ik ookquote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
Ondertussen geniet ik wel van het TOPFEEST voor zdngmw.![]()
Gatverquote:Op zondag 25 februari 2007 20:06 schreef eeff het volgende:
Sylvia leest nu de Jacky; Marlies Dekkers verleidt Heleen van Roijen.. Mmmmmmmm
Agree.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee. Algemene ontwikkeling doe je op uit interesse of omdat mensen met wie je omgaat er interesse voor hebben.
Ik durf wel te stellen dat 50% van de volwassen bevolking een lage algemene ontwikkeling heeft.
Weer een voorbeeld van HOE DOL ZE OP HAAR KIDS IS.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:06 schreef Kerdaben het volgende:
Natasia zegt het een beetje dom te vinden dat meisjes van Amanda's leeftijd soms al kinderen hebben....maar zelf wel je kinderen een jaar in de steek laten (minstens)
Mee eens.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sex met dezelfde sexe=homosexualiteit
Sex met andere sexe blijft heterosexualiteit ook als er geen liefde bij komt kijken
Kan niet bommen of er wel of geen verliefdheid bij komt kijken
sommige mensen willen ook een keer experimenteren, dus dat hoeft idd niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Mee eens.
indedaad,
Of iemand dan meteen homofiel is of niet, dat staat in mijn ogen niet vast...
Verrot slechte keuze van Cheyenne en Yairo.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:10 schreef noekje het volgende:
Kinderen zijn van die dwalende zieltjes en die kiezen jou uit.
het bewijs dat Amoebe ( waar hij die niet klaar kan komen nog eens wel in klaar zou willen kunnen komen) geen drank van Huub mag aannemen. Omdat.............. en mag ze wel drank van Nasty? Of van Eric? Of van Sylvia? Jaja, bewiijs ligt voor het oprapen!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:32 schreef havefun het volgende:
[..]
Er is genoeg bewijs:
- De rare manier waarop Brian zich gedroeg tijdens het hele incident. Dezelfde manier waarop hij zich gedroeg met bijvoorbeel de beauty case van ilona , of de koffers van Huub.
- Het gesprek tussen Brian en Natasia over het " iets in de drank doen"
- Brian en zijn vergiftigings angst van de laatste dagen.
- Brian heeft het laatse glas achohol voor Huub ingeschonken.
- Huub's rode plekken van gisteren, en Brian's reactie daarop.
- Huub kan goed tegen drank en was nu ineens compleet van de kaart, dan moet er wel meer aan de hand zijn dan alleen teveel alchohol.
Gebaseerd op wat durf je dat laatste te stellenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee. Algemene ontwikkeling doe je op uit interesse of omdat mensen met wie je omgaat er interesse voor hebben.
Ik durf wel te stellen dat 50% van de volwassen bevolking een lage algemene ontwikkeling heeft.
zdngmw: Zij Die Morgen nu na Geweld Moet Weggaanquote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
Ondertussen geniet ik wel van het TOPFEEST voor zdngmw.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |