IDD...als ik moet opzuipen, wat huub tot nu toe gemorst heeft, lig ik geheid naast hemquote:Op zondag 25 februari 2007 16:59 schreef 2live het volgende:
[..]
en mss kunnen al die mensen die complottheorieen hebben bedacht, zich beter afvragen waarom huub dat blijkbaar nodig vindt om in zo'n tempo te drinken, of is dat normaal?
Niet zoveel eigenlijk ....quote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft Huub voor iets verschrikkelijks gedaan wat zo beneden niveau is behalve in de gang pissen? Kan het niet ontdekken in COS
Dan konden we hier een condoleance register openen als ik zoveel zou drinken en dat 3 dagen achtereen.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Miraaa het volgende:
[..]
IDD...als ik moet opzuipen, wat huub tot nu toe gemorst heeft, lig ik geheid naast hem![]()
Nee, is niet 'gewoon' anders denken. Die mensen zijn gewoon ziekelijk para...quote:Op zondag 25 februari 2007 17:00 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die anders denken. Niet iedereen denkt zoals jij. Respecteer dat eens.
Huub heeft ook veel gezopen. Maar die vlekken en dit gedrag kan gewoon niet van alleen teveel alcohol zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Day het volgende:
[..]
Precies!
Als zelf zijn familie hem waarschuwd, moet dat toch wat zeggen? Huub is al minstens 2 keer door zijn vader gewaarschuwd. Maar het boeit hem gewoon niet.
Maar nee, het is natuurlijk logischer dat andere arme Huub allerlei nare dingen aandoen. Daar kan die arme jongen zelf absoluut niks aan doen.![]()
Altijd. Mensen die hier in de wij vormen spreken: zovan Wij willen dit fimpje zien, of wij willen dit gesprekje nog even horen... nee daar heb ik niets mee.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je alleen voor jezelf spreekt ...
Volgens mij is het geen delirium hoor, ik denk ik denk ik denk dat ie DOOD isquote:Op zondag 25 februari 2007 16:59 schreef Elounda het volgende:
Als alle mensen die Brian verdenken van het toedienen van pilletjes aan Huub drankje,
zich nou eens op gaan geven voor deelname aan DGK?
Krijgen we spannende tv!!
Sorry hoor, wat een para's hier.
Huub is gewoon dronken, die was gisteren dronken, vanmorgen dat hij opstond nog dronken en hij heeft in korte tijd zoveel gezopen, dat hij nu een delirium heeft.
Het is toch verschrikkelijk dat zoveel mensen door zo'n programma de realiteit volkomen uit het oog verliezen.
Wat een anti-Huub campagne Day.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Day het volgende:
[..]
Maar nee, het is natuurlijk logischer dat andere arme Huub allerlei nare dingen aandoen. Daar kan die arme jongen zelf absoluut niks aan doen.![]()
Heeft bij die kutsnol ook veel effect ?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Day het volgende:
[..]
Precies!
Als zelf zijn familie hem waarschuwd, moet dat toch wat zeggen? Huub is al minstens 2 keer door zijn vader gewaarschuwd. Maar het boeit hem gewoon niet.
Ik zeg niet dat hij er niets aan kan doen, maar om hem nu helemaal de grond in te boren vind ik ook te ver gaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Day het volgende:
[..]
Precies!
Dat vind jij toch?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:05 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Nee, is niet 'gewoon' anders denken. Die mensen zijn gewoon ziekelijk para...
Die gast wil gewoon stoer doen. Normaal is Huub veel leuker met wat alcohol, maar dit is echt TE veel. Geen wonder dat hij daar half dood op bed lag.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Day het volgende:
[..]
Precies!
ja, brian is wel erg vrolijk over huub en zijn drankgebruik.quote:[b]
De Rat is het gewoon aan het melken.
Hij is zelfs zo op dreef dat het verdacht begint te worden.
De andere bewoners natuurlijk, en DGK Redactie.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:05 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me ook af.
Stel dat er wat gebeurt met Huub na het drinken van zoveel alcohol. Wie is er dan verantwoordelijk?
Dat doen we toch ookquote:Op zondag 25 februari 2007 17:05 schreef Elounda het volgende:
[..]
Altijd. Mensen die hier in de wij vormen spreken: zovan Wij willen dit fimpje zien, of wij willen dit gesprekje nog even horen... nee daar heb ik niets mee.
Het niveau van posters gaat lijken op dat van de bewoners van de Gouden Kooi.
En ik spreek geheel weer voor mijzelf.
En een ieder die nu weeeeeer gaat steigeren : dit is mijn mening, wanneer respecteer je dat eens?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |