quote:Op zondag 25 februari 2007 21:50 schreef milagro het volgende:
ergo, weten wij veel wat jouw vriendinnetje bezielt !!!!!!!![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:02 schreef Roomsoesje het volgende:
Je kunt in plaats van een topic posten het ook gewoon aan haarhem vragen natuurlijk...
Ik sluit me hier volledig bij aan. Aannemelijk verhaalquote:Op zondag 25 februari 2007 21:50 schreef milagro het volgende:
ze heeft bindingsangst, er is iets gebeurd ooit, ik denk een relatie waarbij overspel kwam kijken, van de zijde van de jongen dus, en zij daardoor zo gekwetst is, het zo onverwacht was, dat zij een barrière heeft opgebouwd, geen enkele man meer vertrouwt, of nee, liever gezegd : zichzelf niet meer vertrouwt, immers ze ging al 3 jaar met die knul en ze werd al 2 jaar daarvan bedonderd, en al die tijd had ze het niet in de gaten, totdat die andere meid kontakt met haar opnam, omdat die het wachten zat was, iedere avond maar wachten op hem, op die bruin lederen bank, met die rode plaid erover, haar gsm op het rode bijzettafeltje, dat zo leuk stond met dat bruin en rood vd plaid, de bank waar ze met hem op gezeten had, wetende dat er een ander was, maar ze zich beiden toch niet konden beheersen en nu was het 2 jaar verder en ze was het wachten dus zat, en op een wanhopig moment na weer afgebeld te zijn omdat jouw vriendinnetje van nu, plots ziek was en haar toenmalige vriend haar niet alleen kon laten, heeft ze gebeld en stortte de wereld van je vriendinnetje in, ze lag daar ziek op bed, kopje slappe thee en een beschuitje naast ook een toevallig net zo rood bijzettafeltje, waarvan we nu achteraf vermoeden dat het door de bedriegende vriend is aangeschaft bij de Ikea, ik zag ze van de week daar staan en hij werkt daar,dus 1 plus 1 is 2, maar goed, jouw vriendinnetje lag daar dus en voelde zich al niet best , haar vriend was even naar de drogist voor hot coldrex en toen kwam dat telefoontje, nu je begrijpt wel wat dat voor een impact moet hebben gehad, zo in 1 klap al je zekerheden weg, dat neem je nog jaren met je mee, en ja dan komt er opeens een andere knul die net zo lief is als die ex toen ook was, soms zelfs exact dezelfde woorden gebruikt om dat te zeggen, en ook weer bij het bladeren door het Ikea magazine naar een rood bijzettafeltje wijst, en zegt "leuk, hè, die heb ik ook!"....
Heel kort: Ze speelt een spelletje,niet meer niet minderquote:Op zondag 25 februari 2007 18:39 schreef Sjorz het volgende:
Ik heb een tijdje niets gepost, maar ik heb weer 's wat hoor.![]()
Ben sinds 3 maanden hartstikke verliefd op een meid, we zijn leuk aan het
daten, al een keer een weekendje naar Brussel geweest zelfs. In verband
met geografische afstand is het daten beperkt tot het weekend, waar we
er slechts soms 1 van overslaan. Zowel in als buiten het bed is het gezellig
zeg maar.
Maar goed, ik krijg geen hoogte van haar. Heb haar een tijdje terug gezegd
"ik ben verliefd op je". Wat je dan als reactie wilt is "ik ook op jou". Maar
dat zei ze niet. Toen ik zei dat ik het maar een raar gevoel vond was haar
reactie dan "maar verliefd zijn is toch een heel leuk gevoel?". Ze zegt wel
heel vaak dat ze me heel lief vindt. Ben ik nu iemand die achter een schaduw
aanloopt? Ze steekt wel heel veel tijd in "ons". We maken ook plannen om
nog een weekje op vakantie te gaan binnenkort.
Kan iemand van vrouwelijk Fok proberen uit te leggen wat zij misschien voelt?
Onzekerheid? Weet ze 't wel, maar durft ze het niet te zeggen? Waarom dan
toch al die moeite en is het zo super om naast haar wakker te worden?
Vrouwen...
Ja good point. Maar dat valt ook niet mee.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:59 schreef xX-Blondy-Xx het volgende:
Ik denk dat je veel te veel vraagt op het moment.. Mischien moet je meer aandacht besteden aan haar lichaamstaal dan aan haar spreken..
Goed gekozen ondertitel, dan!quote:
Mocht dat niet werken dan kun je altjid nog een meegebrachte pook in de open haard verwarmen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:00 schreef TrenTs het volgende:
Neem haar mee naar een hotelletje, knevel haar, bind haar vast aan het bed en vraag haar dan of ze verliefd op je is?
Beiden incorrect.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
komt zij uit A'veen en jij uit Utrecht?
zomaar hoor...
Dan zou de afstand ook geen bezwaar zijn want Utrecht-Amstelveen is bijna te fietsenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
komt zij uit A'veen en jij uit Utrecht?
zomaar hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |