vind ik nou ook, tis oer saai daar in dat huisquote:Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef rooie3 het volgende:
Zonder Huub is er echt niks aan hoor.
Ik viel er te laat in... Waar ging dat over? Koude oorlog?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Waarom loopt zdngmw ineens halfnaakt naar Syl?
Waar is BRian trouwens?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Is Brian eigenlijk na al die sex met Nen en Amanda al een keer officieel forumbevestigd klaargekomen?![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:10 schreef CHAOS_ het volgende:
Nee, ze heeft een erg volwassen relatie op dit moment, vrijgezel, neukt er gewoon op los met Brian, slaapt met Brian, luistert naar Brian, maar waarom wordt Brian dan boos als ze met Huub spreekt, of flirt, niet zo volwassen van hem. Klinkt mij meer als jalouzie, alszijnde een relatie, in de oren, maar ja, wat moet je er mee. Wat doet Amandelletje ermee, die knikt en zegt je hebt gelijk Brian, zal het niet meer doen en gaat hem vol over gave kussen, als betrof het twee geliefden. Vrijgezel???????????? Die gaan toch pas slapen als alles is geblust??????? Vond haar vannacht nu niet echt geintresseerd over komen, meer als het moet maar, toen Brian er op klom, voor zijn wip.
én eric's chocopikquote:Op zondag 25 februari 2007 20:14 schreef raggende_annie het volgende:
wat is er overigens allemaal aan de hand. heb al even de villa vandaag gelezen maar snap de consternatie die hier heerst nog niet helemaal. kan en wil iemand even een kort verslagje doen van het overlijden van huub, feestje van sasquatch en over waar ik braaajen ergens terug kan vinden op de radar.
Overlijden van Huubquote:Op zondag 25 februari 2007 20:14 schreef raggende_annie het volgende:
wat is er overigens allemaal aan de hand. heb al even de villa vandaag gelezen maar snap de consternatie die hier heerst nog niet helemaal. kan en wil iemand even een kort verslagje doen van het overlijden van huub, feestje van sasquatch en over waar ik braaajen ergens terug kan vinden op de radar.
op bed aan het lezen..quote:Op zondag 25 februari 2007 20:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waar is BRian trouwens?
Krijgt die op z'n flikker omdat hij Huub vegiftigd heeft (na horen zeggen)
ja die ook nog. hoe sas daarop reageerdequote:
Wat is dat nou voor een antwoord?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waar is BRian trouwens?
Krijgt die op z'n flikker omdat hij Huub vegiftigd heeft (na horen zeggen)
eric of amanda?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:16 schreef sander89 het volgende:
Kijk voor het eerst de streams maar praat dat wijf altijd zo bezopen die in het bad zit
Ja.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:16 schreef sander89 het volgende:
Kijk voor het eerst de streams maar praat dat wijf altijd zo bezopen die in het bad zit
Ik ben bang dat Syl naar de groep BAN gaat overlopen, arme Huub.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik viel er te laat in... Waar ging dat over? Koude oorlog?
Je spreekt jezelf tegen hoor, voor mij is sex met dezelfde sexe namelijk wel gewoon homofilie, en sex met beide sexen bisexualiteit...quote:Op zondag 25 februari 2007 20:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Mee eens.
indedaad,
Of iemand dan meteen homofiel is of niet, dat staat in mijn ogen niet vast...
Je aangetrokken voelen tot iemand gaat bij mij iig verder dan alleen sex...
Ja...ze is heel blij dat ze jarig is ...dat heeft ze tig keer gezegd,,,de dorpsgek!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:16 schreef obezzi het volgende:
ooooooooooh morge is natas jarig??? krijg ze morge die pik zeker
Heeft hij niet 1x poeder gespoten in A-del haar poederdoos? Officieel forumbevestigend?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Is Brian eigenlijk na al die sex met Nen en Amanda al een keer officieel forumbevestigd klaargekomen?![]()
Ze weet dan dat ze zelf de volgende is.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Syl naar de groep BAN gaat overlopen, arme Huub.
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:16 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja.
En vraag haar niet of ze het alfabet op wil zeggen...
Oeiieiieie AAAA OHKAYYyyyyy...........quote:
bah bah , ze was natasia moed in aan het spreken om vooral te blijven.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Syl naar de groep BAN gaat overlopen, arme Huub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |