Weet je het ondertussen wel?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
[..]
dat wist ik ook niet toen ik 19 was.
En ook niet waar Cuba lag, en ook niet wat het meervoud van museum is.
Niet elk feitje is een bewijs van domheid.
Sinds wanneer moet je je verliefd voelen om met iemand sex te hebben?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
( Tenzij het niet vrijwillig was)
Ik weet niet eens meer waar het over ging !quote:Op zondag 25 februari 2007 19:51 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Schat, vergeet niet dat er mensen niet 24 uur achter een beeldscherm zitten en ook nog een leven hebben NAAST DGK......het kan dus zijn dat hen iets ontgaan is.......uitgemolken of niet, iedereen mag zijn/haar mening geven als is het 300 keer......![]()
![]()
domboquote:Op zondag 25 februari 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Neem het niet te zwaar.. Maar ik bedoelde als een homo xex heeft met een heteroman.. in hoevere is die heteroman dan nog hetero?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je je verliefd voelen om met iemand sex te hebben?
Is dat niet een beetje ouderwets?
Veel tieners (en niet tieners) hebben sex met zichzelf, beteknd natuurlijk ook niet dat ze opgewonden worden van henzelf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dus tot later!![]()
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Mensen van die leeftijd worden toch echt wel geacht al over een bepaalde algemene ontwikkeling te beschikkenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
[..]
De lurkstand is zo gek nog niet!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
En vergeet vooral de verkrachting van Amanda niet.![]()
Ik word hier zo moe van he, blijf dus nog maar ff in de lurkstand.
als het alleen sex is, hoeft de heteroman geen homo te zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Neem het niet te zwaar.. Maar ik bedoelde als een homo xex heeft met een heteroman.. in hoevere is die heteroman dan nog hetero?![]()
Was er sprake van verliefdheid?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je je verliefd voelen om met iemand sex te hebben?
Is dat niet een beetje ouderwets?
Veel tieners (en niet tieners) hebben sex met zichzelf, beteknd natuurlijk ook niet dat ze opgewonden worden van henzelf...
serieus, 19 is gewoon nog erg jong.quote:
Snap je.. misschien komt het doordat ik de term anders opvat..quote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
als het alleen sex is, hoeft de heteroman geen homo te zijn.
Als hij verliefd wordt op de man, dan is hij homo, of op z'n minst bisexueel.
als Eric aangeeft dat hij het met een hetero heeft gedaan, kan je aannemen dat hij dat wel aanvoelt of iemand homo of hetero is...quote:Op zondag 25 februari 2007 20:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Was er sprake van verliefdheid?
Ik weet niet hoe oud je bent (m'n moeder van 55 wist toen ze 19 waarschijnlijk ook 2 van de 3 niet) maar in deze tijd beschouw ik het wel als algemene ontwikkeling.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:02 schreef avonne het volgende:
[..]
serieus, 19 is gewoon nog erg jong.
Waar is de tijd dat men pas met 21 als volwassen werd beschouwd?
En 18-19 jarigen zullen zelf nooit toegeven dat ze onvolwassen zijn.
Dus het blijft een welles-nietes discussie.
nou weet niet hoor maar deze dingen wis ik al toen ik 15 was. misschien een gebrek aan opvoeding en algemene ontwikkeling ?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:02 schreef avonne het volgende:
[..]
bovendien wat is dommer; toegeven dat je iets niet weet OF doen ALSOF je iets wel weet.....quote:Op zondag 25 februari 2007 20:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet het nietquote:Op zondag 25 februari 2007 20:04 schreef 2live het volgende:
[..]
bovendien wat is dommer; toegeven dat je iets niet weet OF doen ALSOF je iets wel weet.....
Een uitkomst.quote:
Sex met dezelfde sexe=homosexualiteitquote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
als het alleen sex is, hoeft de heteroman geen homo te zijn.
Als hij verliefd wordt op de man, dan is hij homo, of op z'n minst bisexueel.
Moet wel lachen dat we ons nu amper druk hebben gemaakt om dat feest.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
Ondertussen geniet ik wel van het TOPFEEST voor zdngmw.![]()
Nee. Algemene ontwikkeling doe je op uit interesse of omdat mensen met wie je omgaat er interesse voor hebben.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mensen van die leeftijd worden toch echt wel geacht al over een bepaalde algemene ontwikkeling te beschikken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |