst dat het toeval was "Huh. Ik ben wéér geil?! Dakantochhelemaalnie-hhaaHAAAAAAAAAAAAA". En dan binnen een uur

Maar als ik het zelf doe gaat het inderdaad supersnel. Met partner soms snel, soms wat langzamer, soms niet.
oefening baart kunst.....
pi_46677617
quote:
Op zondag 25 februari 2007 23:09 schreef Syrena het volgende:

[..]

Seksuele piek van vrouwen ligt dan ook rond hun 30ste
Geile Breezerhoer!
pi_46677690
quote:
Op zondag 25 februari 2007 23:13 schreef Concordsky het volgende:

[..]

Seksuele piek van vrouwen ligt dan ook rond hun 30ste
Ik dacht altijd dat dat een fabeltje was maar kennelijk is het echt zo.
Tof
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46678162
quote:
Op zondag 25 februari 2007 23:15 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat dat een fabeltje was maar kennelijk is het echt zo.
Tof
nee nee... mijn vriendin heeft er ook 'last' van
Geile Breezerhoer!
pi_46678264
Is echt heel verschillend bij mij. Ik kan heel moeilijk clitoraal klaarkomen, ook met een vibo lukt het niet echt heel snel, maar vaginaal klaarkomen kan ik dan wel weer heel snel. Maakt bij mij ook niet uit of ik het zelf doe of iemand anders, is gewoon echt geen peil op te trekken bij mij
pi_46678522
quote:
Op zondag 25 februari 2007 23:27 schreef Sylvana het volgende:
Is echt heel verschillend bij mij. Ik kan heel moeilijk clitoraal klaarkomen, maar vaginaal klaarkomen kan ik dan wel weer heel snel.
Hey Sylvana, bereik je het vaginaal klaar komen met name door je g-spot te verwennen?
Eerlijk zijn is een perceptie, het is het kader van jouw normen en waarden waarbinnen je je prettig voelt.
Keep smiling (-:
pi_46678562
quote:
Op zondag 25 februari 2007 23:33 schreef GigoloChopra het volgende:

[..]

Hey Sylvana, bereik je het vaginaal klaar komen met name door je g-spot te verwennen?
ja, das wel de meest voorkomende manier om vaginaal klaar te kunnen komen ja
  zondag 25 februari 2007 @ 23:38:55 #24
81237 releaze
best of both worlds
pi_46678791
Als ik alleen ben dan kan het vrij rap, binnen 5 minuten, maar meestal stel ik het wel uit tot een kwartiertje, 20 minuten. Vind ik wel lekker. Kan dan ook wel geil worden, maar dat is meer vanwege de fantasieen.
Maar tijdens seks ben ik in geen jaren meer klaargekomen, tenzij ik een handje meehelp. Maar die orgasmes vind ik ook helemaal niet fijn. Dan loop ik zo mee te wrijven dat m'n clit icm pik zo schraal aanvoelt, brr. Kan tijdens seks ook niet echt geil worden, het zit veel te veel in m'n hoofd, het orgasme, de seks zelf.... niet bepaald bevorderlijk. ik hoop daar ooit nog eens van af te komen
pi_46678812
hahaha, ja inderdaad, maar je maakt van alles mee hoor. de eerste keer dat een vrouw klaar kwam terwijl wij anaal aan het vrijen waren deed mij toch even fronsen...

bedankt voor je antwoord.
Keep smiling (-:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')