quote:Filmster Hugh Grant was vrijdagavond in Amsterdam. De Brit was in de stad voor de premiere van zijn nieuwe film "Music and Lyrics" in bioscoop Tuschinsky.
Voor de bioscoop slaagde een vrouw erin Grant in de boeien te slaan. Tien minuten lang zat de acteur onvrijwillig vast aan de vrouw. Omdat de sleutels van de handboeien ontbraken, moest de politie er aan te pas komen om de stalen boeien door te knippen.
Tegen 22-jarige fan, een verslaggeefster van een Nederlandse televisiezender, is proces-verbaal opgemaakt. Na verhoor werd zij heengezonden, zo liet de politie zaterdag weten.
Je verstaat ze wel beter dan die Chinese.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:10 schreef jd1982 het volgende:
Kansloze zenders die NL-zenders...
jakhals zou ook goed kunnen idd, ik zie die isolde dat wel doen!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Van welke zender?
BNN of een Jakhals denk ik dan.
quote:Nieuwst: 101-babe Cielke heeft een boeiende affaire met Hugh Grant gehad. De brandweer heeft het paar moeten scheiden. Binnenkort te zien bij
ze komt me niet bekend voorquote:
Dat hoofd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:34 schreef NrSiX het volgende:
http://www.radiobitches.nl/bitches/de_bitches/cielke_sijben/
Tja, daar sta je dan met je kaasje...quote:
quote:Hugh Grant Gets Owned!
Filed Under: Anglophilia > Hugh Grant
We hope this starts a trend!!!
A creative fan got up close and personal with Hugh Grant at the Amsterdam premiere of his new film, Music & Lyrics, on Friday night.
She got real personal.
God, we love the dutch!
Hugh's #1 fan (or just a really good prankster) managed to get near the Brit actor and HANDCUFFED herself to him.
Police and emergency fire rescue had to be called in order to cut off the handcuffs.
The young lady was later detained by police but released without serving time in jail.
What a clever girl!
Die kop van dat wijfquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:12 schreef static het volgende:
Hij staat er inderdaad lullig bij.
[afbeelding]
oh ja, joh!?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:59 schreef static het volgende:
Hier is ergens een filmpje te zien: http://www.101.tv/
quote:Op zondag 25 februari 2007 02:55 schreef Fliepke het volgende:
Ik ken dr een beetje en het is echt wel een aardige meid hoor. Alleen soms een beetje gek
Dat filmpje ook - om van te kotsen. Wat een achterlijke doos - haar Nederlands is al bijna even slecht als dat steenkolenengels van d'r. Hyperactieve aandachtshoer.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:50 schreef Lidl het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/046737.html
Geenstijl dus
Het maakt mij geen kont uit, want ik geil niet zo op sterren. Daarnaast, Hugh Grant zal het niet relaxed hebben gevonden, maar heeft er ook geen trauma aan over gehouden hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 04:31 schreef StefanP het volgende:
Oeh, een grap! Wat was hij hi-la-risch! Ik lig hier nog dubbelGefeliciteerd, je behoort blijkbaar tot de doelgroep van die debielenomroep.
Jij vindt het natuurlijk heel normaal als een wildvreemde -die jij nota bene een gunst verleent (door de bewaking laten voor een foto) - zich aan je vastketent terwijl je bij een semi-belangrijke openbare vertoning bent? Da's natuurlijk stoer, of niet? Dat mag gewoon. Daar past natuurlijk aleen het Nederlandse standje bij.
Ik mag hopen dat er nooit meer een ster op Nederlandse bodem zet en dat fans voortaan op 100 meter afstand mogen staan. Misschien dat je dan blij bent.
Ah gossie, je voelt je aangesproken? Misschien deed de revelatie dat je een fan bent van debiele BNN acties pijn?quote:Op zondag 25 februari 2007 04:35 schreef febster het volgende:
[..]
Het maakt mij geen kont uit, want ik geil niet zo op sterren. Daarnaast, Hugh Grant zal het niet relaxed hebben gevonden, maar heeft er ook geen trauma aan over gehouden hoor. Als het verhaal gewoon uitgelegd wordt, boeiend. We leven in een liberaal land gelukkig, en ja, dit is Nederland, daar gebeuren soms rare dingen. Plus, zo fucking belangrijk was het niet, de films die hij maakt zij nooit fucking belangrijk, want hij maakt romantische comedies
. Je bent gewoon de zuurpruim aan het uithangen op een zaterdagnacht omdat je leven te kansloos is dat je en het nooit zou durven en nooit zover zou maken als een Hugh Grant.
Loser.
Nu weten we het wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 08:37 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ah gossie, je voelt je aangesproken? Misschien deed de revelatie dat je een fan bent van debiele BNN acties pijn?
quote:Op zondag 25 februari 2007 04:35 schreef febster het volgende:
[..]
Als het verhaal gewoon uitgelegd wordt, boeiend.
quote:Op zondag 25 februari 2007 11:27 schreef Aventura het volgende:
Wat een trut zeg. Hoe zou jij het vinden om bestormd te worden door een wildvreemde? Zeker in deze tijden zou ik er bijna in blijven van schrik en angst.
Nee, totaal geen leuke actie, niet in het minst grappig en ook volkomen zinloos.
Ja, maar toch..Het is toch een vorm van aanranden. Een wildvreemde springt tegen je aan, raakt je aan, slaat je in de boeien...Misschien ben ik dan wel een zeikerd, maar ik zou het verschrikkelijk hebben gevonden.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hij vond het zelf goed hoor, om met ze op de foto te gaan! Z'n beveiliging niet, had ie daar maar naar moeten luisteren.
![]()
dat is ook wel zo, maar zo lang hij er zelf niet zo heel veel moeite mee lijkt te hebben valt het allemaal wel mee denk ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, maar toch..Het is toch een vorm van aanranden. Een wildvreemde springt tegen je aan, raakt je aan, slaat je in de boeien...Misschien ben ik dan wel een zeikerd, maar ik zou het verschrikkelijk hebben gevonden.
"Radio BIT-CHES". Ja, dat is Girlpower tegenwoordig. Je hoort er pas bij als je een BITCH bent.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:34 schreef NrSiX het volgende:
http://www.radiobitches.nl/bitches/de_bitches/cielke_sijben/
ja precies, je kan met al die cameraas op je ook kwalijk gaan flippen, dus doe jij zelf wel fatsoenlijk en houd je in, maar ik zie hier ook echt de humor niet van in.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, maar toch..Het is toch een vorm van aanranden. Een wildvreemde springt tegen je aan, raakt je aan, slaat je in de boeien...Misschien ben ik dan wel een zeikerd, maar ik zou het verschrikkelijk hebben gevonden.
Is toch ook zo.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:38 schreef milagro het volgende:
ik vind dit eigenlijk vooral genant.
oe, dat gekke Nederland waar alles kan, nou, als dit het beste voorbeeld ervan is, onze openheid, een of ander suf grietje, dat kirrend van plezier om zich heen kijkt "kijk eens wat ik durf!!!!"
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:01 schreef DrDentz het volgende:
Tering zeg, dat wijf zal zich maar aan je vastketenen. Die Hugh Grant had haar helemaal onder moeten kotsen
Dat had ze vast geweldig gevondenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:28 schreef Thisbe het volgende:
Wat een genante vertoning. Als Hugh Grant als tegenprestatie even naar haar borsten gegraaid had, dan had ze vast niet zo hard gelachen, en was het land te klein geweest.
Ik las op GS een reactie, dat ze het een volgende keer eens bij een Russel Crowe moet proberenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:28 schreef Thisbe het volgende:
Wat een genante vertoning. Als Hugh Grant als tegenprestatie even naar haar borsten gegraaid had, dan had ze vast niet zo hard gelachen, en was het land te klein geweest.
Ach ja, verder heeft ie toch niet geleden ofzo. ik vind het zelf ook wel ongepast maar heb echt geen medelijden met Hughquote:
Ja dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ach ja, verder heeft ie toch niet geleden ofzo. ik vind het zelf ook wel ongepast maar heb echt geen medelijden met Hugh
Heeft ie toch flink wat publiciteit (internationaal) voor z'n nieuwe film die nu ook overal genoemd wordt.
dan was er op zeker anders gereageerd.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:29 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al.
Voor beiden trouwens. Win-win situatie enzow.
Hugh heeft er ws ook wel mogen bedanken. Slimme vrouwen-actie.
Wat als een man dat zou doen bij een beroemde vrouw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |