abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190322
Zeg, waar is trouwens ons journalistje gebleven? Die had toch zoveel info van intimi voor intimi? Ik ben wel weer rijp voor nieuwe info; wat martin betreft heeft hij gelijk gehad. Maar tjsa, just a lucky shot of toch stiekempjes niet?...Laat eens wat van je horen!!!!
Fok!zine 2 the rescue!!!
  Admin zaterdag 25 september 1999 @ 01:55:00 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_190323
jah, ik ben ook best wel benieuwd wat 'ie allemaal nog meer te vertellen heeft.. Kijk dat van Martin dat was nog wel te gokken ook, zeker gezien de tussenstand, maar NU al weten wie de volgende is bijvoorbeeld dat zou al een wat kleinere kans zijn..
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 25 september 1999 @ 10:21:00 #3
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190324
Hee Danny,

Ook een Etheridge-fan?

Heb je de nieuwe plaat al?

Ik nog niet... geen tijd gehad om langs de winkels te gaan

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_190325
Bianca gaat er uit
(ja okok, dat is ook maar een gewone simpele gok)
I'm back, big as life and twice as ugly!
  zaterdag 25 september 1999 @ 11:08:00 #5
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190326
>Hee Danny,
>Ook een Etheridge-fan?
>Heb je de nieuwe plaat al?
>Ik nog niet... geen tijd gehad om langs de winkels te gaan

Is dit geheimtaal????

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  Admin zaterdag 25 september 1999 @ 11:48:00 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_190327
Verbal:

Fan is een groot (HEEEL groot) woord.
Ik vind "I will never be the same" gewoon een echte 'kippevel' plaat - zeker na het zien van 'Welcome Home, Roxy Carmichael' - wat een film is voor diegenen die het niet weten.

zaterdag 25 september 1999 @ 16:56:00 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190328
niet gezien...
met Winona Ryder toch?
Ja inderdaad, V. ja.
  Admin zaterdag 25 september 1999 @ 17:55:00 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_190329
Klopt.. Aparte film wel.
Ik hou van aparte films
  zaterdag 25 september 1999 @ 18:00:00 #9
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190330
Geef mij maar van die tarantino achtige films...Pulp Fiction, Natural born killers, goodfellas, etc. The Matrix vond ik overigens ook fantastisch ennee...Austin Powers was ook wel leuk
pi_190331
Al een aantal dagen de discussie hier aan het volgen en flink genieten. Inderdaad kan ik me nauwelijks voorstellen dat enkel de BB tv-uitzendingen voldoende kan zijn. Maar dat is toch wel wat de hoofdmoot van NL ervan mee krijgt.
Hier even mijn bijdrage; veel tegelijk want de komende dagen kan ik niet zpo vaak:

En: Ik werk niet voor Veronica of aanverwante org's, maar ik heb jaren geleden wel voor een productiebedrijf gewerkt waar oa. voor Veronica opgenomen werd en heb ik kunnen meemakern hoe er intern met aanmeldingen voor figuratie werd omgegaan. Ach, je moet ook maar niet luisteren naar de grappen in de kleedkamers van chirurgen.
Ook ben ik bij beursorganisatie betrokken geweest waar iedere dag een "winnaar" uit de ingeleverde visitekaartjes werd "getrokken".
Heel simpel: Als je denkt dat er gemanipuleerd wordt door V. klopt dat. Zeggen ze ook zelf, maar veel meer dan dat. De deelnemers acteurs; vergeet het maar - de schande als dat uitkomt (onvermijdelijk mede dankzij dit forum) zou te groot zijn.
Bij V. zal er zeker zijn nagedacht over de stormloop op hun site en het ontstaan van onafhankelijke "fan"-sites. Hebben ze zich dan toch verkeken op de hardnekkigheid van het soort nerds als er op dit forum zitten? Zekers! En dat zullen ze blijven doen of ze moeten de streams echt helemaal durven opdoeken en dat is niet zoals ik me grote broer ken.

Trouwens: het BB huis staat vlak naast het gaas-hek op het FFF-studio terrein aan de Bolderweg 2 in Almere Buiten. Is er nou geen modelvliegtuigjesfanaat die er een cameraatje onderhangt en even gaat 'snoopen'? Of een bestuurde miniatuur ballon met camera in het mandje of voor mijn part met een pakje sig's of pills om die hongerigen daar eens te voederen?

Hoezo is het niet leuk als er 'unauthorised' input van buitenaf komt. De deelnemers zelf willen het wel en V.?; ach, ze kunnen er altijd wat extra mannetjes/vrouwtjes laten bewaken. Wordt BigBrother weer wat Bigger.

Wil je inside info?
Ga eens met de (trein)taxi vanaf Almere. Veel van de camera- en regiemensen nemen dat vervoer ook en blijken best babbelziek te zijn. De regissuese waarmee ik de taxi deelde stak ieg niet onder stoelen of banken dat ze erbij zat. Maar ik was te netjes om erop in te gaan (Aan mij heb je niets). De taxichauffeur was er ook trots op dat ie zo 'informed' was en hij woonde zelf vlak bij het BB huis en bevestigde de nep in tijd van de uitzendingen. Veel van de BB-medewerkers willen wel kletsen zegt-ie, dus wordt zelf ook (trein)taxi chauffeur in Almere en get the inside stories.

Blij dat het hier niet alleen meer gaat om de Tara-tieten (ook leuk). Het maakt niet uit dat het nu lijkt of het allemaal te saaie types zijn. Uiteindelijk gaat iedereen in zo'n situatie ergens overgrenzen heen. Seks komt er echt wel hoewel ik me nog niet kan voorstellen hoe V. daar nou een soft-p versie van kan maken zonder zichzelf belachelijk te maken, maar ik denk eerder dat Ruud ons gaat verrassen.

En als laatste: Ik stel me steeds voor hoe vooral de vrienden van Bart thuis elke avond hun maatje van al zo lang opeens een BN-er te zien worden, hem voor homo te zien worden versleten en in feite hun vriendschap met hem straks opnieuw moeten gaan uitvinden.
Vergis je niet; met het verstrijken van de tijd gaat het steeds heftiger worden in de koppen van de bewoners. Wat zij meemaken maakt niemand anders mee, ondertussen maken wij allemaal veel mee van hun weirde BB-levens. Een paar gaan mentaal stuk en worden nog net op tijd door BB afgevoerd (oa. Tara en Karin). Bianca is hier als de ultieme bitch bestempeld (vind ik ook wel) maar zal zich het sterkst houden, samen met Ruud. Zij heeft Veronica trouwens goed door, daarom. Maurice zal ergens toch eens wat wilder worden maar geen idee hoe dan. Willem is vroeg weg. Karin niet onderschatten.
Veronica heeft een goede zet gedaan met dit programma, hoe zeer ze er ook mee aan het fukken zijn. Bedenk je eens hoe je eind december voor de buis/streams zit. Laten wij de boel mee FOKken. Interactie!!!!!

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')