quote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij ligt daar vanaf 14:15 ergens dacht ik
Dit is uitgemolken.. maar bedanktquote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef schizolientje het volgende:
Al die complottheorien gaan wel heel ver. Ik snap wel dat Brian het er naar maakt met zijn psychotische gedrag en ideen. Maar er staan overal camera's en als er echt onverantwoorde daden gezien worden ben ik er wel van overtuigd dat er ingegrepen wordt. Eigen verantwoordelijkheid ligt bij de bewoners m.b.t. drinken en jatten enz. Dan niet ineens om de moeders ( in dit geval redactie) gaan roepen
Ik ben ook wel voor een urinetest, post- of premortem.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar een urine-testje zou wel op z'n plaats zijn na al deze verdenkingen......![]()
Wat ik verontrustender vond was dat Brian zei... als dat gebeurt jat IK ze van iedereen en leg de schuld bij Huub!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, wel nee. Het is sarcastisch.
Hoevaak heeft Natasia gedreigd met "volledig negeren" en "bommen los"?
Maakt geen indruk
Op basis van 1 post op VOL terwijl er tig mensen zaten te kijken die het allemaal niet gehoord hebben?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:40 schreef Gigageil het volgende:
Je hebt gelijk, maar een urine-testje zou wel op z'n plaats zijn na al deze verdenkingen......![]()
iddquote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef Fikkert het volgende:
[..]
NL zal zo wel wat plaatjes komen draaien
Ik vond zelfs dat Natasia hem duidelijk hints zat te geven om dat ook daadwerkelijk te doenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat ik verontrustender vond was dat Brian zei... als dat gebeurt jat IK ze van iedereen en leg de schuld bij Huub!
Dat zou GEWELDIG zijn!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef Fikkert het volgende:
[..]
NL zal zo wel wat plaatjes komen draaien
ja, er is meer aan de hand.... namelijk dat Fokkers hem elk uur willen zien omdat Fokkers het anders niet vertrouwen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Het is toch niet voor nix dat Syl ieder uur Huub wakker moet maken. Er is echt meer aan de hand .
DIT IS UITGEMOLKEN MAAR BEDANKT (2)quote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben ook wel voor een urinetest, post- of premortem.
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, bewijs bestaat uit feiten..... niet uit verdachtmakingen.
- Raar gedrag van Brian: standaard, de knul is gewoon aan het flippen door zijn gebrek aan vrijheid.
- Gesprek tussen Brian en Natasia: door 1 poster op VOL "gehoord" verder door niemand.
- Brian is bang voor vergiftiging.... so what, lijkt me niet echt logisch: eerst een verhaal over vergiftiging rond gaan strooien om vervolgens zelf iemand te gaan vergiftigen.
- Brian heeft het laatste glas van een heleboel alcohol voor Huub ingeschonken.... je kunt hem hoogstens verwijten dat hij er hem nog een glas heeft gegeven.
- Huubs rode plekken van gisteren waren wellicht ook al te danken aan een overdosis alcohol in 24 uur.
- Zie vorige punt.
En bij je volgende post graag bewijzen: linkjes naar stukjes film waarop zichtbaar of hoorbaar is dat Huub vergiftigd is of dat iemand toegeeft hem vergiftigd te hebben.
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op basis van 1 post op VOL terwijl er tig mensen zaten te kijken die het allemaal niet gehoord hebben?
Volgens mij ligt er nu gewoon iemand al sinds vanmiddag 15.00 uur helemaal blauw van het lachen omdat half VOL en FOK zijn hoax serieus nemen en zelfs de politie gebeld hebben omdat er in DGK iemand vergiftigd zou zijn, en de redactie daar niets aan doet.
Waarom checkt ie Amanda niet?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef BONG4002 het volgende:
Brian ligt ook al in bed een boekje te lezen
idd...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op basis van 1 post op VOL terwijl er tig mensen zaten te kijken die het allemaal niet gehoord hebben?
Volgens mij ligt er nu gewoon iemand al sinds vanmiddag 15.00 uur helemaal blauw van het lachen omdat half VOL en FOK zijn hoax serieus nemen en zelfs de politie gebeld hebben omdat er in DGK iemand vergiftigd zou zijn, en de redactie daar niets aan doet.
Zo denkt Huub er ook over.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef de_kolonel het volgende:
Ik vond Nathanael trouwens tien keer cooler als die vervelende pisnicht die ze er voor in de plaats hebben gezet. Nathanael was een echte joodse rat, een schaker, die het spelletje geraffineerd heeft gespeeld maar daarbij fouten heeft gemaakt. Een volwaardige tegenspeler voor Huub!
Hij komt er achter dat het boekje boeiender is..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |