je wordt niet afgeleid door dingen die je bij hem doet tegelijkertijd, je weet precies wanneer je NIET van ritme of plek moet veranderen met je vinger of wat dan ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef Ikook het volgende:
Hallo,
Even een vraag over het klaarkomen van vrouwen...
Nu ben ik zelf vrouw en met masturberen duurt het (als ik supergeil ben dan) soms zelfs nog geen minuut (dan ben ik dus alleen).
Maar ben ik supergeil bij mijn partner, dan kan het soms toch nog 10 minuten duren.
Wat dan kort is, want als ik minder geil ben, loopt het soms tegen een half uur aan.
Het lijkt bij mij daar beneden anders aan te voelen als ik met mijn partner ben, het lijkt een andere aanpak nodig te hebben zeg maar.
Ik ben hier al een kleine 4 jaar mee bezig, mijn ex gaf namelijk niets om mijn orgasme en de partner die ik nu heb, vraagt zich af wat mij toch bezighoudt dat het soms (eigenlijk meestal) lang duurt.
En dat terwijl ik zelf vind dat ik mijn lichaam goed ken, omdat ik al een stuk langer masturbeer dan dat ik een partner heb.
Ik vraag me dus af hoe lang het bij jou duurt en of er verschil is tussen het klaarkomen als je alleen bent of het klaarkomen bij/met je partner?
Ik ben dan misschien weer een geval apart, maar als ik tegelijkertijd met hem bezig ben kom ik juist veel sneller klaar, dan ga ik het expres nog uitstellenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:48 schreef milagro het volgende:
je wordt niet afgeleid door dingen die je bij hem doet tegelijkertijd
quote:"ja, nee, niet stoppen, zo doorgaan zo zo zo jaja jaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... ah ah.... NEEEEEEEEEEEEE GODVERDOMME LUL
![]()
ik ook, hoor, bij 69, gaat het juist snelker danquote:Op zondag 25 februari 2007 20:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik ben dan misschien weer een geval apart, maar als ik tegelijkertijd met hem bezig ben kom ik juist veel sneller klaar, dan ga ik het expres nog uitstellen
[..]zo herkenbaar helaas
![]()
Niets zo frustrerend als datquote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef milagro het volgende:
of dat je het tegen houdt, maar toch komt, dan is het zo'n laf golfje
en jij denkt dan zeker dat een orgasme waar je langer op hebt moeten wachten, heftiger is persé, met jequote:Op zondag 25 februari 2007 22:54 schreef Concordsky het volgende:
Gaat het je erom om snel klaar te komen bij je partner of meer om hoe lekker je orgasme is?Ik neem aan het laatste... right?
idd....een snelle orgasme kan heftiger zijn ....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef milagro het volgende:
[..]
en jij denkt dan zeker dat een orgasme waar je langer op hebt moeten wachten, heftiger is persé, met je![]()
smilies
nou, not dus, niet per sé
Nee nee ik bedoel niet dat een orgasme die langer op zich laat wachten per definitie lekkerder is maar het kwam op mij over alsof TS *klaag* (is misschien niet het juiste woord mja) over dat ze langer erover doet om klaar te komen met haar vriend. Daarom zeg ik dus dat het toch niet om het tijdsduur gaat maar juist om de hevigheid....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef milagro het volgende:
[..]
en jij denkt dan zeker dat een orgasme waar je langer op hebt moeten wachten, heftiger is persé, met je![]()
smilies
nou, not dus, niet per sé
Dat is echt heul erg irritant jaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef milagro het volgende:
of dat je het tegen houdt, maar toch komt, dan is het zo'n laf golfje
oefening baart kunst.....quote:Op zondag 25 februari 2007 23:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat is echt heul erg irritant ja![]()
En dat van die "zweem" wat Ero zegt dat heb ik ook
Ik heb sinds ik 30 ben dat ik ineens vaker kan klaarkomen op 1 dagHaha, dacht eerst dat het toeval was "Huh. Ik ben wéér geil?! Dakantochhelemaalnie-hhaaHAAAAAAAAAAAAA". En dan binnen een uur
![]()
Maar als ik het zelf doe gaat het inderdaad supersnel. Met partner soms snel, soms wat langzamer, soms niet.
We doen 't niet vaak genoeg volgens mij![]()
Seksuele piek van vrouwen ligt dan ook rond hun 30stequote:Op zondag 25 februari 2007 23:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat is echt heul erg irritant ja![]()
En dat van die "zweem" wat Ero zegt dat heb ik ook
Ik heb sinds ik 30 ben dat ik ineens vaker kan klaarkomen op 1 dagHaha, dacht eerst dat het toeval was "Huh. Ik ben wéér geil?! Dakantochhelemaalnie-hhaaHAAAAAAAAAAAAA". En dan binnen een uur
![]()
Maar als ik het zelf doe gaat het inderdaad supersnel. Met partner soms snel, soms wat langzamer, soms niet.
We doen 't niet vaak genoeg volgens mij![]()
Ik dacht altijd dat dat een fabeltje wasquote:Op zondag 25 februari 2007 23:13 schreef Concordsky het volgende:
[..]
Seksuele piek van vrouwen ligt dan ook rond hun 30ste![]()
nee nee... mijn vriendin heeft er ook 'last' vanquote:Op zondag 25 februari 2007 23:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat een fabeltje wasmaar kennelijk is het echt zo.
Tof![]()
Hey Sylvana, bereik je het vaginaal klaar komen met name door je g-spot te verwennen?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:27 schreef Sylvana het volgende:
Is echt heel verschillend bij mij. Ik kan heel moeilijk clitoraal klaarkomen, maar vaginaal klaarkomen kan ik dan wel weer heel snel.
ja, das wel de meest voorkomende manier om vaginaal klaar te kunnen komen jaquote:Op zondag 25 februari 2007 23:33 schreef GigoloChopra het volgende:
[..]
Hey Sylvana, bereik je het vaginaal klaar komen met name door je g-spot te verwennen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |