Dat niet, maar Nena heeft wel leuk geschopt.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:46 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja en Huub heeft Nathanael geschopt![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
en de DGK_redactie is betrouwbaar.
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:44 schreef yvonne het volgende:
Nog even en ik schop de boel naar TRU hoor met die complottheroieën
vlgs mij is Huub al vanaf vrijdag avond aan het drinken, sinds zijn alcohol verbod voorbij is. Die 2 weken was hem trouwens opgelegd.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
Wat overdrijven sommigen trouwens met dat drankprobleem, zeker nog nooit iets van 't studenteleven mee gekregen, dat komt behoorlijk in de buurt van hoe Huub met drank om gaat hoor. Drie a vier keer per week zuipen staat niet gelijk aan een drankprobleem. Daarbij, als je twee weken relatief makkelijk zonder drank kunt, heb je geen drankprobleem
Ze zouden iemand vh Jelinek moeten uitnodigenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:46 schreef vzzzzzbx het volgende:
Huub moet gewoon op een permanente drankbeperking opgelegd krijgen, zo niet iedereen in de villa, die zullen er toch minder of niet door geraakt worden.
Ik wilde net hetzelfde voorstellen. Een DGK-TRU subforum openen ofzo:quote:[quote]Op zondag 25 februari 2007 17:44 schreef yvonne het volgende:
Nog even en ik schop de boel naar TRU hoor met die complottheroieën
quote:DGK - The Truth is in Here...
Niemand heeft het gezien...
Niemand heeft het gehoord..
Praat hier over de echte feiten.
Sorry hoor, maar heb net politie eemnes gebeld. mij gaat dit veels te ver !quote:Op zondag 25 februari 2007 17:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel ernstig inderdaad.![]()
Schuldgevoel.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:49 schreef Sug4r het volgende:
Wat is Natasia stilletjes
Dabedoellikquote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde voorstellen. Een DGK-TRU subforum openen ofzo:
[..]
Hij heeft gesprekken met een psycholoog.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef ruby het volgende:
Brian praat over een afkickkliniek of er moeten gesprekken komen...
Ik denk dat Brian zelf gesprekken nodig heeft eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |