Ik heb een Ajax clubkaart, dus ik zou er geen aan kunnen vragen van ADO? Of zou ik er wel 1 aan kunnen vragen maar nooit er een kaartje mee kunnen kopen? Hoe komen ze er uberhaupt achter dat ik er 1 van Ajax bezit?quote:Club Cards van overige clubs
Indien u in het bezit bent van een Club Card van Ajax, Feyenoord, PSV of FC Utrecht, dan kunt u geen toegangskaarten voor een thuiswedstrijd van ADO Den Haag aanschaffen.
Met Club Cards van alle overige BVO’s kunnen dus wel toegangskaarten voor de thuiswedstrijden van ADO Den Haag gekocht worden. Dit geldt uiteraard niet voor de wedstrijd waarin de betreffende BVO de tegenstander van ADO Den Haag is. Bij topwedstrijden (Ajax, Feyenoord, PSV en FC Utrecht) kan er alleen met een ADO Den Haag Club Card een toegangskaart worden gekocht.
Ok dus het wordt wel degelijk ergens bijgehouden en gecontroleerd?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
Per persoon kan je maar 1 CC aanvragen, het is dus niet mogelijk om op 1 naam meerdere kaarten te hebben. (in principe)
Doe net zoals vele anderen, laat je hele familie CC's aanschaffen van "rustige" clubs en je komt er altijd in.
Centraal COTASS systeemquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:20 schreef Lauder-Frost het volgende:
[..]
Ok dus het wordt wel degelijk ergens bijgehouden en gecontroleerd?
Club geOriënteerde Toegangs- en Autorisatie SySteemquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Centraal COTASS systeem
Vraag me overigens niet waar COTASS voor staat
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Club geOriënteerde Toegangs- en Autorisatie SySteem
Ja kut, nou heb ik geen familielid meer over....quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Willem II is ook gratis:
http://www.willem-ii.nl/webmaster/pagina/P_clubcard_aanvraag.htm
Je hebt geen vrouw/broer/zus/vriend/buurman of hond met een ID-bewijs?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:11 schreef cohen het volgende:
Ik had een ajax-clubcard en vroeg er daarna 1 van ADO aan. Toen belden ze me op dat de aanvraag nog ingewilligd kon worden, omdat ik al een Ajax clubcard heb..
Beetje jammer, want ik wil af en toe naar ajax en af en toe naar Ado.
Hier ongeveer hetzelfde verhaal...quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:11 schreef cohen het volgende:
Ik had een ajax-clubcard en vroeg er daarna 1 van ADO aan. Toen belden ze me op dat de aanvraag nog ingewilligd kon worden, omdat ik al een Ajax clubcard heb..
Beetje jammer, want ik wil af en toe naar ajax en af en toe naar Ado.
Ken iemand die een seizoenkaart heeft van FCDB en een supporersclubcard van PSV maar die kan dus geen kaarten halen op die PSV CCquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:55 schreef Damzkieee het volgende:
Nee, kun je ook gewoon kaarten mee halen voor wedstrijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |