Ja en? Dus madam krijgt maar alles waar ze om vraagt?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Natasja heeft erom gevraagd, de anderen niet.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en? Dus madam krijgt maar alles waar ze om vraagt?
Hij heet niet voor niks koloNEL!quote:
Ze is anders knap zeker van haar zaakquote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef kissa het volgende:
Ik hoop toch zo dat Staas die auto niet krijgt![]()
Volgens mij wéét ze al dat ze hem krijgt!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef kissa het volgende:
Ik hoop toch zo dat Staas die auto niet krijgt![]()
Volgens mij komt dat vanavond pas en hij is trouwens ook nog niet helemaal af.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef kissa het volgende:
Ik zit eigenlijk alleen maar te streamen omdat ik de uitreiking van Erics kadootje aan Stasia wil zien.
Ik word strontziek van de egotripperij van viva la diva
ja maar mag ik daar pissed of om zijn alsjeblieft.quote:
Die auto kan ze vergeten, want garage Keizers wil niks meer met DGK te maken hebben.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:17 schreef jacqjacq het volgende:
natasia heeft straks een toerek onder der reet met een tomtom zegt ze.
straks als ze uit de kooi komt, denkt ze nu werkelijk dat ze die zomaar krijgt ofzo?
wat doet dat mens trouwens kinderachtig overdreven over haar verjaardag, mijn dochter van 12 doet zelfs niet zo overtrokken en dat is een puber....
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:17 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens mij wéét ze al dat ze hem krijgt!![]()
Nou echt waar?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:17 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens mij wéét ze al dat ze hem krijgt!![]()
Er zijn helaas wel meer garages en anders dan heeft ze JDM nog. Die helpt haar wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:18 schreef F04 het volgende:
[..]
Die auto kan ze vergeten, want garage Keizers wil niks meer met DGK te maken hebben.
Dank uquote:Op zondag 25 februari 2007 14:17 schreef F04 het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat vanavond pas en hij is trouwens ook nog niet helemaal af.
Vraag ff een Pammetje aan hdnkkkquote:Op zondag 25 februari 2007 14:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou echt waar?
Dan heb ik het echt gehad.
Ik ga in een grote depressie geraken nu![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |