abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 27 februari 2007 @ 11:50:37 #76
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_46726891
Whahahahahaha! Jullie hebben dus ECHT geschreven!

Hulde Fokkers!

Maar helaas, zo te zien op de Tien site krijgt ze dr Touareg blijkbaar toch via een andere dealer
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:55:25 #77
169973 INCTRL
In the sun i feel as one...
pi_46727052
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:33 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Interpunctie is niet correct.
Volledig in Natasia style dus!
- edit -
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:07:16 #78
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_46727398
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:40 schreef Danny het volgende:
het is van een uurtje per maand inmiddels dus al een uurtje per week geworden. postte DGK_REDACTIE gisteren niet nog ergens dat Natasia NIET voorgetrokken werd maar dat dat maar zo LEEK?
En betekent dat dat alle bewoners nu een uurtje per weer mogen rondrijden?
Waarschijnlijk foutje van DGK redactie due ze hebben aangepast? Het is iniedergeval gewoon 1 uurtje in de maand:
quote:
14:57 - Natasia krijgt haar droomauto

Natasia heeft succes geboekt met haar zoektocht naar een sponsor voor de Volkswagen Touareg. Afgelopen vrijdag deed ze haart stoute schoenen aan en ging op jacht naar autodealers. Een van de heren had er wel oor naar en vroeg Natasia toen om een mailtje te sturen met de toelichting van haar wensen. Inmiddels heeft ze te horen gekregen dat het bedrijf akkoord gaat. “Vanaf 12 maart mag ik hem ophalen en rijden”, laat ze Brian blij weten. Het is dan wel maar voor een uurtje in de maand, maar dat mag de pret niet drukken. Kan ze in ieder geval alvast oefenen voor 'later'...
Bron: http://www.tien.tv/web/sh(...)007/typeofpage=51230

[ Bericht 2% gewijzigd door Dlocks op 27-02-2007 12:12:27 ]
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:41:57 #79
169973 INCTRL
In the sun i feel as one...
pi_46728449
Volgens de weblog http://goudennatasia.web-log.nl/ is Natasia overtuigd dat haar sprookje doorgaat.
- edit -
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:18:07 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46729689
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:41 schreef INCTRL het volgende:
Volgens de weblog http://goudennatasia.web-log.nl/ is Natasia overtuigd dat haar sprookje doorgaat.
Natasia houdt geen blog bij.
De kleine lettertjes staan overigens bovenaan.......
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46731519
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:52 schreef Jenny_ het volgende:
talpa = TIEN!!!!!
voor mij en de rest van de mensen van de oude stempel, is het nogsteeds Talpa.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_46731940
Wat een mongolen lopen er toch rond in het DGK-forum. Te herkennen aan overmatig !!!!!!! gebruik.
pi_46732008
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:24 schreef XiChico het volgende:
Wat een mongolen lopen er toch rond in het DGK-forum. Te herkennen aan overmatig !!!!!!! gebruik.
De kijkers van de GK zijn een afspiegeling van de Bewoners binnen de gouden kooi.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:29:58 #84
164821 fladdie
geniet van het leven
pi_46732116
Gouden NatasiaHallo moppiesKoop u auto bij Tonnie Keizers
Beste mensen,

Ik wil even reclame maken voor Tonnie Keisers. Dit is een heel goed autobedrijf met hele mooie auto's. Ze hebben ook een Toeareg wat toevallig mijn favoriet is. De bediening is er altijd heel goed en u krijgt meteen een kopje koffie als u even moet wachten. Geen enkele auto zit onder de roest en er zit allemaal APK op. Tonnie Keisers heeft de beste autos van Nederland. Binnenkort krijg ik een auto van Tonnie Keisers om mijn rijbewijs ervaring op goed niveau te houden. Dus allemaal naar Tonnie Keiser.

Werkplaats/administratie
Sleutelbloemstraat 29,
7322 AJ Apeldoorn
Tel: (055) 35 74 370
Fax: (055) 366 67 50
E-mail: mail@tonnykeijzers.nl
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:41:06 #85
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_46734586
Ehh, de auto komt niet bij Tonnie Keisers vandaan. Keisers wil niets te maken hebben met DGK.
pi_46734704
nee heb ook de mail ontvangen....wel lache...aleen jammer dat ze nu een nieuw slachtoffer heeft gevonden....weet iemand zijn naam (mailadres)??????????
pi_46734932
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De kijkers van de GK zijn een afspiegeling van de Bewoners binnen de gouden kooi.
ik vrees van wel...er ziten hier ook psycho's op dit forum
pi_46736575
Op het moment dat de bewuste auto in beeld komt, of bij de aftiteling van het programma zal de reclame van het bedrijf toch wel in beeld komen? Tijd voor actie dan?
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_46737141
Geachte reactiegever,

Onlangs werd ons bedrijf in verband gebracht met een Televisie/internetuitzending "De Gouden Kooi" waarbij een van de deelneemsters ene Mevr. Natasia wist te vertellen dat zij in een auto van Tonny Keijzers ging rijden.

Gezien het grote aantal reacties, hechten wij er waarde aan u op deze manier te informeren over het feit dat wij ons distantiëren van welke betrokkenheid dan ook bij deze mevrouw Natasia of de Gouden Kooi. Wij waren niet op de hoogte wat het programma inhield en na bestudering van de beelden en reacties willen wij absoluut niet in verband worden gebracht met dit programma of deze mevrouw.

Ik hoop u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd en zie u liever als "gewone" bezoeker in onze showroom.

Nogmaals bedankt voor uw reactie en oplettendheid.

Tonny Keijzers Auto's BV

A.M. Keijzers, directeur
pi_46737353
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:44 schreef milk-shake het volgende:
nee heb ook de mail ontvangen....wel lache...aleen jammer dat ze nu een nieuw slachtoffer heeft gevonden....weet iemand zijn naam (mailadres)??????????
pi_46754641
Ik neem aan dat Dhr Keyzers wel van hogerhand wat te horen heeft gehad. Maandag zei hij ja, maar kennelijk is VW er niet happy mee, deze antireclame, van een TOKKIE die als een miljonaire probeert te leven,, maar regelmatig door de mand valt, plus haar tamelijk nogal spraakmakende verleden, in alle opzichten, dus.

VERDER, ze mag NIET van het terrein en contact met de buitenwerled, dus dat zouden enkel rondjes om de fontein wezen?

Echt absurd.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 23:37:49 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46755701
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:15 schreef Sjorzy het volgende:
Ik neem aan dat Dhr Keyzers wel van hogerhand wat te horen heeft gehad. Maandag zei hij ja, maar kennelijk is VW er niet happy mee, deze antireclame, van een TOKKIE die als een miljonaire probeert te leven,, maar regelmatig door de mand valt, plus haar tamelijk nogal spraakmakende verleden, in alle opzichten, dus.

VERDER, ze mag NIET van het terrein en contact met de buitenwerled, dus dat zouden enkel rondjes om de fontein wezen?

Echt absurd.
Tonny Keijzers is geen VW dealer...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_46756033
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:49 schreef Boxkeeper het volgende:

[..]

Heeft toch best wel geholpen blijkbaar.
Nu nog achterhalen welke garage haar wel deze auto leent voor *proest* BWOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, 1 uurtje per week!!!!
Dat is GVD 10 rondjes om de fontijn stapvoetteren
JdM gaat gewoon naar een VW dealer om eens per week een proefritje te maken van een uur. Die auto levert hij bij DGK af en Natasia mag een rondje rijden om de fontein. En na een uurtje gaat ie weer keurig terug naar de dealer en denkt JdM nog even na over "zijn aankoop"
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_46756201
Zou het www.autocontrol.nl zijn? Staan namelijk wel bij de partners
  dinsdag 27 februari 2007 @ 23:55:27 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46756436
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:49 schreef Cyan het volgende:
Zou het www.autocontrol.nl zijn? Staan namelijk wel bij de partners
OMG...... als je op Volkswagen zoekt dan kom je een custom Volkswagenbusje uit 1965 tegen...
Daar staat ook reclame van "Stoutjesdijk auto's" op..... en de contactpersoon bij die auto is van Kerkhof, laat dat nou net de (eigen) achternaam van Jos "Stoutjesdijk" zijn... daar wil je geen auto kopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_46756898
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG...... als je op Volkswagen zoekt dan kom je een custom Volkswagenbusje uit 1965 tegen...
Daar staat ook reclame van "Stoutjesdijk auto's" op..... en de contactpersoon bij die auto is van Kerkhof, laat dat nou net de (eigen) achternaam van Jos "Stoutjesdijk" zijn... daar wil je geen auto kopen.
Zie je Natasia al in zo'n hippiebusje rond die fontein rijden
  vrijdag 9 maart 2007 @ 15:34:07 #97
167422 Burgundy
By the beard of Zeus!
pi_47094190
"[Mailactie] Geen auto voor Natasia! #2

We zijn erachter gekomen dat Natasia via dit bedrijf een auto probeert te regelen. Na de succesvol verlopen actie bij het fantastische autobedrijf van Dhr. Keijzers, nu dus actie nr. 2

MAILEN DUS...."

Bron: Manu82, VOL

Hier de link naar t contactformulier:
http://www.dewaalautogroep.nl/index.php?pagina=contact
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')