quote:Op zondag 25 februari 2007 17:18 schreef cindy10 het volgende:
om alle verdenking de kop in te drukken,is het voor de redactie toch een kleine moeite huubs bloed of plas na te kijken?
Hij maakt een foto van zatte Huub.quote:
Nou, zo'n kleine moeite is dat nu ook weer niet. Ze hebben echt geen labaratorium achter staan.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:18 schreef cindy10 het volgende:
om alle verdenking de kop in te drukken,is het voor de redactie toch een kleine moeite huubs bloed of plas na te kijken?
Als het gerucht waar blijkt te zijn en het filmpje is er als bewijs moet DGK gaan reageren. Of het moet richting de vrienden/familie van Huub.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:18 schreef cindy10 het volgende:
ik denk dat huub dat onder drinken verstaat. sterke drank naar binnen gieten en zo snel mogelijk alcohol in je bloed krijgen. hij proeft de drank nog geeneens. zo snel gaat het.quote:
Maar een slaapmiddel erin proef je helaas niet altijd.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, dát zou wel kunnen ja. Iemand dronken voeren is al van een andere categorie dan: een pil in iemands drank oplossen. Maar ook hiervoor geldt dat Huub het dan zelf heeft opgedronken allemaal. Geloof me: je proeft het écht direct hoor, als je een drankje krijgt dat veel sterker is gemixt dan normaal.
Nee, dat proef je ook niet altijd.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar een slaapmiddel erin proef je helaas niet altijd.
Ik zeg niet dat Brian een slaappil in zijn drankje heeft gegooid, geef alleen maar aan dat je dat helaas niet altijd hoeft te proeven.
mmm, om 15:17 was de visite er al, dus lijkt me sterk dat dit is gebeurt. ik kan het iig niet vinden.quote:
En ik weet het helaas uit eigen ervaring.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:22 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, dat proef je ook niet altijd.
Bij mijn oom hebben ze het ook een keer gedaan met bijna fatale afloop. Was een misplaatste grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |