Waar sttat dat huis eigenlijk en zou het bewaakt worden? Het lijkt me namelijk wel iets voor een stelletje studenten om eens een 'overval' op dat huis te plegen...
Het huis staat op het terrein van FirstFloorFeatures in Almere. Beter bekend als de flodder-studio. Achter het BB-huis is de zonnedeal-wijk opgebouwd waar de flodder-films en series zijn opgenomen. Ik neem aan dat het prive-terrein is en bewaakt wordt door FFF.. maar om eerlijk te zijn, mij lijkt het niet leuk als BB verstoord zou worden door wie dan ook..
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
het huis word zwaar bewaakt, 's nachts zijn er sowieso 4 bewakers in de buurt en twee minder vriendelijke honden zeg maar, bovendien zit er een soort van afzetting om het hele terrein dus...dat wordt moeilijk (zie ook het parachutespringers verhaal)
ben toch benieuwd wat er gebeurt als je aan pakje peuken naar "binnen" gooit...volgens mij word het dan echt oorlog en ik denk dat Karin dat gaat winnen...en ik dacht dat ik verslaafd was aan roken.