Als ie het maar laatquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik geloof dat we een match hebben! Roosjeroosje en santax... de een valt op jonge meiskes, de ander valt op ouwe lullen.Woohoo! Party!
![]()
Ervanuitgaande dat roosjeroosje soepele ouders heeft.
Zeg dat nou niet te vaak... Je weet wat moeders doen met oudere vriendjes van dochterlief.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:10 schreef santax het volgende:
[..]
Juistem...
De match was er alMaar niet met roosjeroos!
En ze heeft een hele lieve moeder btw![]()
En jij bent?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:17 schreef zoalshetis het volgende:
oh ja mijn vriendin is 12 jaar jonger.
12 jaar ouderquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In een of ander Midden-Oosten land is het 9, mits je getrouwd bent.
Wat dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te vaak... Je weet wat moeders doen met oudere vriendjes van dochterlief.![]()
![]()
Hmm ik denk niet dat ik deze 'geaardheid' deel eigenlijk. Enige beschrijving die ik heb gevonden is het seksueel aangetrokken zijn tot ouderen/bejaarden door niet ouderen/bejaarden en dat het alleen maar om het seksuele van het 'oud-zijn' gaat of iets dergelijks..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Is er toevallig iemand hier die dezelfde geaardheid (om het zo maar even te noemen) heeft als ik?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:49 schreef santax het volgende:
Maar ik ben zowieso al voor verregentmeisje hoor![]()
Wat is je max dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat verschilt eigenlijk wel. Maar ga maar uit van 40+.
Als je haar link bekijkt; indien ze naar lijklucht gaan stinken.quote:
Grappig hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Als je haar link bekijkt indien ze naar lijklucht gaan stinken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |