Ik zie hem ook. Hij telt de takjes.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie Arcee zitten achter die boom.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:23 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben 'Het Schaep' an het kijken via uitzending gemist.
Doei WA, bwoew en de rest
Als hij nou maar op een even aantal uitkomtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:23 schreef broer het volgende:
Ik zie hem ook. Hij telt de takjes.
Dat ben ik met je eens. Maar soms is het best moeilijk om niet oprecht zwartgallig te zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
Cynisme niet.
Nee.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:24 schreef Lamon het volgende:
Is dit nu het huis, tuin, keuken en uitzicht-pimp topic geworden?
Nu is er communicatie en dan is het weer niet goed?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:24 schreef Lamon het volgende:
Is dit nu het huis, tuin, keuken en uitzicht-pimp topic geworden?
Verdikkeme, zat ie toch niet goed vast.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie Arcee zitten achter die boom.
Wij zijn niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:26 schreef ondeugend het volgende:
Verdorie... nu ben ik er en is de gastheer er weer niet.
Jawel, maar er is maar één echte gastheer hè.quote:
Hij is er zelden. Wij doen 't zware werk door de boel vol te lullen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:30 schreef ondeugend het volgende:
Jawel, maar er is maar één echte gastheer hè.
Lamon is er wel, hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:30 schreef ondeugend het volgende:
Jawel, maar er is maar één echte gastheer hè.
Het is een rubriekje in de uitkrant en de vragen en antwoorden zijn nog geen tiende van wat ik in dit topic alleen al heb verteld, dus ik zou er niet te veel van verwachten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
Nee.
Mail je mij dat artikel ajb? Ik kan het nergens vinden op de site.
Ik ben hier net zo zelden... we moeten elkaar dus echt een keer tegen komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is er zelden. Wij doen 't zware werk door de boel vol te lullen.
Leukquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:32 schreef Lamon het volgende:
Het is een rubriekje in de uitkrant en de vragen en antwoorden zijn nog geen tiende van wat ik in dit topic alleen al heb verteld, dus ik zou er niet te veel van verwachten.
Maar goed, zodra ik een keer zin heb om drivers te zoeken voor mijn antieke scanner van de cadeaushop, zodat hij eindelijk onder xp gaat werken, mail ik iedereen die het vroeg het artikel wel even.
(Wat ik zeker doe dus, beloofd. Maar het kan een weekje duren..)
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:27 schreef svann het volgende:
IK had vanmorgen het interview met Lamon bij mijn ontbijt.
Leuk hoor!
Maar vanwaar dat vreemde attribuut?
Een zeis. Wat weer een hele subtiele bijna verkapte vorm van productplacement was.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:37 schreef Wickedangel het volgende:
Magere Heinquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:42 schreef Lamon het volgende:
Een zeis. Wat weer een hele subtiele bijna verkapte vorm van productplacement was.
Het klinkt spannender dan het is, zeg maar.
Nee.quote:
Videotheekquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:47 schreef Lamon het volgende:
Nee.
Je moet het nog minder spannend zoeken.
Ik merk dat nu toch een semi-dronken roes begin te ontwikkelen, dus de tijd bij uitstek om te gaan slapen..
Welterusten.
Mijn excuses.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:26 schreef ondeugend het volgende:
Verdorie... nu ben ik er en is de gastheer er weer niet.
De schande, de schande.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had nog niet gepost in dit deel.
Sorry. Druk, vroeg naar bed, regelmatig bioritme, scriptie, luiheid, six feet under verslaving, chaos. U kent het wel.quote:
Cool it, man!quote:
Niet per se van Lamon, hoor. Ik wil gewoon post.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:43 schreef svann het volgende:
Cool it, man!
Jij hebt duidelijk niet gezien met wat voor een vervaarlijk ding hij op de foto stond!![]()
Mooie foto qua compositie, maar door de korreligheid zou je denken dat je hem met een telefooncamera hebt gemaakt. Het lijkt allemaal een stuk scherper te kunnen. (Of was dat de bedoeling juist?)quote:Op zondag 4 maart 2007 02:44 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg heren, wat denken jullie van deze voor de maandwedstrijd in foto?
De opdracht was nachtfotografie
[afbeelding]
Oh, die heb ik ook hoor. Dit was van voor de maansverduistering.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:47 schreef svann het volgende:
Vandaag hadden we natuurlijk zo'n vaagrode maan verwacht.
Eigenlijk.
Ehhhh, dit is met een spiegelreflex gemaakt! En korrelig? Op mijn monitor niet echt. De maan zelf was de enige lichtbron. DUs met een enorme sluitertijd gemaakt.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:50 schreef broer het volgende:
[..]
Mooie foto qua compositie, maar door de korreligheid zou je denken dat je hem met een telefooncamera hebt gemaakt. Het lijkt allemaal een stuk scherper te kunnen. (Of was dat de bedoeling juist?)
Voor mijn scanner geldt hetzelfde verhaal. Niet zo'n zin in installeren enzo.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:48 schreef broer het volgende:
Niet per se van Lamon, hoor. Ik wil gewoon post.
Misschien ligt het aan de lage resolutie waarop je hem hebt opgeslagen? Als ik de 'wolken' bekijk - een klein eindje boven de dorpslichten, zeg maar - dan zie ik weinig scherpte. Maar het zou kunnen dat het op de oorspronkelijke hi-res foto beter is, natuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:53 schreef ElizabethR het volgende:
En korrelig? Op mijn monitor niet echt.
Maar ja, waar stuur je die kopie naartoe, hè?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:54 schreef svann het volgende:
Een kopie is eerder gemaakt.
Oke, ik ga er opnieuw mee aan de gang, thanks!!quote:Op zondag 4 maart 2007 03:00 schreef broer het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de lage resolutie waarop je hem hebt opgeslagen? Als ik de 'wolken' bekijk - een klein eindje boven de dorpslichten, zeg maar - dan zie ik weinig scherpte. Maar het zou kunnen dat het op de oorspronkelijke hi-res foto beter is, natuurlijk.
Dat ga ik nu proberen. Het origineel is trouwens 4+ MBquote:Op zondag 4 maart 2007 03:01 schreef broer het volgende:
Deze foto is 34 kb. Wat gebeurt er als je hem opslaat met, zeg, 300 kb?
Oke, zoek ik een andere compoquote:Op zondag 4 maart 2007 03:03 schreef svann het volgende:
De maan als lichtbron vind ik mooi, ER.
Maar bij zo'n nachtfoto zou ik iets meer van het landschap willen zien.
Wat meer afbakening of juist helemaal geen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |