Nee, dat proef je ook niet altijd.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar een slaapmiddel erin proef je helaas niet altijd.
Ik zeg niet dat Brian een slaappil in zijn drankje heeft gegooid, geef alleen maar aan dat je dat helaas niet altijd hoeft te proeven.
mmm, om 15:17 was de visite er al, dus lijkt me sterk dat dit is gebeurt. ik kan het iig niet vinden.quote:
En ik weet het helaas uit eigen ervaring.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:22 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, dat proef je ook niet altijd.
Bij mijn oom hebben ze het ook een keer gedaan met bijna fatale afloop. Was een misplaatste grap.
Dat zegt dus helemaal niks. Brian is sowieso niet te peilen omdat hij heel snel kan schakelen tussen psychoses en neuroses lijkt het wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:22 schreef StefanPeeters het volgende:
Brian is echt een rol aan het spelen nu......TOTAAL niet zichzelf
HiDiHo is druk bezig voor ons.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:21 schreef Mika25 het volgende:
Gisteren heeft Brian "iets" gedaan, en hij liet toen iets zien voor de camera, waarvan we toen dachten dat het die pillen van hem waren. Toen hadden we geen flauw idee wat hij gedaan had, maar in combinatie met wat er vandaag gebeurt is, is het misschien de moeite waard om die beelden nog eens te bekijken....
HiDiHo: Hoe lang bewaar jij de opgenomen streams?
da's een primeur!!quote:Op zondag 25 februari 2007 17:22 schreef StefanPeeters het volgende:
Brian is echt een rol aan het spelen nu......TOTAAL niet zichzelf
Dat zou misschien wel enigzins verstandig zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 17:22 schreef cindy10 het volgende:
word huub nog in de gaten gehouden door wie dan ook?
Gisteren is het waarschijnlijk al begonnen ...quote:Op zondag 25 februari 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
rooie3 - zondag 25 februari 2007 @ 15:17
Ik lees op Vol dat Huub slaappil in zijn drank heeft gehad van rat
Hij is een held, maar daar heeftie ook een topic over gehadquote:
Dat moet idd eerden zijn geweest, please geef het niet op.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, om 15:17 was de visite er al, dus lijkt me sterk dat dit is gebeurt. ik kan het iig niet vinden.
hahahahahahahaaquote:Op zondag 25 februari 2007 17:23 schreef Pavement het volgende:
eric ''huub is te ranzig voor worden'' Wat een kutje zeg ga lekker met je pik in het frituur vet hangen
Da's ook weer waarquote:Op zondag 25 februari 2007 17:23 schreef noekje het volgende:
Dat zegt dus helemaal niks. Brian is sowieso niet te peilen omdat hij heel snel kan schakelen tussen psychoses en neuroses lijkt het wel.
Rond 15.04 of iets eerder.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, om 15:17 was de visite er al, dus lijkt me sterk dat dit is gebeurt. ik kan het iig niet vinden.
ik neem aan door de redactie.. een alcoholvergiftiging lijkt me niet geheel onmogelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 17:22 schreef cindy10 het volgende:
word huub nog in de gaten gehouden door wie dan ook?
Dat was rooie3:quote:Op zondag 25 februari 2007 17:16 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als dat is gevonden dan...![]()
Maar wie kwam er met de reactie dat dit gezegd is op het VOL-forum?
Degene kan dan toch ook de precieze tijd aangeven van de reactie en waar het gesprek op de trap plaatsvond.
Bron: [COS # 549] Huub out, en het wachten is op Wilgo en de kidsquote:Op zondag 25 februari 2007 15:17 schreef rooie3 het volgende:
Ik lees op Vol dat Huub slaappil in zijn drank heeft gehad van rat.
Ik had het over sterke drank, niet over een slaappil.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar een slaapmiddel erin proef je helaas niet altijd.
Ik zeg niet dat Brian een slaappil in zijn drankje heeft gegooid, geef alleen maar aan dat je dat helaas niet altijd hoeft te proeven.
Hier moet ik zo om lachen, heb je enig idee waar je het over hebt?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zegt dus helemaal niks. Brian is sowieso niet te peilen omdat hij heel snel kan schakelen tussen psychoses en neuroses lijkt het wel.
ja idd, dat hoorde ik ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:23 schreef kybe het volgende:
direkt na de streamlock hoorde ik Brainless iets tegen Natasia zeggen , ik weet het niet precies meer maar volgens mij heeft hij al van de buren gehoord dat er geruchten zijn dat hij een pilletje in huub zijn drankje heeft gedaan.Ik denk dat hij daarover zit na te denken.
Je kunt het blijven zeggen, er wordt toch wel iets verzonnen om over te speculeren.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:24 schreef Kinga het volgende:
Mensen doe eens niet zo paranoia, jezus.
Zegt ook wel wat dat er geen stream op Huub staat.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:25 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik neem aan door de redactie.. een alcoholvergiftiging lijkt me niet geheel onmogelijk
Volgens rooie was het op de trap.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat moet idd eerden zijn geweest, please geef het niet op.
Zal vast niet zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
Heerlijk, ik begin het gerucht nu zelf te geloven.![]()
En dat Brian dan weg moet.![]()
Zo fijn om jezelf voor de gek te houden.
Dan heb ik het niet. (of het moet op s3 of 4 gebeurt zijn)quote:Op zondag 25 februari 2007 17:23 schreef Ashley1 het volgende:
Diegene zei dat het in cos 327 het feest kan beginnen op pagina 10 begon die pagina begint om 15.05
op de gouden kooi forum is het topic bewoner huub en daar begon het gesprek hierover om 14.49 op pagina 6
Dat weet ik, ik 'corrigeerde' je ook niet, maar vulde het aanquote:Op zondag 25 februari 2007 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had het over sterke drank, niet over een slaappil.
Zie je wel! Hij heeft een pil in één van Huub's dertien glazen drank gegooid!quote:
Wel hoopgevend voor mensen die lijden aan psychoses.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hier moet ik zo om lachen, heb je enig idee waar je het over hebt?
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan heb ik het niet. (of het moet op s3 of 4 gebeurt zijn)
Ik las het daar en melde het hier.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:16 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als dat is gevonden dan...![]()
Maar wie kwam er met de reactie dat dit gezegd is op het VOL-forum?
Degene kan dan toch ook de precieze tijd aangeven van de reactie en waar het gesprek op de trap plaatsvond.
O, sorry. Ik word ook een beetje para sister, van die sfeer hierquote:Op zondag 25 februari 2007 17:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik 'corrigeerde' je ook niet, maar vulde het aan![]()
Exit Brian? Lijkt me een lgische keuze als dit waar blijkt te zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
rooie3 - zondag 25 februari 2007 @ 15:17
Ik lees op Vol dat Huub slaappil in zijn drank heeft gehad van rat
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:24 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Da's ook weer waarHij 'doet wel vaker is vreemd'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |