tis wel lekker weer ja, maar is wel een end fietsen hoor.....quote:Op zondag 29 april 2007 07:42 schreef DRIZZEN het volgende:
Ook goeiemorrege ,
Deze Apeldoorner gaatfietsen... richting Soeren , Uddel denk ik.
![]()
Nog nooit gehoord over ongelukken bij die overgang, maar evengoed: leve de vooruitgang! Kan iemand een fototje of 2 knallen van de fietserstunnel? Met een telefoontje o.i.d. moet dat niet al teveel moeite zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:23 schreef ASroma het volgende:
die spoorovergang heeft geloof ik in het verleden bij mensen hier en daar wel wat ledematen gekost en ook wel erger als ik me zo kan herrineren. Goed dat ie dichtgaat was altijd een drama, stond je 5 minuten te wachten en dan snel nog mensen eronder door en dergelijke....![]()
Of die van de plaatselijke krantquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:05 schreef draculettetje het volgende:
niet gewoon bij cwi ofzo?
toch ook wel benieuwd hoe lang dat gaat duren dat de tunnel "fris" ruiktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:02 schreef Lollifant het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb geenn foto's meer gemaakt, omdat die hier al stonden, maar ik ben er al wel 2 keer onderdoor gefietst, haha.Het is wel een mooi ding, ruikt ook nog lekker nieuw.
ja het zal binnen de kortste keren wel weer naar zwerverpis en dronkenmensenkots ruiken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch ook wel benieuwd hoe lang dat gaat duren dat de tunnel "fris" ruikt
Hou ons op de hoogte!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:15 schreef Lollifant het volgende:
[..]
ja het zal binnen de kortste keren wel weer naar zwerverpis en dronkenmensenkots ruiken.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:35 schreef draculettetje het volgende:
vandaag naar de apenheul!
Ik wil foto's!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:39 schreef draculettetje het volgende:
drukte viel reuze mee, ik heb wel foto's gemaakt maar nog nie veel van aapjes, moest eerst mn nichtje en 2 neefjes steeds erop hebben ha ha ha
quote:Op zondag 6 mei 2007 10:13 schreef draculettetje het volgende:
We zijn hard op weg ja, vanmiddag lekker weer naar apenheul ha ha ha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |