Ja, je zou toch denken dat je even belt voor je een villa ingaat waarbij de kans bestaat dat je helemaal niet kunt bellen (want dat er wel mogelijkheden tot contact waren wisten ze nog niet toen ze erin gingen)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:40 schreef avonne het volgende:
Nasty heeft haar moeder een jaar niet gesproken....
... geen wonder dat het een raar gesprek was.
Dus krijg ik het idee dat ze haar moeder gebruikt voor een paar extra TV-minuten![]()
Kliko kan toch ook !quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub zoekt een geschikte lokatie voor de kist.![]()
(We maken er gewoon zélf wat moois van vanavond)
Ik hoop het echt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Misschien wordt Huub nu weer in één klap nuchter, van dat koude water.
hij verstopte handdoeken onder die zitzakquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik zag Eric iets verstoppen onder de zitzak in de tuin
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:44 schreef blomst het volgende:
Huub zijn rem is er weer af dus.
Huub valt in herhalingenquote:
Zat er iets in die handdoeken ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
hij verstopte handdoeken onder die zitzak
Ja/neequote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:44 schreef raggende_annie het volgende:
huub sloopt ondertussen weer een onderdeel van het huis af. die lelijke troep gaat er toch uit als ie gewonnen heeft dus is niet erg
2 kilo cocaine en een gehaktbalquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zat er iets in die handdoeken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |