Ik heb destijds heel wat gemist, zie ikquote:Op maandag 26 februari 2007 01:22 schreef broer het volgende:
Wie gaat er trouwens even mee terug naar de jaren tachtig?
Alter Bridge - In Loving Memoryquote:Op maandag 26 februari 2007 01:27 schreef broer het volgende:
Ik heb eindelijk een p2p-programmaatje geïnstalleerd zodat ik ook losse mp3-tjes kan proberen. Welke liedjes raden jullie me aan?
(Leuke bug in het programma: wat ik ook zoek, hij geeft binnen een halve seconde dertig zoekresultaten; allemaal '10,000 men' door Bob Dylan.)
Lief, hè?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb destijds heel wat gemist, zie ik![]()
Volgens mij heb ik die eens live gezien. Of het was een van die andere bandjes met stoere gitaren en feeën in jurken.quote:
Geen idee. Ik zie een paar freaks bij elkaar, maar ik heb geen geluid, dus dan houdt 't al snel op.quote:
Toch jammer. Ik bedoel, dat het freaks zijn, was al wel duidelijk: het gaat over de jaren tachtig. Maar dat liedje. Dat liedje!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
Geen idee. Ik zie een paar freaks bij elkaar, maar ik heb geen geluid, dus dan houdt 't al snel op.
Tja... Zoals wat?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:38 schreef Spike1506 het volgende:
Pff, moet nog zoveel doen en moet morgen alweer om 12 uur werken
2 hoofdstukken maken voor me opleiding (van het werk zeg maar) en dan nog me eigen website die af moet omdat hij anders al bijna 1 jaar dood is ..quote:
Racoon - Brotherquote:Op maandag 26 februari 2007 01:49 schreef broer het volgende:
Ik ben op zes MB van de tien, Spike. Nog meer tips?
Werkt helaas niet icm Linux & Firefoxquote:Op maandag 26 februari 2007 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
http://www.viidoo.com/en/index.php
En dan 51222 intikken![]()
Ik heb 't ook maar uit het Oscartopique. Wel een hoop reclame![]()
Grappig. 'Love you more' doet mij ook aan een ex denken. Al weet ik honderd procent zeker dat dat op een andere manier is dan bij jou.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:51 schreef Spike1506 het volgende:
Racoon - Love you more <-- moet ik zelf niet te vaak na luisteren tenzei ik graag aan me ex wil denken..
Je kan nog altijd liedjes van placebo downloaden (mits je van dat soort muziek houwt natuurlijk)quote:Op maandag 26 februari 2007 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Grappig. 'Love you more' doet mij ook aan een ex denken. Al weet ik honderd procent zeker dat dat op een andere manier is dan bij jou.
Maar ik ben inmiddels al een tijdje voorbij Racoon. Ik ken het nu wel. Ik zoek zelf wel even andere leuke dingetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |