abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190381
Waar sttat dat huis eigenlijk en zou
het bewaakt worden? Het lijkt me namelijk wel
iets voor een stelletje studenten om eens
een 'overval' op dat huis te plegen...
  vrijdag 24 september 1999 @ 23:15:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190382
Het huis staat op het terrein van FirstFloorFeatures in Almere. Beter bekend als de flodder-studio. Achter het BB-huis is de zonnedeal-wijk opgebouwd waar de flodder-films en series zijn opgenomen. Ik neem aan dat het prive-terrein is en bewaakt wordt door FFF.. maar om eerlijk te zijn, mij lijkt het niet leuk als BB verstoord zou worden door wie dan ook..
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190383
Niet leuk?
Lijkt me juist kicken als ze ineens de controle kwijtraken omdat er een ongeplande inval is
En wij maar kijken via internet
  vrijdag 24 september 1999 @ 23:36:00 #4
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190384
hmmm.. een beetje louche greenpeace praktijken, ik weet niet of dat leuk zou zijn..

anywayz.. ik zit er niet op de wachten... maar ik ben ook geen meerderheid...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190385
ik ben er ook niet VOOR , ik zou het alleen
wel kunnen zien gebeuren.
Als het programma populair blijft natuurlijk
of zowiezo het einde haalt...
pi_190386
het huis word zwaar bewaakt, 's nachts zijn er sowieso 4 bewakers in de buurt en twee minder vriendelijke honden zeg maar, bovendien zit er een soort van afzetting om het hele terrein dus...dat wordt moeilijk (zie ook het parachutespringers verhaal)
I'm back, big as life and twice as ugly!
  zaterdag 25 september 1999 @ 02:37:00 #7
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190387
ben toch benieuwd wat er gebeurt als je aan pakje peuken naar "binnen" gooit...volgens mij word het dan echt oorlog en ik denk dat Karin dat gaat winnen...en ik dacht dat ik verslaafd was aan roken.

borisje....neem dan ook een Dr. Evil plaatje ( www.austinpowers.com

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')