Ik noem hem altijd Marie-Marc, door dat stemmetje. Maar wat was er nou met hem? In welk programma zat ie dan? En ik heb hem ik denk2 jaar geleden voor het laatst gezien. We liepen de deur uberhaupt al niet plat hoor, was meer met feestjes, verjaardagen enzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vertel! Ik ben een fan! Wanneer heb je 'm voor het laatst gezien?
[..]
Ik las al dat het waarschijnlijk maandag wordt. Denk niet dat Ieren in het weekeinde gaan bellen
* Kijkt naar bank. Kijkt naar keuken. Loopt naar boven. Niemand in badkamer. Niemand in slaapkamer. Niemand op zolder. Loopt naar buiten. Niemand in tuin. Niemand in berging.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, Arcee is hier niet
Hij is sidekick bij een populair praatprogramma, vrijwel elke vrijdag, en dat doet hij goed. Scherp, geestig. Ik moet verschrikkelijk om hem lachen. Hij deed ook mee in remake van Schaep met de 5 Pooten, heerlijke serie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik noem hem altijd Marie-Marc, door dat stemmetje. Maar wat was er nou met hem? In welk programma zat ie dan? En ik heb hem ik denk2 jaar geleden voor het laatst gezien. We liepen de deur uberhaupt al niet plat hoor, was meer met feestjes, verjaardagen enzo.
Natuurlijkquote:Ik wil niet gebeld worden, ik wil het persoonlijk horen! Als ze me zouden gaan bellen dan diende ik een klacht in wegens onpersoonlijkheid!!! En het hoeft niet persé mijn manager te zijn die vertelt dat ik het ben geworden, het mag ook iemand van HR zijn hoor
Ik hoef toch niet te gaan zoeken hé??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:53 schreef broer het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb je een groot huis om van te genieten.
En om schoon te houdenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:53 schreef broer het volgende:
Maar gelukkig heb je een groot huis om van te genieten.
Nee, jij mag zonder te zoeken genieten van je grote huis.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:55 schreef ElizabethR het volgende:
Ik hoef toch niet te gaan zoeken hé??
Oh okee, dan schop ik hem nu de deur uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
* Kijkt naar bank. Kijkt naar keuken. Loopt naar boven. Niemand in badkamer. Niemand in slaapkamer. Niemand op zolder. Loopt naar buiten. Niemand in tuin. Niemand in berging.
Nee, Arcee is hier niet![]()
Ik ga zoeken iop uitzending gemist!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij deed ook mee in remake van Schaep met de 5 Pooten, heerlijke serie.
[..]
Goed plan. Aan de zolder heb ik iig al tien jaar niks meer gedaan. Nu de rest nogquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:58 schreef broer het volgende:
Gewoon niet doen. Een paar deuren op slot en nooit meer open doen tot je gaat verhuizen.
Daar hebben er wel meer last van.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik snap hier geen bal meer van.
Oh okee, dan doe ik dat namelijk ook niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
En om schoon te houden![]()
Maar het was beslist niet de bedoeling van mijn post om te pronken met mijn 'grote' huis.
KRO.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga zoeken iop uitzending gemist!!
Van welke omroep??
En hete kolen inderdaad....
Van mij wel , want ik ben trots op mijn woonkamer, woonkeuken, maintenance room, bijkeuken, 5 slaapkamers, 4 badkamers en enorme lap grondquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar het was beslist niet de bedoeling van mijn post om te pronken met mijn 'grote' huis.
Ik waag een poging. Jij bent de vriendin/verloofde/vrouw van Arcee?quote:
Tof!! Thanks!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
KRO.
Je kunt ook de cd bestellen![]()
't Schaep met de 5 pooten deel II
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:02 schreef ElizabethR het volgende:
Van mij wel , want ik ben trots op mijn woonkamer, woonkeuken, maintenance room, bijkeuken, 5 slaapkamers, 4 badkamers en enorme lap grond![]()
Ik kan je vast verklappen: het kost geen enkele moeite. Ik doe al jaren niets meer aan de woonkamer en het enige wat ik merk is dat ik wat hoger kom te zitten door de laag kattenharen. Verder verandert er niets.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Goed plan. Aan de zolder heb ik iig al tien jaar niks meer gedaan. Nu de rest nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |