abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190345
Nou nou wat een slechte uitzending vanavond zeg..voor de reclame zien we de balonnen bijna de lucht in gaan...na de reclame zegt onze vriend de voice over: "de week opdracht is geslaagt de bewoners hebben er 100 gulden bij" op beeld zien we dan dat de boodschappen lijst word gemaakt (voor wie dan niet online gezien heeft: dat duurde dus heel lang voordat die lijst er was)dan zien we weer ineens de balonnen en word er gekeken of het gelukt is. De bekent making in de kamer sloeg ook nergens meer op want onze stem had het al verteld..

Als je een programma maakt veronica mag je het best even nachecken..niks mis mee.

uitspraak van de avond:

Karin: "ik hoop dat ze van mij een betere foto maken." (na het zien van martin's foto) wat een trut.

groet

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_190346
Ook zo slecht: dat ze nog zoveel beelden van gisteren laten zien. Veronica zit echt om interessante voorvallen verlegen.
Kijk maar naar de eindscene: Willem schilt aardappelen en de voice-over vraagt zich af waarom Bart niet meehelpt. Even later maakt Bart een opmerking naar Maurice, die vervolgens opstaat en naar de woonkamer loopt. De voice-over vraagt zich af of die opmerking van Bart wel verstandig was. Maurice gaat een boek lezen en de voice-over vraagt zich af of ie blijft lezen.
Echt hoor, als dergelijke momenten op die manier interessant moeten worden gemaakt...
  vrijdag 24 september 1999 @ 23:09:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190347
tja.. teevee... zielug...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190348
Was het niet idem met Martin? De hele week zien we beelden van Martin die "niets tegen homo's heeft", Martin die zijn vriendin bijna inruilt voor een jonger en blonder model, Martin die niets zegt....en meneer is weggestemd en daar komt het "andere" materiaal van de week....Martin die grapjes maakt, Martin die solidair met het vullen van de balonnen helpt....beetje mosterd na de maaltijd??? VOO past de volgorde aan, aan hun eigen intenties.....en geeft een andere draai aan onschuldige situaties...niet alleen de BB-bewoners, maar ook de BB-kijkers worden genept!
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_190349
Anyway, die baalonnen, hoe zit dat? Ze moesten er al meer oplaten en ze waren er al zoveel kwijtgeraakt?????????

Heeft iemand geteld of het aantal ballonnen wel klopte en hoe dan wel? Of is dit ook weer zo´n geintje van V om de boel te belazeren.

10.000, now or never

zondag 26 september 1999 @ 15:04:00 #6
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_190350
Ja er schijnt wel controle geweest te zijn.
Tijdens de uitzending vertelde de stem dat ze de overgebleven kaartjes weer moesten inleveren.
Ik ben benieuwd of ze de kaartjes (ballonnen) die aan Martin zijn meegegeven hebben afgetrokken.

Al met al volgen ze het zelf niet meer bij V geloof ik.

Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
pi_190351
Alle overgebleven kaartjes? Zit er niet iets in Bianca d´r tasje? Daar kennen ze de inhoud toch niet van, als ze d´r naar vragen krijgen ze een ander tasje te zien? Hebben ze misschien meer kaartjes aan 1 ballon geknupt, of speelt iedereen bij BB gewoon vals. V doet alsof haar neus bloedt lijkt het wel....}:0
10.000, now or never

pi_190352
Psies: je weet niet wat ze allemaal nog meer achterhouden. Maar 't programma heet niet voor nix: Big Brother, ze zijn de GROTE baas.
- Spectre[ORIoN96]
- Internet Start: http://internetstart.orion96.net
  zondag 26 september 1999 @ 16:59:00 #9
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190353
Wow het hele concept in een keer uitgelegd
pi_190354
Op TV zag ik inderdaad een tros ballonnen met een ZEER grote stapel kaartjes de lucht in gaan. Lijkt me dat daar wel mee gesjoemeld is. (zou ik ook proberen, meer kaartjes dan ballonnen de lucht in: economischer he...)
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_190355
Even denken zelfs al zouden niet alle ballonnen opgelaten hebben V. kan gewoon faken dat er vele berichten terug gekomen zijn. maar ja
when you hate it you know you can feel but
when you love it you know it's not real
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')