abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46627875
Bij een vriend van me drinken ze op scouting volop Hertog Jan.

Dat lijkt me dan wel leuke scouting.
pi_46627905
Ik bedenk me ineens....

McGuyver heeft ook op scouting gezeten....tenminste.... lijkt me zo. En toch doet hij hele coole dingen met een zakmes en een stukje touw.
pi_46627929
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:05 schreef PastoorPeter het volgende:
Bij een vriend van me drinken ze op scouting volop Hertog Jan.

Dat lijkt me dan wel leuke scouting.
mooi toch dan moet eens een keer meegaan draaien

hou er rekening mee dat bier pas geschonken word na de opkomst meestal na half 11
[img]http://gtsttime.web-log.nl/photos/uncategorized/ruud10_1.JPG[/img]
pi_46627933
Er zijn hele traditionele scoutinggroepen en daar ben ik persoonlijk ook niet echt van gecharmeerd, maar ach leven en laten leven...
Maar er zijn er zeker een hele hoop (vooral pivo groepen) die heel veel fokkers aan zou kunnen spreken
Niet waf-waf doen!
pi_46627953
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik bedenk me ineens....

McGuyver heeft ook op scouting gezeten....tenminste.... lijkt me zo. En toch doet hij hele coole dingen met een zakmes en een stukje touw.
Tuurlijk niet, magyver was hetero
pi_46627955
okay ik geef toe

dit is behoorlijk stoer.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46627962
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:06 schreef senseo_ het volgende:

[..]

mooi toch dan moet eens een keer meegaan draaien

hou er rekening mee dat bier pas geschonken word na de opkomst meestal na half 11
Oja en ze vechten er
pi_46627979
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:39 schreef senseo_ het volgende:
Geachte heren en dames van het r&p forum.

Ik heb een probleem ik zit sinds mijn 7e jaar bij de scouting dit doe ik nu nog steeds met veel plezier, ik heb alle stadiums doorlopen welpen.verkenners,rowans en toen naar de jongerenstam.
Sinds twee jaar geef ik leiding aan de verkenners en ben ik begeleiding bij de rowans.
6 maanden geleden heb ik een relatie gekregen met een bloedmooie vrouw iris het probleem is dat zij een negatief denkbeeld heeft over scouting volgens haar doen we niks anders dan knopen maken, kampvuur maken en de vlag hijsen en dat vind ze nogal kinderachtig.
Aangezien ik ook nog steeds bij de scouting zit vind ze mij dus ook kinderachtig dat zijn haar eigen woorden en wil ze de relatie verbreken als ik niet stop met scouting.
Ik heb haar een paar keer gevraagd of ze mee wou zodat ze kon zien dat we helen stoere dingen doen en dat knopen leggen en de vlag hijsen eigelijk niet meer doen en heel snel van ons programma hebben gegooid althans bij de rowans, de verkenners leggen wel nog knopen en hijsen de vlag maar ze doen veel meer!!!!!! Allemaal stoere en leuke dingen

Moet ik de scouting dan wel de verkenners, rowans en de jongerenstam opgeven voor haar of moet ik haar gewoon laten gaan

Graag advies

de tijden dat ik op scouting ben is

vrijdag van half 8 tot ???(half elf is programma afgelopen en daarna drinken we nog wat)
zaterdag van half 3 tot half6/6uur en van
en een keer per maand met de jongerenstam op zaterdag van half 8 tot ???
Je moet nooit iets waar je cht heel veel plezier mee beleeft opgeven voor de ander, dat gaat toch etteren, je gaat het haar toch kwalijk nemen dat ze dat van je afgenomen heeft.

Of ze neemt je zoals je bent, of ze bokt maar op, zo zou ik denken als ik jou was.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_46627989
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:07 schreef Mastertje het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, magyver was hetero
Hmmm, dan moet hij het van The A-team hebben.
pi_46628027
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:47 schreef GateWayX het volgende:
Wordt er nog een beetje geneukt onder de bomen en in de tentjes daar op zo'n scouting ?
Bedoel je dat als je zegt "we doen veel meer als alleen knopen leggen" ?
Ik heb als meisje op scouting gezeten, dat was nog in mijn onschuldige periode, maar laten we zeggen dat er op de grotere kampen door de oudere kinderen zat van tentje werd gewisseld en zat stelletjes even verdwenen het bos in...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_46628046
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:07 schreef milagro het volgende:
okay ik geef toe

[afbeelding]

dit is behoorlijk stoer.
je zag natuurlijk niet waar ie vandaan kwam

pi_46628056
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb als meisje op scouting gezeten, dat was nog in mijn onschuldige periode, maar laten we zeggen dat er op de grotere kampen door de oudere kinderen zat van tentje werd gewisseld en zat stelletjes even verdwenen het bos in...
Heerlijk, met je ster in de brandnetels. Wat wil je nog meer? Scouting 4 life!
pi_46628070

maak je eigen dobbelsteen en wie 6 gooit mag de hopman pijpen
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_46628072
Gezamelijk aftrekken in een blokhut dan zijn de Rowans & Sherpa?s van Scouting Nanne Zwiep iets voor jou!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_46628083
Je kunt beter bij een harmonie of fanfare gaan.... daar is het legaal als er op je fluit geblazen word.
pi_46628107
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:57 schreef milagro het volgende:
specificeer stoere dingen even!
Wedstrijden, vooral gezellig samenzijn, dat soort dingen, het kan echt heel leuk zijn.
Nu was ik gewoon een kaboutertje, bij de echte kleintjes dus, maar het was geweldig voor mij als kind zijnde, lekker spelen en doen, vriendinnen maken.
pi_46628125
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Wedstrijden, vooral gezellig samenzijn, dat soort dingen, het kan echt heel leuk zijn.
Nu was ik gewoon een kaboutertje, bij de echte kleintjes dus, maar het was geweldig voor mij als kind zijnde, lekker spelen en doen, vriendinnen maken.
Als kind zijnde.... oke. Zou je er nog terug willen?
pi_46628131
Ik schat dat zo´n 25% van de ´begeleiders´ bij dit soort enge clubjes pedofiel is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_46628159
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:13 schreef heiden6 het volgende:
Ik schat dat zo´n 25% van de ´begeleiders´ bij dit soort enge clubjes pedofiel is.
Het lijkt me een vriendelijke schatting
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_46628168
Waarom echt? Wat verschilt scouting daarin met bijvoorbeeld voetbal, daar zijn toch ook oude mannen die jonge jongetjes leren met een bal om te gaan
Niet waf-waf doen!
pi_46628176
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:11 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Heerlijk, met je ster in de brandnetels. Wat wil je nog meer? Scouting 4 life!
Heb jij nog nooit buitenseks gehad dan, of lekkere tentseks, dan heb je echt wat gemist in je leven!
pi_46628204
quote:
Je bent een echte insider?
pi_46628207
quote:
Er zitten viespeuken tussen ja, maar lang niet allemaal.

Ik ben er ook lid geweest, en senseo, ik heb tussen mijn 15e en 20e daar toch heel wat afgeneukt met leeftijdsgenoten, ik weet niet wat voor rechtzaken dat op moet leveren?

Zolang iets vrijwillig is zie ik geen probleem.
pi_46628228
TS is trouwens een kloon.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_46628230
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:16 schreef Nordic_Blue het volgende:

[..]

Er zitten viespeuken tussen ja, ... Ik ben er ook lid geweest, ...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')