abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46661400
ff vraagje tussendoor: heeft eric zijn kado al aan natsasia aangeboden?
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 17:03:43 #27
128220 Peter6000
pi_46661407
Goedenmiddag.

Huubs is al out, las ik.
pi_46661408
zdngmw is nu wel erg rustig!? waarom?

deal met Brain nerveus?
pi_46661409
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:59 schreef 2live het volgende:

[..]

en mss kunnen al die mensen die complottheorieen hebben bedacht, zich beter afvragen waarom huub dat blijkbaar nodig vindt om in zo'n tempo te drinken, of is dat normaal?
IDD...als ik moet opzuipen, wat huub tot nu toe gemorst heeft, lig ik geheid naast hem
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_46661423
Ik heb het idee dat brian En Natasia meer weten dan ons over Huub en de drank.
pi_46661433
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft Huub voor iets verschrikkelijks gedaan wat zo beneden niveau is behalve in de gang pissen? Kan het niet ontdekken in COS
Niet zoveel eigenlijk ....
Gedronken .... te veel en te snel gedronken ...

De Rat is het gewoon aan het melken.
Hij is zelfs zo op dreef dat het verdacht begint te worden.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 17:04:34 #32
128220 Peter6000
pi_46661436
Eric plast bij wijze van uitzondering wel eens in zijn wastafel.

Godverdomme, ik ben weer te laat.
Ik hoor Brian nu zeggen dat hij in bed heeft geplast.
pi_46661446
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Miraaa het volgende:

[..]

IDD...als ik moet opzuipen, wat huub tot nu toe gemorst heeft, lig ik geheid naast hem
Dan konden we hier een condoleance register openen als ik zoveel zou drinken en dat 3 dagen achtereen.
Go hard or go home
  zondag 25 februari 2007 @ 17:05:15 #34
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_46661463
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:00 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die anders denken. Niet iedereen denkt zoals jij. Respecteer dat eens.
Nee, is niet 'gewoon' anders denken. Die mensen zijn gewoon ziekelijk para...
pi_46661467
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Day het volgende:

[..]

Precies!
Als zelf zijn familie hem waarschuwd, moet dat toch wat zeggen? Huub is al minstens 2 keer door zijn vader gewaarschuwd. Maar het boeit hem gewoon niet.

Maar nee, het is natuurlijk logischer dat andere arme Huub allerlei nare dingen aandoen. Daar kan die arme jongen zelf absoluut niks aan doen.
Huub heeft ook veel gezopen. Maar die vlekken en dit gedrag kan gewoon niet van alleen teveel alcohol zijn.
Huub heeft al veel vaker meer gedronken.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 25 februari 2007 @ 17:05:19 #36
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46661468
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:01 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je alleen voor jezelf spreekt ...
Altijd. Mensen die hier in de wij vormen spreken: zovan Wij willen dit fimpje zien, of wij willen dit gesprekje nog even horen... nee daar heb ik niets mee.

Het niveau van posters gaat lijken op dat van de bewoners van de Gouden Kooi.
En ik spreek geheel weer voor mijzelf.
En een ieder die nu weeeeeer gaat steigeren : dit is mijn mening, wanneer respecteer je dat eens?
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_46661470
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:59 schreef Elounda het volgende:
Als alle mensen die Brian verdenken van het toedienen van pilletjes aan Huub drankje,
zich nou eens op gaan geven voor deelname aan DGK?
Krijgen we spannende tv!!
Sorry hoor, wat een para's hier.
Huub is gewoon dronken, die was gisteren dronken, vanmorgen dat hij opstond nog dronken en hij heeft in korte tijd zoveel gezopen, dat hij nu een delirium heeft.
Het is toch verschrikkelijk dat zoveel mensen door zo'n programma de realiteit volkomen uit het oog verliezen.
Volgens mij is het geen delirium hoor, ik denk ik denk ik denk dat ie DOOD is
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 17:05:23 #38
128220 Peter6000
pi_46661474
quote:

[..]
Maar nee, het is natuurlijk logischer dat andere arme Huub allerlei nare dingen aandoen. Daar kan die arme jongen zelf absoluut niks aan doen.
Wat een anti-Huub campagne Day.
  zondag 25 februari 2007 @ 17:05:24 #39
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_46661475
Ik vraag me ook af.
Stel dat er wat gebeurt met Huub na het drinken van zoveel alcohol. Wie is er dan verantwoordelijk? Immers de bewoners en de redactie zien dat iemand onverantwoord veel alcohol naar binnenwerkt. En doen niets. Het lijkt mij dat in deze setting de redactie verantwoordelijk is voor eventuele gevolgen.
Voorts zou ik ook heel goed kunnen begrijpen dat een Brian tegen zo'n redactie aangeeft dat hij wil dat dit aangepakt word omdat hij niet medeverantwoordelijk wil zijn als iemand onverantwoord drinkt.
pi_46661485
quote:

[..]

Precies!
Als zelf zijn familie hem waarschuwd, moet dat toch wat zeggen? Huub is al minstens 2 keer door zijn vader gewaarschuwd. Maar het boeit hem gewoon niet.

Heeft bij die kutsnol ook veel effect ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_46661490
quote:

[..]

Precies!

Ik zeg niet dat hij er niets aan kan doen, maar om hem nu helemaal de grond in te boren vind ik ook te ver gaan.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46661514
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:05 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Nee, is niet 'gewoon' anders denken. Die mensen zijn gewoon ziekelijk para...
Dat vind jij toch?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46661515
quote:

[..]

Precies!

Die gast wil gewoon stoer doen. Normaal is Huub veel leuker met wat alcohol, maar dit is echt TE veel. Geen wonder dat hij daar half dood op bed lag.
pi_46661518
quote:
[b]

De Rat is het gewoon aan het melken.
Hij is zelfs zo op dreef dat het verdacht begint te worden.
ja, brian is wel erg vrolijk over huub en zijn drankgebruik.
ik hoop dat hij ook zijn pilletjes niet meer krijgt vanaf nu, dan kunnen wij ons daar weer over vermaken.
  † In Memoriam † zondag 25 februari 2007 @ 17:06:41 #46
128220 Peter6000
pi_46661529
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:05 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me ook af.
Stel dat er wat gebeurt met Huub na het drinken van zoveel alcohol. Wie is er dan verantwoordelijk?
De andere bewoners natuurlijk, en DGK Redactie.

Iedereen behalve Huub, dus.
pi_46661538
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:05 schreef Elounda het volgende:

[..]

Altijd. Mensen die hier in de wij vormen spreken: zovan Wij willen dit fimpje zien, of wij willen dit gesprekje nog even horen... nee daar heb ik niets mee.

Het niveau van posters gaat lijken op dat van de bewoners van de Gouden Kooi.
En ik spreek geheel weer voor mijzelf.
En een ieder die nu weeeeeer gaat steigeren : dit is mijn mening, wanneer respecteer je dat eens?
Dat doen we toch ook
pi_46661556
Syl gaat hem elk uur even wakker maken.
Go hard or go home
pi_46661571
Day is altijd voor de underdog
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_46661578
Rebecca heeft ook en vriendin met weinig smaak dus.
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')