Dat doen wij ook vaak iddquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:02 schreef jovink het volgende:
[..]
ik ookwe gaan dr soms met dikke bus heen met 50 man
![]()
![]()
De platenkeus is echt master, maar de mix is triest. Ik kan het zelfs misschien nog beterquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nog een fantastische set "gevonden" trouwens... misschien dat sommigen van jullie hem al hebben, maar omdat de Dj voor mij onbekend is post ik hem ff...
Tracklist:
01. Zatox & Activator - Don't Let it Go (Baco Mix)
02. Ztx & Kingsman - Smokin 'N Pourin (Zatox Mix)
03. Tatarola ft. Da Rook Mc - Insane (Original Tatanka Mix)
04. A-Lusion - Talk iz tomorrow
05. D-Block vs. Tha Bazz Pimpz - Rock Diz Joint
06. Ztx - I Love Hardstyle
07. Activator - Squeeze Trigger
08. Acti & Coca - Fuck With the Beatz
09. Maniax Mash
10. Zenith Dj - Once Again (Zenith vs. Avex Mix)
11. Mindhunterz Pres. Decepticon - Hardhedz (Stylo Mix)
12. Brainkicker vs. Hardstatic - The Weasel
13. Blademasterz - Audio Care
14. Outlaw - Sex Drive
Nogmaals, ik vind hem echt heerlijk gemixed!!![]()
Download...
http://rapidshare.com/fil(...)20-02-2007-1REAL.rar
Toen ik hem nog een paar keer terug hoorde viel mij het ook wel op, vooral aan het eind lijkt het er een keer totaal niet op...!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De platenkeus is echt master, maar de mix is triest. Ik kan het zelfs misschien nog beter
Heerlijke plaat idd... een van de beteren van de noisecontrollers!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:21 schreef Sethje het volgende:
In The Marineeee! lekkerr!
Zeker wel dikke lineupquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://partyflock.nl/party/80932.html
EMPORIUM
line up is best wel ok![]()
Neejoh, Give you bassline is niet mooi... en aliens is vergelijkbaar met In the marine...!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:18 schreef ReMcOrE het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeecht nietGive You Bassline, Aliens en White Stars zijn veel beter
![]()
http://www.noisecontrollers.nl/music/quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Die laatste ken ik trouwens helemaal niet!![]()
Die zijn fokkingquote:
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:13 schreef jovink het volgende:
die aliens is wel leuk : rmaptamatpmaptpattatat
Heel herkenbaar wat je daar zegt jah... Het is elke keer de zelfde opbouw, maar dan een ander deuntje, andere vocalse andere kicks!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die zijn fokking
Wat ik trouwens met Noisecontrollers heb (weet niet of meer dat met me eens zijn)
Alle nummers lijken op elkaar/zijn vergelijkbaar, hun stijl zit er erg duidelijk in zeg maar, maar het is echt NERGENS storend ofzo, en is ook absoluut niet vervelend...
yup, heb ik ook tegen Bas (Kasparov/Roughstyler) gezegdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die zijn fokking
Wat ik trouwens met Noisecontrollers heb (weet niet of meer dat met me eens zijn)
Alle nummers lijken op elkaar/zijn vergelijkbaar, hun stijl zit er erg duidelijk in zeg maar, maar het is echt NERGENS storend ofzo, en is ook absoluut niet vervelend...
Was Emmen nog wat dan?? K had eerst een feestje en dat was dusdanig gezellig dat ik centrum niet echt meer gehaald hebquote:Op zondag 11 maart 2007 15:05 schreef jovink het volgende:
nee toch maar naar emmen gegaanstuk goedkoper uit
maar was mooi dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |