Pardon, mevrouw.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
Niet zo brutaal, broer.
En wat als ze de Oscars inderdaad via die streams gaan uitzenden?quote:Ik wacht nog heel even om te kijken of ze de hele Oscars op die stream gaan uitzenden, maar eigenlijk is het gewoon bedtijd![]()
Duurt de hele nacht, dat trek ik niet. Maar al reuze leuk om wat jurken enzo te hebben gezienquote:Op maandag 26 februari 2007 02:06 schreef broer het volgende:
En wat als ze de Oscars inderdaad via die streams gaan uitzenden?
Trustenquote:Op maandag 26 februari 2007 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Duurt de hele nacht, dat trek ik niet. Maar al reuze leuk om wat jurken enzo te hebben gezien![]()
Het voerde me in één klap terug naar mijn jeugd. Echt een zondagavondliedje.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:16 schreef svann het volgende:
Een beetje freakerige schlager was dat, broer.
Als de oude volledig voldoet wel helaas. Het zou nergens op slaan om dan een nieuwe te kopen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:09 schreef Arcee het volgende:
Jij bent ook iemand van geen nieuwe kopen als de oude het nog doet?
Sinds wanneer ben jij van de dialoog?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:55 schreef Lamon het volgende:
Wow, ik weet dat we de rustiek in dit topic dienen te waarderen, maar echt lekker spontane communicatie is het dan ook weer niet.
Hoi lief WA-tjequote:Op donderdag 1 maart 2007 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij van de dialoog? [afbeelding]
Ik ben een groot fan van de dialoog juist, met de hele kleine kanttekening dat die dialoog niet te kort door de bocht moet worden natuurlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
Sinds wanneer ben jij van de dialoog? [afbeelding]
Welnee! Komt helemaal goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:07 schreef ElizabethR het volgende:
En nou baal ik!!
Ik plaagde je maar. Maar toch zijn jouw postings hier vaak meer monologen dan dialogen. Dat was ik van BB toch wel anders gewend.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:09 schreef Lamon het volgende:
Ik ben een groot fan van de dialoog juist, met de hele kleine kanttekening dat die dialoog niet te kort door de bocht moet worden natuurlijk.
Dat denk ik ook. ER is een tante die van wanten weet. Als ze om een presentatie vragen, heb je de baan al half. Of driekwart.quote:
Maar je hebt het over het BB slowchattopic.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik plaagde je maar. Maar toch zijn jouw postings hier vaak meer monologen dan dialogen. Dat was ik van BB toch wel anders gewend.
Betekent dit dat je straks dan ook eventueel meer verantwoordelijkheid krijgt?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb er heeeeeeeel erg veel zin in, ik hoop dat dat ook is overgekomen tijdens mijn presentatie. Mijn manager zat wel heel de tijd te glimlachen, en de miep van HR zat heel de tijd te schrijven en dan 'very good' te roepen, maar ja, dat zegt niets. Ik heb wel een revolutionair idee gelanceerd. Daar werden ze alletwee vrij opgewonden van. Dus wie weet. Ik heb helaas 6 medekandidaten, en dat is erg veel .......
Is je oude werk niet uitdagend genoeg meer?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb er heeeeeeeel erg veel zin in, ik hoop dat dat ook is overgekomen tijdens mijn presentatie. Mijn manager zat wel heel de tijd te glimlachen, en de miep van HR zat heel de tijd te schrijven en dan 'very good' te roepen, maar ja, dat zegt niets. Ik heb wel een revolutionair idee gelanceerd. Daar werden ze alletwee vrij opgewonden van. Dus wie weet. Ik heb helaas 6 medekandidaten, en dat is erg veel .......
I wish....quote:
Daar heb je weer gelijk in.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:16 schreef Lamon het volgende:
Maar je hebt het over het BB slowchattopic.
Ik spreek dan toch nog even voor I.R. als ik er op wijs dat dit GEEN gewoon slowchattopic is. Vandaar het verschil.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
Ik wil het ik wil het ik wil het!!
vrouwelijk-geslachtsdeel-zooi!!![]()
Nogalquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Betekent dit dat je straks dan ook eventueel meer verantwoordelijkheid krijgt?
Nope, geen uitdaging meer. Ik haal mijn target altijd en eeuwig en al op dinsdag in plaats van pas vrijdags. Mijn manager noemt mij altijd liefdevol haar topaccountje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is je oude werk niet uitdagend genoeg meer?
Vanwaar de overstappoging?
Ik weet niet wie je die onzin heeft wijsgemaakt, maar dat soort bijgeloof heeft geen enkel effect. Het is meer: als je iets heel goed kunt, dan ga je het ook doen. Als je dat met je presentatie duidelijk hebt gemaakt - en daar lijkt het op - dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
Ik las onlangs dat als je iets maar graag genoeg wilt en je zinnen erop zet, dat het dan uitkomt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |