LOL nee hoor. Dit was gewoon het tweede topic die ik tegenkwamquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
Geregistreerd om dit te gaan zeggen![]()
Net als we met de UK gedaan hebben,bedoel je?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:58 schreef martinev2 het volgende:
Ach je mist niets. Gewoon grote sloot eromheengraven en een grote trap richting Noordzee geven.![]()
Hey psst: die is al zo vaak gebruikt. Kun je ook iets nieuws verzinnen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:58 schreef martinev2 het volgende:
Ach je mist niets. Gewoon grote sloot eromheengraven en een grote trap richting Noordzee geven.![]()
Dan roeien we friesland naar het tropisch gebiedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:58 schreef martinev2 het volgende:
euhhh, dijkje verzetten naar de grens van Groningen en Drenthe?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Hey psst: die is al zo vaak gebruikt. Kun je ook iets nieuws verzinnen?
Zet mij maar op Friesland dan, ik vind het veel te koud hierquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:37 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Dan roeien we friesland naar het tropisch gebied
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zet mij maar op Friesland dan, ik vind het veel te koud hier.
Dan ga ik wel telewerken ofzo, vanuit mijn hangmat in de tropen![]()
It giet oan!
Of een muur. Werkte ook voor de Duitsers.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
euhhh, dijkje verzetten naar de grens van Groningen en Drenthe?
Ik bedoehoel: Laat het maar lekker volstromen guysquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:09 schreef martinev2 het volgende:
[..]
Of een muur. Werkte ook voor de Duitsers.![]()
Jaaa!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:37 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Dan roeien we friesland naar het tropisch gebied
Dan ga ik mee met de Friesche dames met WIETSKE"s ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:37 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Jaaa!!!Friesland goes Hawaii
Dag koud kikkerlandje
![]()
maw hoe meer herrie hoe meer vreugde?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:46 schreef Marginaal het volgende:
Ben er weleens door gereden vond het best saai daar kwa omgeving, maar Zeeland slaat in mijn ogen echt alles wat een dooie boel daar zeg, je zal er maar wonen volgens mij word je al vrij snel suicidaal.
Hoe weet je als je daar niks te zoeken hebt als je er nog nooit geweest bent?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:03 schreef Fredo24 het volgende:
Ik ben nog nooit in Friesland,Groningen en Drenthe geweest.![]()
Maar ik heb daar ook niets te zoeken.![]()
Is er dan "iets" boven de lijn A'dam-Utrecht-Arnhem?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Hoe weet je als je daar niks te zoeken hebt als je er nog nooit geweest bent?
Ja, minder drukte en minder smog. Gezonder leven enzooooquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is er dan "iets" boven de lijn A'dam-Utrecht-Arnhem?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ruimtequote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is er dan "iets" boven de lijn A'dam-Utrecht-Arnhem?
Ik zou het niet weten ben er nooit geweest. Net als Groningen en Drenthe.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
Omdat ik hier,in het zuiden des lands,alles al heb.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja AND WE WANT OUR LAND BACK!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:19 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
leuke weetjes:utrecht was ook vroeger van friesland
hadden ze veroverd van de romeinen
de friezen hebben ook engeland gekoloniseerd
dat ze terug in plaatsnamen als Dunfries ect.......
Hoe gaaf is Belgie !quote:Op zondag 25 maart 2007 12:55 schreef Viking84 het volgende:
En dat Brabant en Limburg eigenlijk bij België horen, dat zal iedereen wel met mij eens zijn, toch?
Vlaanderen hoort bij Limburgquote:Op zondag 25 maart 2007 12:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik kom uit Friesland. En ik snap dat gezeik op Friesland niet zo. Zeik liever Zeeland af, dát is pas buitenland. En dat Brabant en Limburg eigenlijk bij België horen, dat zal iedereen wel met mij eens zijn, toch?
bangepoepert!quote:Op zondag 25 maart 2007 12:45 schreef Fredo24 het volgende:
[..]
Omdat ik hier,in het zuiden des lands,alles al heb.![]()
Het zou er daar alleen zegmaar slechter kunnen wezen.![]()
Je hoeft hier ook niet te wonen... Bezoekje brengen kan altijd. Fryske dúmkes stean foar dy klear hjer!quote:Op zondag 25 maart 2007 12:45 schreef Fredo24 het volgende:
[..]
Omdat ik hier,in het zuiden des lands,alles al heb.![]()
Het zou er daar alleen zegmaar slechter kunnen wezen.![]()
ow gelukkig dat t gezonde haat is! Stel je es voor dat 't ongezonde haat zou zijn! Nou! Dan zouden we 't hier in het mooie noorden toch best in onze broek doen hoor!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:46 schreef Oosthoek het volgende:
Als rasechte Brabander koester ik een gezonde haat tegenover alles dat met friesland te maken heeft. Behalve Unox.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
![]()
FRYSLAN BOPPE
etc...........
-courant- heet iequote:Op maandag 26 maart 2007 00:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben er op landouwwerkweek geweest, toen hebben we de krant daar nog gehaald (leeuwarder nogietsblaadje) "stadsjongeren verkennen platteland" ofzo
in je nette kleding de stal bezocht????quote:Op maandag 26 maart 2007 20:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik zat wel van top tot teen onder de koeienstront.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |