De_Melkboer +1quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:04 schreef De_Melkboer het volgende:
Stupid white men
Bowling for columbine
farenheit 911
Boeken mocht ook, daarom zei ik ook 'werken'quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:07 schreef Supersheep het volgende:
Oh jah, ik dacht alleen aan films ':')
Ik gok maar op Nozemaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:13 schreef De_Melkboer het volgende:
Een vraag:
In Nederland is het verboden om zonder vergunning radio-uitzendingen te maken, deze piraterij werd vroeger bestreden door de Radio Controle Dienst.
Welke dienst houdt zich tegenwoordig bezig met het opsporen van etherpiraten?
Uiteindelijk komt die er wel bij, maar dat bedoel ik niet, de medewerkers van de dienst hebben een bijzondere opsporingsbevoegdheid.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:23 schreef DiviFilius het volgende:
't zal vast ook niet gewoon de politie zijn ?
daar was ik al bang voor, heb verder geen idee..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:25 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt die er wel bij, maar dat bedoel ik niet, de medewerkers van de dienst hebben een bijzondere opsporingsbevoegdheid.
vul aan, het Agentschap .......quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:33 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor, heb verder geen idee..
Michael +1 heeft hem goedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:47 schreef Der_Michael het volgende:
of agentschap telecom (radio, tv internet?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |