originaliteit is dan ook weer ver te zoekenquote:Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik bedoel Freefall ja. En X-Vision is natuurlijk helemaal een ripoff.
En ook bij bijvoorbeeld DJ ADK ft. Linda - You Came (Vorwerk Remix) gebruikt hij weer hetzelfde deuntje.
Niet???quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie Zany idd niet op Nr. 1 komen met Volt
Wil je niet van die enge dingen zeggenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien DJ Mystery - Punani wel, ook zo'n fout hitje als Frozen Flame![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wil je niet van die enge dingen zeggen![]()
![]()
Je hebt verder wel n goede smaak en (redelijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mijn verontschuldigen voor deze onbezonnen post
![]()
![]()
![]()
frozen flame op zichzelf is toch niet zo heel fout? okay het klinkt happy, maar het is volgens mij alleen maar omdat je het overal hoort, en iedereen dan meteen dat mongolendansje gaat doen...dat je de pest aan dat nummer krijgt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien DJ Mystery - Punani wel, ook zo'n fout hitje als Frozen Flame![]()
WAT we er van vinden bedoel je?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:24 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je hebt verder wel n goede smaak en (redelijk) zinnige bijdragen dus het is je vergeven
![]()
![]()
Vinden de heren (en dames) hier van overigens: Technoboy_-_Into_Deep-(AQL105)-Vinyl-2007-DJ
Klopt. Vorig jaar (april/mei ofzo) toen hij net nieuw was was het 1 van mijn favoriete nummers.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:30 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
frozen flame op zichzelf is toch niet zo heel fout?
ik had eigenlijk al naar een paar keer genoeg van dat nummerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:38 schreef mstx het volgende:
[..]
Klopt. Vorig jaar (april/mei ofzo) toen hij net nieuw was was het 1 van mijn favoriete nummers.Alleen jammer dat hij zo grijsgedraaid is.
oh dit hebben wel welns eerder in de Hardstyle Dag Top 5 topic besproken volgens mijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die Club Mix (wat gewoon de normale versie is), en de Rocco & Bass-T Remix vind ik de beste van de 4 die er nu zijn, vind die van Slideout echt zwaar r*k(maar dat is persoonlijk)
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:47 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
oh dit hebben wel welns eerder in de Hardstyle Dag Top 5 topic besproken volgens mij
riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight...lekker beginquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:47 schreef warezguy05 het volgende:
edit1; ze hebben foute mp3s ingestart
edit2; toch de goeie show ingestart
![]()
![]()
wattan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:37 schreef warezguy05 het volgende:
haha ja. eigelijk zou dus n mix van scot project gestart worden..maar ze hebben de mix van vorige week van Joop! gestart. ik ging er dus vanuit dat het 2e uur dus ook van vorige week zou zijn, maar dat hebben ze dan toch wél goed gedaan..al zit er een spelvautje in mn naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |