En vergaderingen, overleggen, besprekingen en gesprekjes.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ook meer sores aan je hoofd, ER.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:21 schreef broer het volgende:
Of ben ik nu te rationeel?
Dat is wel belangrijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:22 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en ik kan er mijn creativiteit in kwijt
No such thing als te rationeel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:21 schreef broer het volgende:
Of ben ik nu te rationeel?
Wat zal het een teringbende zijn bij jullie thuis.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
Als mijn man zout morst krijgt ie een veeg uit de pan en moet ie alle hoeken van de kamer van over zijn linkerschouder bestrooien
Ik ken anders mensen die er behoorlijk iebelig van werden als ik weer eens 'te rationeel' was.quote:
Dat is misschien wel anders, ja. Hier moet je direct vergaderenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
Sores? Welnee, ik zit in Ierland hoor. Alle tijd om hier te presteren. Ze zijn hier niet zo van het opschieten enzo, no stress.
Gelijk heb je ook. Het zou erg zijn als je je door een flauw grapje van mij liet tegenhouden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
En bwoew, ik doe het wél! Als ik mag
Sukkelsquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:27 schreef broer het volgende:
Ik ken anders mensen die er behoorlijk iebelig van werden als ik weer eens 'te rationeel' was.
Is dat zo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:27 schreef broer het volgende:
Ik ken anders mensen die er behoorlijk iebelig van werden als ik weer eens 'te rationeel' was.
Dat klopt. Maar die doen niet zoals ik!! Die lopen niet op een stoplicht af en denken dan: 'Als ie op groen springt als ik bij de stoeprand ben krijg ik die baan'..quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
No such thing als te rationeel.
Je kunt alles wel vanuit eigen perspectief bekijken en denken dat je het verdient, maar daar hebben derden echt geen boodschap aan. Zeker aangezien de andere kandidaten precies hetzelfde denken.
quote:
Dat klinkt haast als een dwangneurose, Elies.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
Dat klopt. Maar die doen niet zoals ik!! Die lopen niet op een stoplicht af en denken dan: 'Als ie op groen springt als ik bij de stoeprand ben krijg ik die baan'..
Of: 'Als ik binnen nu en 5 minuten een mailtje krijg van mijn manager, dan krijg ik die baan'
Of: 'Als ze vandaag Iers ontbijt hebben in de kantine dan krijg ik die baan'
En dat komt dan allemaal niet uit natuurlijk
Hehe, dacht ik ook idd. Mooi woord.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
Dat klopt. Maar die doen niet zoals ik!! Die lopen niet op een stoplicht af en denken dan: 'Als ie op groen springt als ik bij de stoeprand ben krijg ik die baan'..
Of: 'Als ik binnen nu en 5 minuten een mailtje krijg van mijn manager, dan krijg ik die baan'
Emotioneel zijn ook!! De goeie mix tussen die twee, da's pas oké!quote:
Welnee, meer mezelf tergen. Ik ben er wel teveel mee bezig, dat wel, maar dat komt ook omdat de procedure inmiddels een dikke zes weken loopt, en ik het spuugzat ben intussen. Make up your minds, fools!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat klinkt haast als een dwangneurose, Elies.
Elies.
Ik sloot het een met het andere niet uit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:32 schreef ElizabethR het volgende:
Emotioneel zijn ook!! De goeie mix tussen die twee, da's pas oké!
Kabouterkens!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ja, weet jij veel. Ze geloven daar ook in leprechauns, hoe noem je dat in het Nederlands.
Ik moet eerlijk gezegd ook bekennen dat ik over dat onderwerp niet echt kan meepraten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
True, afwachten gaat aan je knagen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
Welnee, meer mezelf tergen. Ik ben er wel teveel mee bezig, dat wel, maar dat komt ook omdat de procedure inmiddels een dikke zes weken loopt, en ik het spuugzat ben intussen. Make up your minds, fools!!
RC
Wat heerlijk. Mijn huidige baan heb ik gekregen na actief lobbyenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:35 schreef Lamon het volgende:
Dus de stress van solliciteren is mij volledig onbekend.
Houden zo, dan kun jij je vast ook niet vinden in die schreeuwers van monsterboard.nl.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:35 schreef Lamon het volgende:
Ik moet eerlijk gezegd ook bekennen dat ik over dat onderwerp niet echt kan meepraten.
Ik ben naar aanleiding van een sollicitatie op een handig part-time baantje van toen ik nog studeerde, gevraagd na een paar maanden of ik het niet full-time wilde doen, en ik heb nooit behoefte gehad aan een andere baan.
Dus de stress van solliciteren is mij volledig onbekend.
Ierlandquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
Toevallig belde ik vanmorgen waar het kreng bleef. De secretaresse wist me te vertellen dat ze hem 'vandaag al op de post had gedaan'. En daar was ze nog trots op ook!
Uiteraard!! Slaap lekker WA-tjequote:Op donderdag 1 maart 2007 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga naar de bedstee![]()
Houd ons ajb op de hoogte, ER
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:41 schreef Arcee het volgende:
Houden zo, dan kun jij je vast ook niet vinden in die schreeuwers van monsterboard.nl.
Ach, het heeft ook zijn charme hoor!! Er is niemand die je erop aanspreekt als je je autoverzekering een maand te laat betaalt. Er is ook niemand die boos wordt als je een of ander officieel document pas twee maanden nadat het ingeleverd had moeten worden instuurt.quote:
Bah, bah, bah. Ik vind het zó'n fout volk die carrièrejagertjes. Een paar maanden geleden moest ik het één en ander schrijven voor zo'n werving & selectie-bureau, maar ik had er alleen maar haatgevoelens bij. Het is mijn eerste opdracht geworden die is afgekeurd. Achteraf gezien had ik die klus überhaupt niet moeten aannemen...quote:
Dacht ik al, ik ook niet. "Er is altijd ergens een betere baan". Flikker op, man.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:46 schreef Lamon het volgende:
Nee, dat klopt.
Dat schreeuwt "Wil je je eigenwaarde meten aan je maatschappelijke ambitie, kom naar ons toe!" Dat trek ik voor geen meter.
Niet dat er iets mis is met de mensen die daar wel wat in zien overigens, maar ik trek het totaal niet, nee.
Jawel! Jawel! Het is fout volk!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:46 schreef Lamon het volgende:
Niet dat er iets mis is met de mensen die daar wel wat in zien overigens
Hmmmmmm.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dacht ik al, ik ook niet. "Er is altijd ergens een betere baan". Flikker op, man.![]()
Ik was te bescheiden om een substantieel deel van de Nederlandse bevolking te veroordelen, die toevoeging is dus een resultaat van mijn sociale correctheid.quote:
Oh, gelukkig!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik was te bescheiden om een substantieel deel van de Nederlandse bevolking te veroordelen, die toevoeging is dus een resultaat van mijn sociale correctheid.
Ik had het inderdaad niet over jou.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:48 schreef Arcee het volgende:
"Er is altijd ergens een betere baan". Flikker op, man.![]()
Okee, maar tussen "altijd" en "nu effe wel" zit een heel groot verschil.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
Hmmmmmm.....
Voor mij nu effe wel hoor!!
Ik geloof niet dat jij daarmee een typisch voorbeeld bent van een carrièremannetje. Een betere baan is helemaal niet erg. Graag zelfs! Anders ontwikkel je je niet meer. Maar de monsterboard-types gaan - in mijn beleving - enkel en alleen voor eigen gewin, status en ego. En dat vind ik ronduit verwerpelijk. Niet iemand die oprecht beter wil worden in wat hij of zij doet, of iemand die een andere kant op wil omdat dat leuk is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
Voor mij nu effe wel hoor!!
Ah, zoooo!! Oké. Klopt!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Okee, maar tussen "altijd" en "nu effe wel" zit een heel groot verschil.
Dat er áltijd een betere baan is, vind ik dus onzin. Dat je die lui dus van pand naar pand ziet vliegen. Daar heeft echt niet iedereen zin in.
Trusten bwoewquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |