quote:14:57 op 25 FEBRUARI 2007
zo was dus brain die denkt dat wij huub nog niet gezien hebben idootHEYYY DIVA ZEGT ZACHT TEGEN BRIAN MAAR GOED DAT JIJ HEM ...GEGEVEN HEBT HE!!! IK VERDENK BRAIN ER VAN ZIJN PILLEN DOOR DRANKJE V HUUB GEGOOID TE HEBBEN!!
nou...weet ik zo net nog niet hoor. mijn studententijd ligt al heel wat jaren achter me, maar volgens mij ben ik toen ook weleens redelijk lang out geweest, tot de ochtend erna, en dan nog niet nuchterquote:Op zondag 25 februari 2007 17:35 schreef Prospera het volgende:
Huub is zwaar gedrogeerd, het is niet normaal dat je na 4 uur niet drinken nog zo out bent![]()
Ja dat klinkt vet betrouwbaar idd.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:36 schreef tipsch het volgende:
een reactie op de tiensite, mogelijk op een moment zelf:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat ze dat niet zouden doen...quote:Op zondag 25 februari 2007 17:37 schreef Carlaa het volgende:
Ze moeten van achter het kussen van zijn hoofd halen, hij wordt dus toch wel in de gaten gehouden....
is voor HiDiHo bestemd, het gaat om de tijd. Misschien kan hij even in't archief duiken. Zou super zijn!quote:Op zondag 25 februari 2007 17:37 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Ja dat klinkt vet betrouwbaar idd.
Zo out als Huub nu is?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:37 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
nou...weet ik zo net nog niet hoor. mijn studententijd ligt al heel wat jaren achter me, maar volgens mij ben ik toen ook weleens redelijk lang out geweest, tot de ochtend erna, en dan nog niet nuchter
Doe ff normaal zegquote:Op zondag 25 februari 2007 17:37 schreef Prospera het volgende:
Ik ga maar es 112 bellen voor hem als de gdk niet ingrijpt nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |