Cheers.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
Proost
Supersnel weer!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
Proost
Ze is 19 hoezo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Sporti het volgende:
Hoe oud schatten jullie Amanda?
Brain is gewoon jaloers maar weet volgensmij ook wel dat er geen sprake is van liefde tussen hun. Het is gewoon makkelijk om op zo'n manier aan je behoeftes te komen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee hoor, gisteren noemde ze Brian nog haar vriendje én Brian is stikjaloers. Als het dan "alleen maar" een seksrelatie is dan mag ze ook vast wel leuk met Huub flirten toch? Brian![]()
43quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Sporti het volgende:
Jaartjes of 25.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Sporti het volgende:
Binnenkant van het hoofd ongeveer 8 jaar................van de buitenkant zo'n 30 jaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Sporti het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:23 schreef U96 het volgende:
Hij weet het mooi te sturen naar het bezitterige van Brian
Heel uitgekookt...........daar komt ruzie van. (hoop ik)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:23 schreef U96 het volgende:
Hij weet het mooi te sturen naar het bezitterige van Brian
Hier thuis hebben we namelijk net geraden met mensen die haar voor het eerst zien, was groot verschil van 20 tot 30 zelfs, maar toen ze haar hoorde praten was het 17quote:
Verstand en uiterlijk liggen hier mijlenver uit elkaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hier thuis hebben we namelijk net geraden met mensen die haar voor het eerst zien, was groot verschil van 20 tot 30 zelfs, maar toen ze haar hoorde praten was het 17
Brian weet sowieso niet echt wat liefde is volgens mij. Hij vindt vrouwen na één wip zijn bezit en dat is alles behalve makkelijk voor hem. Hij komt aan zijn behoeftes maar eigent haar per direct toe. Ik vind hem dan ook niet gewoon jaloers, ik vind het ziekelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain is gewoon jaloers maar weet volgensmij ook wel dat er geen sprake is van liefde tussen hun. Het is gewoon makkelijk om op zo'n manier aan je behoeftes te komen.
Gezicht: 28quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Sporti het volgende:
Ikke begrijpquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
En de rat is alleen maar lief voor haar als ze geen aandacht geeft aan een ander. Als ze een beetje vrolijk met Huub wordt flipt hij, snap je.
6quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Sporti het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |