quote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij ligt daar vanaf 14:15 ergens dacht ik
Dit is uitgemolken.. maar bedanktquote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef schizolientje het volgende:
Al die complottheorien gaan wel heel ver. Ik snap wel dat Brian het er naar maakt met zijn psychotische gedrag en ideen. Maar er staan overal camera's en als er echt onverantwoorde daden gezien worden ben ik er wel van overtuigd dat er ingegrepen wordt. Eigen verantwoordelijkheid ligt bij de bewoners m.b.t. drinken en jatten enz. Dan niet ineens om de moeders ( in dit geval redactie) gaan roepen
Ik ben ook wel voor een urinetest, post- of premortem.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar een urine-testje zou wel op z'n plaats zijn na al deze verdenkingen......![]()
Wat ik verontrustender vond was dat Brian zei... als dat gebeurt jat IK ze van iedereen en leg de schuld bij Huub!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, wel nee. Het is sarcastisch.
Hoevaak heeft Natasia gedreigd met "volledig negeren" en "bommen los"?
Maakt geen indruk
Op basis van 1 post op VOL terwijl er tig mensen zaten te kijken die het allemaal niet gehoord hebben?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:40 schreef Gigageil het volgende:
Je hebt gelijk, maar een urine-testje zou wel op z'n plaats zijn na al deze verdenkingen......![]()
iddquote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef Fikkert het volgende:
[..]
NL zal zo wel wat plaatjes komen draaien
Ik vond zelfs dat Natasia hem duidelijk hints zat te geven om dat ook daadwerkelijk te doenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat ik verontrustender vond was dat Brian zei... als dat gebeurt jat IK ze van iedereen en leg de schuld bij Huub!
Dat zou GEWELDIG zijn!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef Fikkert het volgende:
[..]
NL zal zo wel wat plaatjes komen draaien
ja, er is meer aan de hand.... namelijk dat Fokkers hem elk uur willen zien omdat Fokkers het anders niet vertrouwen.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Het is toch niet voor nix dat Syl ieder uur Huub wakker moet maken. Er is echt meer aan de hand .
DIT IS UITGEMOLKEN MAAR BEDANKT (2)quote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben ook wel voor een urinetest, post- of premortem.
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, bewijs bestaat uit feiten..... niet uit verdachtmakingen.
- Raar gedrag van Brian: standaard, de knul is gewoon aan het flippen door zijn gebrek aan vrijheid.
- Gesprek tussen Brian en Natasia: door 1 poster op VOL "gehoord" verder door niemand.
- Brian is bang voor vergiftiging.... so what, lijkt me niet echt logisch: eerst een verhaal over vergiftiging rond gaan strooien om vervolgens zelf iemand te gaan vergiftigen.
- Brian heeft het laatste glas van een heleboel alcohol voor Huub ingeschonken.... je kunt hem hoogstens verwijten dat hij er hem nog een glas heeft gegeven.
- Huubs rode plekken van gisteren waren wellicht ook al te danken aan een overdosis alcohol in 24 uur.
- Zie vorige punt.
En bij je volgende post graag bewijzen: linkjes naar stukjes film waarop zichtbaar of hoorbaar is dat Huub vergiftigd is of dat iemand toegeeft hem vergiftigd te hebben.
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op basis van 1 post op VOL terwijl er tig mensen zaten te kijken die het allemaal niet gehoord hebben?
Volgens mij ligt er nu gewoon iemand al sinds vanmiddag 15.00 uur helemaal blauw van het lachen omdat half VOL en FOK zijn hoax serieus nemen en zelfs de politie gebeld hebben omdat er in DGK iemand vergiftigd zou zijn, en de redactie daar niets aan doet.
Waarom checkt ie Amanda niet?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef BONG4002 het volgende:
Brian ligt ook al in bed een boekje te lezen
idd...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op basis van 1 post op VOL terwijl er tig mensen zaten te kijken die het allemaal niet gehoord hebben?
Volgens mij ligt er nu gewoon iemand al sinds vanmiddag 15.00 uur helemaal blauw van het lachen omdat half VOL en FOK zijn hoax serieus nemen en zelfs de politie gebeld hebben omdat er in DGK iemand vergiftigd zou zijn, en de redactie daar niets aan doet.
Zo denkt Huub er ook over.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef de_kolonel het volgende:
Ik vond Nathanael trouwens tien keer cooler als die vervelende pisnicht die ze er voor in de plaats hebben gezet. Nathanael was een echte joodse rat, een schaker, die het spelletje geraffineerd heeft gespeeld maar daarbij fouten heeft gemaakt. Een volwaardige tegenspeler voor Huub!
Hij komt er achter dat het boekje boeiender is..quote:
Ja, hij heeft geen jeuk.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij komt er achter dat het boekje boeiender is..![]()
Conspiracy Theorie nog steeds aan de gang?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
ik vertrouw het niet, staan vast geheime boodschappen in, en natsaia zit natuurlijk te chatten met Wilgo.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:46 schreef BONG4002 het volgende:
Ik word altijd zo heerlijk rustig van een Sylvia die de kaarten schud en in het Tarot boekje neust
Hoe kun je hier moe van worden?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef CartWOman het volgende:
Ik word hier zo moe van he, blijf dus nog maar ff in de lurkstand.
idd.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef de_kolonel het volgende:
Ik vond Nathanael trouwens tien keer cooler als die vervelende pisnicht die ze er voor in de plaats hebben gezet. Nathanael was een echte joodse rat, een schaker, die het spelletje geraffineerd heeft gespeeld maar daarbij fouten heeft gemaakt. Een volwaardige tegenspeler voor Huub!
Laat hem maar jatten, als het daar maar bij blijft.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wat ik verontrustender vond was dat Brian zei... als dat gebeurt jat IK ze van iedereen en leg de schuld bij Huub!
vraag me af wat deze mensen in het dagelijkse leven doen, en wat voor opleiding/achtergrond ze hebben.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Conspiracy Theorie nog steeds aan de gang?
Niet te geloven. Bij StefanPeeters die de politie ging bellen omdat Huub in een alcohol-coma lag (ja Baantjers jullie lezen het goed: een alcohol-coma )en er niemand bij hem ging kijken ben ik afgehaakt.
Er is geloof ik nog niets veranderd sinds de vorige COSSEN.
Die's lekker he? Had ik ook dankzij NL, want anders wist ik niet eens van het nummer en de artiest af, ik hoorde het NL namelijk een keertje draaien op de PC in DGK, zodoende ben ik erachter gekomen welk nummer het wasquote:Op zondag 25 februari 2007 19:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
http://media.putfile.com/Hyperwarp![]()
Ik heb niemand gebeld hoor. Ik zat effe in een conspiracyquote:Op zondag 25 februari 2007 19:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Niet te geloven. Bij StefanPeeters die de politie ging bellen omdat Huub in een alcohol-coma lag (ja Baantjers jullie lezen het goed: een alcohol-coma )en er niemand bij hem ging kijken ben ik afgehaakt.
Natahanel vond ik echt ziek. Ik had dat stuk gezien dat hij Huub uitloktte en vervolgens zelf ging jankenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef de_kolonel het volgende:
Ik ben even helemaal op Sylvia afgeknapt.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:46 schreef BONG4002 het volgende:
Ik word altijd zo heerlijk rustig van een Sylvia die de kaarten schud en in het Tarot boekje neust
Wie stel je voor Ali Bquote:Op zondag 25 februari 2007 19:48 schreef Lieve het volgende:
maar als het een gewone huis tuin en keuken knuffel islamiet is dan ben ik blij dat het met de 'ik voel me beter en we bidden voortann aan tafel' modus gedaan is.
Al-sje-blieft geen moslims in dat huis, tenzij het een radicale Islamiet is. Die knuffel-ali B's komen me meer dan de neus uit!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:48 schreef Lieve het volgende:
Ik denk niet dat Satanael 666 durft te komen. Zijn knie zijn knie. Beetje voorzichtig aan dan maar. Als het iemand anders was geweest had ik gezegd; Vanuit hier wensen we je een spoedig herstel en beterschap toe. We hopen dat herstelperiode voorspoedig zal verlopen en je er beter dan ooit uit zult komen. Maar het is Satanael dus.... wens ik geen beterschap./ Blijf zitten waar je zit en verroer je niet modus graag!
Als het een islamietische medebewoner met burka is dan baal ik vreselijk ( APK ook, die gaat bij Sylvia al over de rooie) , maar als het een gewone huis tuin en keuken knuffel islamiet is dan ben ik blij dat het met de 'ik voel me beter en we bidden voortann aan tafel' modus gedaan is.
Heb je nog meegekregen dat StefanPeeters de boel aan het stangen was?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Schat, vergeet niet dat er mensen niet 24 uur achter een beeldscherm zitten en ook nog een leven hebben NAAST DGK......het kan dus zijn dat hen iets ontgaan is.......uitgemolken of niet, iedereen mag zijn/haar mening geven als is het 300 keer......quote:
( Tenzij het niet vrijwillig wasquote:Op zondag 25 februari 2007 19:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eric heeft sex gehad met een heteroman... Dat is toch een rasechte contradictiie![]()
Is het niet mooi dat als iemand zo goed een spel speelt zelf de kijkers er met beide beentjes in trappen...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:50 schreef havefun het volgende:
[..]
Natahanel vond ik echt ziek. Ik had dat stuk gezien dat hij Huub uitloktte en vervolgens zelf ging janken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, dat vond ik wel zo gigantisch triest. Ik heb me nog nooit zo boos gemaakt om een figuur als hij . Echt een devil was het.
Dat zijn aanwijzingen, maar geen bewijs.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:32 schreef havefun het volgende:
[..]
Er is genoeg bewijs:
- De rare manier waarop Brian zich gedroeg tijdens het hele incident. Dezelfde manier waarop hij zich gedroeg met bijvoorbeel de beauty case van ilona , of de koffers van Huub.
- Het gesprek tussen Brian en Natasia over het " iets in de drank doen"
- Brian en zijn vergiftigings angst van de laatste dagen.
- Brian heeft het laatse glas achohol voor Huub ingeschonken.
- Huub's rode plekken van gisteren, en Brian's reactie daarop.
- Huub kan goed tegen drank en was nu ineens compleet van de kaart, dan moet er wel meer aan de hand zijn dan alleen teveel alchohol.
Nee, want ik was afgehaaktquote:Op zondag 25 februari 2007 19:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb je nog meegekregen dat StefanPeeters de boel aan het stangen was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |