ik heb alleen stream 3 en 4 compleetquote:Op zondag 25 februari 2007 17:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
is voor HiDiHo bestemd, het gaat om de tijd. Misschien kan hij even in't archief duiken. Zou super zijn!
Beter een dronken tor dan een vieze rat in je huis, bedoel je datquote:Op zondag 25 februari 2007 17:38 schreef yvonne het volgende:
Sorry hoor, maar dit is wel overdreven die zorg om een dronken tor
Je gaat er heus niet dood aan zeg,
nou ja, wel als Brian één pilletje in zn drank heeft gedaan uiteraard
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:37 schreef Prospera het volgende:
Ik ga maar es 112 bellen voor hem als de gdk niet ingrijpt nu.
Ik ga nu ook de politie waarschuwen oid. Straks zitten we naar een live-vergiftiging te kijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:37 schreef Prospera het volgende:
Ik ga maar es 112 bellen voor hem als de gdk niet ingrijpt nu.
In de COSSEN staat er zo rond het tijdstip van 15 uur niks over een gesprek bij de trap.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
is voor HiDiHo bestemd, het gaat om de tijd. Misschien kan hij even in't archief duiken. Zou super zijn!
De paranoia heeft toegeslagen. Straks kriigt ie nog achtervolgingswaanzin.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:40 schreef uitgeslapen het volgende:
ik vertrouw het niet, brain doet raar en zei net tegen natasja dat de anderen haar willen vergiftigen
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten!quote:Op zondag 25 februari 2007 17:36 schreef Day het volgende:
Brian is dus bang dat de andere bewoners troep in hun eten/drank gooien.
Ja we weten het nu wel, het is ook overduidelijk .... triest figuur die ratquote:Op zondag 25 februari 2007 17:42 schreef havefun het volgende:
Er zijn bewijzen genoeg dat Brian iets in Huub's drank heeft gedaan:
- Hij heeft de laatste dagen over vergifitgen of iets dergelijks, dat andere mensen iets in zijn drank doen.
- Hij heeft iets tegen Natasia gezegd dat over iet sin drank gedaan zou gaan.
- Hij gedraagt zich nu uiterst vreemd, hij zat in de gameroom echt gewoon wezenloos voor zich uit te staren. Het is duidelijk dat Brian meer weet.
- Brian is erg para en anti Huub, en zal dit plan mischien al langer gehad hebben om Huub op zijn zwakst ekant te pakken.
Eén mafketel heeft het zogenaamd gehoord op de stream en die tientallen of misschien wel meer dan 100 fokkers hebben niets gezien en niets gehoordquote:Op zondag 25 februari 2007 17:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Maar dan had hij toch afkick verschijnselen moeten hebben?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:41 schreef vzzzzzbx het volgende:
ik snap niet dat ze zeggen dat huub geen alcoholist is omdat hij 2 weken niet gedronken heeft. dat was een OPGELEGDE sanctie. uit zich zelf kan hij het niet. die jongen heeft echt wel een drankprobleem
Ja, niks meer en niks minder. Gewoon helemaal lam gezopen.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:39 schreef Kinga het volgende:
zoals rik het zou zeggen, hij is zo zat als een hoer met duizend kutten.
gebeurt daar iets rond 14:57? (5 min. ervoor en erachter)quote:Op zondag 25 februari 2007 17:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik heb alleen stream 3 en 4 compleet
en 1 en 2 vanaf de komst visite
En waar is het bewijs voor deze opsomming?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:34 schreef Mika25 het volgende:
#1 Brainless vraagt aan Huub wat ie als eerste gaat drinken binnenkort.
#2 Brainless gedraagt zich verdacht en laat "iets" zien voor de camera, waarvan een aantal streamers beweren dat het die pillen waren.
#3 Huub had gisteren op de bank last van uitslag en er werd al gevraagt aan hem of het een allergische reactie was.
#4 Het woord "vergiftigen" is de afgelopen dagen meerde malen genoemd door NatasJa en Brainless. Maar ik weet niet in welke context dat was.
#5 Er is een gesprek geweest tussen NatasJa en Brainless vandaag waarin gesuggereerd werd dat er iets in z`n alcohol gedaan is.
Dus de logische gedachte is dat er met de fles zelf gerotzooid is en niet met de mix. Weten we of Eric ook Whiskey drinkt? Ik kan me nog wel herrinneren dat Brainless gisteren met wat flessen aan het rotzooien was...eerst pakte hij de ene fles, zette hem terug, totdat ie een andere fles gevonden had. Nadat hij wat Whiskey voor zichzelf inschonk zoemde de camera nadrukkelijk in op die fles.
Dus genoeg materiaal voor een complot theorie
Daar vergis je je toch in, je kunt aan alcoholvergiftiging in coma raken en dan kan je zenuwstelsel verdooft raken en ook je ademhalingcentrum, dus je kunt er ook dood aan gaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:38 schreef yvonne het volgende:
Sorry hoor, maar dit is wel overdreven die zorg om een dronken tor
Je gaat er heus niet dood aan zeg,
nou ja, wel als Brian één pilletje in zn drank heeft gedaan uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |