Dat is nu juist voorbij. Bij de opnames kunnen ze knippen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:39 schreef SoupNazi het volgende:
Nou dat was het dan. Nu maar hopen dat Adjust ook onder druk kan presteren want er wordt nu zeker wat van hem verwacht.
Adjust kan makkelijk mee met het niveau van de lama's.quote:
Wie nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Adjust kan makkelijk mee met het niveau van de lama's.
Ik snapte hem niet... (quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:42 schreef Cee het volgende:
"Geen ijzer wel ijzer geen ijzer wel ijzer"![]()
iddquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:42 schreef Cee het volgende:
Prachtig die gast die zei dat die goed Johan Cruyff kon nadoen maar er echt geen ruk van konquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:43 schreef Zephyrus het volgende:
Terecht winnaar, inderdaad.
Nou, was leuk. Ze mogen wel vaker zulke audities op tv gooien. Valt er nog wat te lachen c.q. leedvermaak te beleven.
Adjust is niet alleen met hem komen er nog twee nieuwe versterkingen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:43 schreef Eltonno het volgende:
Vraag me echt of of de andere lama's tevreden zijn met hun nieuwste aanwinst....
Ze hebben natuurlijk al wel 3 jaar meer ervaring.. In het begin waren ze ook niet alllemaal even top.... maargoed, daar word je wel op aangekeken als je nieuw bent...
Alain iig zeker niet en Rob speelde echt te weinig met ze samen. AdJust vond ik er prima tussen passen en zeker met zijn niveau past hij er helemaal tussen.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:42 schreef Cee het volgende:
quote:
traliekooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |