abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 februari 2007 @ 18:39:35 #1
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_46665174
Ik heb een tijdje niets gepost, maar ik heb weer 's wat hoor.

Ben sinds 3 maanden hartstikke verliefd op een meid, we zijn leuk aan het daten, al een keer een weekendje naar Brussel geweest zelfs. In verband met geografische afstand is het daten beperkt tot het weekend, waar we er slechts soms 1 van overslaan. Zowel in als buiten het bed is het gezellig zeg maar.

Maar goed, ik krijg geen hoogte van haar. Heb haar een tijdje terug gezegd "ik ben verliefd op je". Wat je dan als reactie wilt is "ik ook op jou". Maar dat zei ze niet. Toen ik zei dat ik het maar een raar gevoel vond was haar reactie dan "maar verliefd zijn is toch een heel leuk gevoel?". Ze zegt wel heel vaak dat ze me heel lief vindt. Ben ik nu iemand die achter een schaduw aanloopt? Ze steekt wel heel veel tijd in "ons". We maken ook plannen om nog een weekje op vakantie te gaan binnenkort.

Kan iemand van vrouwelijk Fok proberen uit te leggen wat zij misschien voelt? Onzekerheid? Weet ze 't wel, maar durft ze het niet te zeggen? Waarom dan toch al die moeite en is het zo super om naast haar wakker te worden? Vrouwen...
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_46673008
Wat is er mis met vragen: Jij niet op mij
pi_46673078
Vrouwen!

Ik zeg maar, zo lang ze niet gelijk bevestigend is, stap er vanaf!
Ehm... ok
pi_46673625
ze heeft bindingsangst, er is iets gebeurd ooit, ik denk een relatie waarbij overspel kwam kijken, van de zijde van de jongen dus, en zij daardoor zo gekwetst is, het zo onverwacht was, dat zij een barrière heeft opgebouwd, geen enkele man meer vertrouwt, of nee, liever gezegd : zichzelf niet meer vertrouwt, immers ze ging al 3 jaar met die knul en ze werd al 2 jaar daarvan bedonderd, en al die tijd had ze het niet in de gaten, totdat die andere meid kontakt met haar opnam, omdat die het wachten zat was, iedere avond maar wachten op hem, op die bruin lederen bank, met die rode plaid erover, haar gsm op het rode bijzettafeltje, dat zo leuk stond met dat bruin en rood vd plaid, de bank waar ze met hem op gezeten had, wetende dat er een ander was, maar ze zich beiden toch niet konden beheersen en nu was het 2 jaar verder en ze was het wachten dus zat, en op een wanhopig moment na weer afgebeld te zijn omdat jouw vriendinnetje van nu, plots ziek was en haar toenmalige vriend haar niet alleen kon laten, heeft ze gebeld en stortte de wereld van je vriendinnetje in, ze lag daar ziek op bed, kopje slappe thee en een beschuitje naast ook een toevallig net zo rood bijzettafeltje, waarvan we nu achteraf vermoeden dat het door de bedriegende vriend is aangeschaft bij de Ikea, ik zag ze van de week daar staan en hij werkt daar,dus 1 plus 1 is 2, maar goed, jouw vriendinnetje lag daar dus en voelde zich al niet best , haar vriend was even naar de drogist voor hot coldrex en toen kwam dat telefoontje, nu je begrijpt wel wat dat voor een impact moet hebben gehad, zo in 1 klap al je zekerheden weg, dat neem je nog jaren met je mee, en ja dan komt er opeens een andere knul die net zo lief is als die ex toen ook was, soms zelfs exact dezelfde woorden gebruikt om dat te zeggen, en ook weer bij het bladeren door het Ikea magazine naar een rood bijzettafeltje wijst, en zegt "leuk, hè, die heb ik ook!"....

ergo, weten wij veel wat jouw vriendinnetje bezielt !!!!!!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 25 februari 2007 @ 21:52:52 #5
242 Pinball
Electric Monk
pi_46673740
quote:
Op zondag 25 februari 2007 21:50 schreef milagro het volgende:

ergo, weten wij veel wat jouw vriendinnetje bezielt !!!!!!!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_46673964
Wacht heel even, de man vraagt zich af waarom de vrouw een bepaald zinnetje nog niet heeft gezegd? De man maakt zich nu druk en wordt onzeker door één zin die niet wordt uitgesproken?
Dus echt niet de vrouw, maar de man? De man zit te stressen om één zinnetje terwijl het verder koek en ei en helemaal leuk en geweldig en fantastisch is?
De man? Echt?

Dude, Twilight Zone. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_46674123
Luister, vrouw in manskleren, dit is een heel eng topic, dus ik tik dit heel snel.

Misschien vindt ze het eng.
Misschien vindt ze het niet leuk om iets te zeggen als het van haar verwacht wordt. ("Ik hou van jou..... " *drukkende stilte*....."Okay, bedankt!")
Misschien vindt ze je een wijf.
Misschien vindt ze je wel leuk.
Misschien moet je het haar vragen. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_46674275
Je kunt in plaats van een topic posten het ook gewoon aan haar vragen natuurlijk...
Amsterdam O+
pi_46675553
Misschien heeft ze een ander
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_46675609
Je bent echt wel een wijf.
  zondag 25 februari 2007 @ 22:39:17 #11
242 Pinball
Electric Monk
pi_46676132
quote:
Op zondag 25 februari 2007 22:02 schreef Roomsoesje het volgende:
Je kunt in plaats van een topic posten het ook gewoon aan haarhem vragen natuurlijk...
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_46676825
quote:
Op zondag 25 februari 2007 21:50 schreef milagro het volgende:
ze heeft bindingsangst, er is iets gebeurd ooit, ik denk een relatie waarbij overspel kwam kijken, van de zijde van de jongen dus, en zij daardoor zo gekwetst is, het zo onverwacht was, dat zij een barrière heeft opgebouwd, geen enkele man meer vertrouwt, of nee, liever gezegd : zichzelf niet meer vertrouwt, immers ze ging al 3 jaar met die knul en ze werd al 2 jaar daarvan bedonderd, en al die tijd had ze het niet in de gaten, totdat die andere meid kontakt met haar opnam, omdat die het wachten zat was, iedere avond maar wachten op hem, op die bruin lederen bank, met die rode plaid erover, haar gsm op het rode bijzettafeltje, dat zo leuk stond met dat bruin en rood vd plaid, de bank waar ze met hem op gezeten had, wetende dat er een ander was, maar ze zich beiden toch niet konden beheersen en nu was het 2 jaar verder en ze was het wachten dus zat, en op een wanhopig moment na weer afgebeld te zijn omdat jouw vriendinnetje van nu, plots ziek was en haar toenmalige vriend haar niet alleen kon laten, heeft ze gebeld en stortte de wereld van je vriendinnetje in, ze lag daar ziek op bed, kopje slappe thee en een beschuitje naast ook een toevallig net zo rood bijzettafeltje, waarvan we nu achteraf vermoeden dat het door de bedriegende vriend is aangeschaft bij de Ikea, ik zag ze van de week daar staan en hij werkt daar,dus 1 plus 1 is 2, maar goed, jouw vriendinnetje lag daar dus en voelde zich al niet best , haar vriend was even naar de drogist voor hot coldrex en toen kwam dat telefoontje, nu je begrijpt wel wat dat voor een impact moet hebben gehad, zo in 1 klap al je zekerheden weg, dat neem je nog jaren met je mee, en ja dan komt er opeens een andere knul die net zo lief is als die ex toen ook was, soms zelfs exact dezelfde woorden gebruikt om dat te zeggen, en ook weer bij het bladeren door het Ikea magazine naar een rood bijzettafeltje wijst, en zegt "leuk, hè, die heb ik ook!"....
Ik sluit me hier volledig bij aan. Aannemelijk verhaal
pi_46679697
Uuh ik snap je probleem eig neit zo goed..
Jij zegt ik ben verliefd op je.. Toen zei ze nix trug.. Moet dat dan?? Is dit 1x gebeurt of elke x als je dat zegt??
Als mijn grote liefde tegen mij zou zeggen ik hou van je of ik ben verliefd op je..
Dan zou ik ook niet gelijk zeggen ik ook op jou.. Dan zou ik genieten van die woorden die plots uit zijn mond rollen.. Wanaar mijn hart zou overlopen van warmte.. Als ik zou zeggen ik hou van jou en hij zegt gelijk dat zelfde trug, heeft het eig geen enkele betekenis meer..
Dan sta je niet even stil bij de woorden die eig heel veel inhoud horen te hebben en is je relatie dus inhoudoos.. Dus ik vind het heel normaal dat zij niet gelijk antwoord op jou zin, waar ook geen antwoord op is.. Na 3 maanden zou ik echt nog graag die liefde voelen als voorheen.. Mijn hart zou sneller moeten slaan bij elke aanraking en elk woordje dat hij zegt.. Het zou me helemaal stil maken en me kippevel moeten geven.. Als ik hem zou zeggen ik hou van je en dan zijn ogen zie sprankelen.. Er is geen woord die daar tegen op kan..

Ik denk dat je veel te veel vraagt op het moment.. Mischien moet je meer aandacht besteden aan haar lichaamstaal dan aan haar spreken..
A DirTy MiNd
Is A
JoY fOr EveR
pi_46688578
Misschien schrik je haar af op het moment dat je haar vertelt dat je op haar bent..
Maar dat hangt af van het type meisje.
  maandag 26 februari 2007 @ 11:21:40 #15
100631 Pompsnol
FOK! SpuitHoer
pi_46688819
Als ik iets te weten wil komen over de gevoelens van m'n vriendin dan open ik ook altijd een topic op Fok, want dat is natuurlijk veel logischer dan haar zelf te vragen.
Pijpe een euro!
pi_46689968
Niet zeiken over liefde, heb seks zolang het kan.
  maandag 26 februari 2007 @ 15:32:17 #17
167723 sanni
Acima de seu
pi_46696794
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:39 schreef Sjorz het volgende:
Ik heb een tijdje niets gepost, maar ik heb weer 's wat hoor.

Ben sinds 3 maanden hartstikke verliefd op een meid, we zijn leuk aan het
daten, al een keer een weekendje naar Brussel geweest zelfs. In verband
met geografische afstand is het daten beperkt tot het weekend, waar we
er slechts soms 1 van overslaan. Zowel in als buiten het bed is het gezellig
zeg maar.

Maar goed, ik krijg geen hoogte van haar. Heb haar een tijdje terug gezegd
"ik ben verliefd op je". Wat je dan als reactie wilt is "ik ook op jou". Maar
dat zei ze niet. Toen ik zei dat ik het maar een raar gevoel vond was haar
reactie dan "maar verliefd zijn is toch een heel leuk gevoel?". Ze zegt wel
heel vaak dat ze me heel lief vindt. Ben ik nu iemand die achter een schaduw
aanloopt? Ze steekt wel heel veel tijd in "ons". We maken ook plannen om
nog een weekje op vakantie te gaan binnenkort.

Kan iemand van vrouwelijk Fok proberen uit te leggen wat zij misschien voelt?
Onzekerheid? Weet ze 't wel, maar durft ze het niet te zeggen? Waarom dan
toch al die moeite en is het zo super om naast haar wakker te worden?
Vrouwen...
Heel kort: Ze speelt een spelletje,niet meer niet minder
  maandag 26 februari 2007 @ 16:36:17 #18
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_46698836
quote:
Op zondag 25 februari 2007 23:59 schreef xX-Blondy-Xx het volgende:

Ik denk dat je veel te veel vraagt op het moment.. Mischien moet je meer aandacht besteden aan haar lichaamstaal dan aan haar spreken..
Ja good point. Maar dat valt ook niet mee.
Misschien komende date toch maar aan haar vragen. Blijft lastig. Hoe doe ik dat? Ik ben een angsthaas.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:56:03 #19
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_46727076
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:36 schreef Sjorz het volgende:

Ik ben een angsthaas.
Goed gekozen ondertitel, dan!
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:00:39 #20
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_46727194
Neem haar mee naar een hotelletje, knevel haar, bind haar vast aan het bed en vraag haar dan of ze verliefd op je is?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:01:04 #21
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_46727207
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:00 schreef TrenTs het volgende:
Neem haar mee naar een hotelletje, knevel haar, bind haar vast aan het bed en vraag haar dan of ze verliefd op je is?
Mocht dat niet werken dan kun je altjid nog een meegebrachte pook in de open haard verwarmen.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_46727282
komt zij uit A'veen en jij uit Utrecht?

zomaar hoor...
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:11:38 #23
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_46727513
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:03 schreef Pappie_Culo het volgende:

zomaar hoor...
Beiden incorrect.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:14:52 #24
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_46727609
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:03 schreef Pappie_Culo het volgende:

zomaar hoor...
Dan zou de afstand ook geen bezwaar zijn want Utrecht-Amstelveen is bijna te fietsen
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_46727846
kdenk dat ze t gewoon niet zo makkelijk zegt. ze wist niet hoe ze moest reageren. En dat ze eigenlijk ongeveer tzelfde bedoelt als ze zegt: ik vind j heel lief
..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')